Fitness Seller

Bredere Nek

Zoals al gezegd zware shrugs, deadliften. Bewegingen waarbij je de upper traps aanspreekt doen genoeg voor die dikke nek look.

Ik wil ook het liefst een zo breed mogelijke nek en onderarmen.

Waarom? Als je een t-shirt aan hebt zijn dit de dingen die echt opvallen en laat zien dat je beest bent.

Ik train mijn nek op het moment met shrugs en zo'n nektrainer waarvan Llounge de link gaf.

Alleen moetje erg oppassen, als je een blessure krijgt aan je nek ben je goed de sjaak.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook het liefst een zo breed mogelijke nek en onderarmen.

Waarom? Als je een t-shirt aan hebt zijn dit de dingen die echt opvallen en laat zien dat je beest bent.

Ik train mijn nek op het moment met shrugs en zo'n nektrainer waarvan Llounge de link gaf.

Alleen moetje erg oppassen, als je een blessure krijgt aan je nek ben je goed de sjaak.

Ja ik zit ook te denken om zn nektrainer te kopen maar ik wil niet een breedere nek vanwege kleding ofzo maar omdat ik heb gehoord dat je minder snel K.O kan gaan als je klappen krijgt omdat je nek de klap zn beetje opvangt ofzo iets. Ik ga binnekort op boxe eerst deed ik t thuis voor de fun vandaar.

Ja ik zit ook te denken om zn nektrainer te kopen maar ik wil niet een breedere nek vanwege kleding ofzo maar omdat ik heb gehoord dat je minder snel K.O kan gaan als je klappen krijgt omdat je nek de klap zn beetje opvangt ofzo iets. Ik ga binnekort op boxe eerst deed ik t thuis voor de fun vandaar.
Misschien heb je er iets aan maar ik weet dat American Football spelers ook hun nek trainen op deze manier, reden weet ik niet maar misschien ook om dezelfde reden.

Misschien heb je er iets aan maar ik weet dat American Football spelers ook hun nek trainen op deze manier, reden weet ik niet maar misschien ook om dezelfde reden.
Hoezo je weet de reden niet? Heb je al eens gekeken hoe die soms vallen? :D

Ziet er iig niet gezond uit. Damn!

ik heb dit gevonden op youtube. Wat vinden julie hiervan?

YouTube - Mike Tyson - Neck Training
Niet bewegen, maar gewoon met je hoofd steunen. Neckbridges noemt die oefening dacht ik.
Zo'n harnasje lijkt me ook wel handig, gewoon je hoofd naar voor/achter/links/rechts kantelen of naar links/rechts draaien. Strict dus. Geen combinatie van kantelen en draaien.

Ow en wie denkt dat je al je nekspieren optimaal traint door enkel shrugs te doen: guess again.

• Topic Starter Topic Starter
je zegt niet bewegen maar dat doet hij wel in de video

Formule 1 coureur worden!

moet je op formule1 sites kijken.. die hebben echt fitness apparaten om hun nek te trainen, keertje gezien in een auto programma.
dede ze een helm op en deden ze een touwtje aan de linker kant van hun helm vast en dan met je hoofd naar rechts gaan en zo kun je dat touwtje ook achter vast doen en met je hoofd naar voren bewegen enz enz enz.

succes.

touw om voorhoofd en door vliegtuig laten aantrekken. Proberen het vliegtuig tegen de houden zo gebruik je veel nek spieren

touw om voorhoofd en door vliegtuig laten aantrekken. Proberen het vliegtuig tegen de houden zo gebruik je veel nek spieren

Als je een bit aan het touw bevestigt, kun je dat in je mond nemen en meteen je kaakspieren een flinke workout geven. Dikke nek en breede kaaken, wat wil je nog meer? Krijg je ook meer bijtkracht, wie weet wanneer dat nog eens van pas komt!

Laatst bewerkt:
'K heb wel is ontsteking in m'n nek gehad,
Binnen een mun van tijd is ie 2x zo groot; Mischien een aanrader....

Terug
Naar boven