- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe krijg je dat weg? Gewoon koud? Wat voor verhouding brinta/water?Brinta met whey en water..
Niet te zuipen maar ach.
En een bak koffie natuurlijk.

Jeppe`s Pancake ;
100 gram havermout
4 eieren
3 gram kaneel
1 banaan
een beetje zoetstof!
only for the winners!
en een wheyshake tijdens het bakken met water opdrinken

My pancake:
80 gram havermout
250 ml cocovite
kaneel
beetje zoetstof
Melk is niet nodig![]()

ST,, waar koop je cocovite? Heb t ff opgezocht, salmonelavrije eieren iets..? Kan je uitleggen wat het is ed?
kcal per pancake btw?
Dankje![]()
80 gram havermout = 285 kcal, 10e, 48 kh,6 v
250 ml cocovite eiwit= 100 kcal, 25 e, 0 kh, 0 v
-> 385 kcal, 35 e, 48 kh, 6 v
In België is het in de makro te verkrijgen, in Nederland heb ik geen idee. Belg zijn is dan toch ergens goed voor![]()
Cocovite is te verkrijgen in 250ml - of 2 literdozen. De 2 literdozen kosten tussen de 3 a 4 euro. Je kunt kiezen tussen alleen het eiwit, alleen het eigeel, of het eiwit en eigeel. Ik koop altijd alleen de eiwitvariant, en die bevatten per 100 ml, 10 gram eiwit.
Merci!
Hoeveel pannenkoeken kan je daarvan maken? grote pannenkoeken dan.
Ik heb per 2 pannenkoeken 600 kcal, 22.8eiwit, 90kh, 19.5vet
Misschien dat er wel 2 van te maken zijn, maar 's ochtends heb ik graag dat het rap gaat. Ik gebruik geen vetstof ofzo omdat ik het in een pan met een anti-aanbaklaag doe.
Ik maak er altijd énen dikken vanMisschien dat er wel 2 van te maken zijn, maar 's ochtends heb ik graag dat het rap gaat. Ik gebruik geen vetstof ofzo omdat ik het in een pan met een anti-aanbaklaag doe.
Welke ingredienten gebruik jij voor je pannenkoekskes?