Fitness Seller

Breakfast of champions!

+ nog een flinke beker water, dus 2,2kg ofso:p

Ja combinaties boeit me niet, nee geen blender.

Ben er nou eenmaal voorstander van om flink te ontbijten...

Vraagje (aan iedereen trouwens): worden jullie hongerig wakker? Als ik net wakker ben dan ben ik namelijk echt niet hongerig en vereist het vaak aardig wat doorzettingsvermogen om toch het bovenstaande naar binnen te werken. Soms ben ik zelfs een beetje misselijk vlak na het ontwaken.

Als ik pas op 4.14u 's nachts naar bed ga heb ik idd ook geen honger de volgende morgen.
Ook niet als ik om 4.14u opsta trouwens.

Ik word wel altijd met een honger gevoel wakker

Vraagje (aan iedereen trouwens): worden jullie hongerig wakker? Als ik net wakker ben dan ben ik namelijk echt niet hongerig en vereist het vaak aardig wat doorzettingsvermogen om toch het bovenstaande naar binnen te werken. Soms ben ik zelfs een beetje misselijk vlak na het ontwaken.

Ik heb 's ochtends altijd wel honger als ik wakker wordt, zeker als ik de dag ervoor getrained heb.

2 boterhammen camembert
eitje
shake met 250g kwark; whey, havermout, melk, banaan, rood fruit

Mah dail Breakfast:

200 ML Verse Jus (Uitgeperst)
20 Gram Whey
BCAA

300 ML Halfvolle Melk
60 / 40 Gram Haver / Brinta (Totaal 100)

KEV: 111/39/9,5

645 Kval

Op trainingsdagen maak ik de avond van te voren 100gram Brinta met 500ml karnemelk klaar. In de koelkast en lekker een nachtje laten staan, de volgende ochtend heb je dan een lekkere frisse kwark achtige pap. Het klinkt misschien goor maar ik vind het heerlijk en het verzadigd echt onwijs goed

120 gram havermout en 40whey met water, 2 omega3 caps, 1 multi vit.

Op rustdagen lekker volkorenbrood met kalkoenfilet en een eitje :D

Altijd maar dat brinta en havermout.. ben ik hier de enige die een lekkere boterham kan waarderen?

100gram muslie
250ml yoghurt
1banaan

Terug
Naar boven