Panharing
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil ook het liefst een zo breed mogelijke nek en onderarmen.
Waarom? Als je een t-shirt aan hebt zijn dit de dingen die echt opvallen en laat zien dat je beest bent.
Ik train mijn nek op het moment met shrugs en zo'n nektrainer waarvan Llounge de link gaf.
Alleen moetje erg oppassen, als je een blessure krijgt aan je nek ben je goed de sjaak.
Misschien heb je er iets aan maar ik weet dat American Football spelers ook hun nek trainen op deze manier, reden weet ik niet maar misschien ook om dezelfde reden.Ja ik zit ook te denken om zn nektrainer te kopen maar ik wil niet een breedere nek vanwege kleding ofzo maar omdat ik heb gehoord dat je minder snel K.O kan gaan als je klappen krijgt omdat je nek de klap zn beetje opvangt ofzo iets. Ik ga binnekort op boxe eerst deed ik t thuis voor de fun vandaar.
Hoezo je weet de reden niet? Heb je al eens gekeken hoe die soms vallen?Misschien heb je er iets aan maar ik weet dat American Football spelers ook hun nek trainen op deze manier, reden weet ik niet maar misschien ook om dezelfde reden.

Niet doen, dalijk forceer je iets en ben je de lul.
Niet bewegen, maar gewoon met je hoofd steunen. Neckbridges noemt die oefening dacht ik.
Die is echt wel goed !touw om voorhoofd en door vliegtuig laten aantrekken. Proberen het vliegtuig tegen de houden zo gebruik je veel nek spieren
Het is gewoon ****ing hilarisch om te lezen dat iemand een nek wil met een omtrek van 50cm![]()