waar staat er in die quotes dat arabieren/moslims minderwaardige mensen zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

waar staat er in die quotes dat arabieren/moslims minderwaardige mensen zijn?
Dus als je wel een Nederlander bent word je beter behandeld. Oke.Ben je geen Nederlander en werkloos, moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken."
19 september 2007
En de bijbel en de Thora dan?"Ik heb genoeg van de Koran in Nederland. Verbied dat ellendige boek zoals ook Mein Kampf verboden is!"
8 augustus 2007
Moslims zullen automatisch zorgen voor criminaliteit en overlast...."Nederland staat aan de vooravond van een 'tsunami van islamisering'. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland."
6 oktober 2006
Waarom? Waar slaat dit op?#
"Als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien."
13 februari 2007
"Fortuyn sprak van een achterlijke cultuur en kreeg half Nederland over zich heen. Maar hij had gelijk. Het gaat mij om de politieke cultuur van de islam. Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan óns moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?" 5 februari 2004

dat heb ik ook niet gezegd.
alleen had de PVV met wat meer onderzoek, meer feiten boven tafel kunnen halen en concreet de namen noemen van de verantwoordelijke politici.
kijk anders maar eens in de lokale krant Amigoe:
www.amigoe.com
( lees ook eens de ingezonden brieven, burgers klagen wel maar er wordt totaal niets gedaan)
t*ring, moet ik het voor je spellen. Komt ie dan, woord voor woord:
Dus als je wel een Nederlander bent word je beter behandeld. Oke.
En de bijbel en de Thora dan?
Moslims zullen automatisch zorgen voor criminaliteit en overlast....
Waarom? Waar slaat dit op?
En wederom: en de bijbel en thora dan? bijvoorbeeld.
![]()
Ik zeg toch ook niet dat de bewoners het leuk vinden dat hun eiland corrupt is? Maar ja, als je methode om daarmee om te gaan is om mensen die het benoemen uit te schelden en te vervolgen zal het altijd zo blijven.

je zit gewoon zelf je conclusies te trekken die eigenlijk helemaal nergens op slaan. Dat iemand de islamitische cultuur achterlijk vindt (en terecht) betekent niet dat hij islamitische mensen ook minderwaardig vindt. Verder is het gewoon een feit dat onder moslims de criminaliteit in verhouding groter is dan onder autochtonen.
OK, never mind.Verder is het gewoon een feit dat onder moslims de criminaliteit in verhouding groter is dan onder autochtonen.
Hoop het ook, en Rita erbij. Dan versplinterd rechts steeds verder. Weten we zeker dat de komende jaren geen van allen in een regering komt.Wanneer komen er nieuwe verkiezingen? Ik hoop dat PVV veel zetels haalt joh.

Juist omdat ik al zo oud ben heeft de ervaring mij geleerd dat het zo is. Mensen als Wilders zijn mensen van het moment, maar in de loop der geschiedenis zijn ze, in het beste geval, slechts een enkel woord waard in een slecht geschiedenisboek.
Denk jij nu echt dat het is eender welke politicus in onze kleine en onbelangrijke landjes ook maar iets wezenlijks kan veranderen? Denk jij nu echt dat een Wilders de, door hem blijkbaar zo gehate, Islam wel eens even een lesje zal leren?
Denk jij nu echt dat iemand buiten onze Nederlandstalige grenzen wakker ligt van een Wilders, of hem zelfs maar kent of ooit zal kennen? Hoe onbelangrijk en zielig ben je als je in een land als Nederland gaat staan roepen dat de Islam een gevaarlijke ideologie is, wel wetende in je eigen hart dat slechts weinigen luisteren en dat je even goed op de markt kan gaan staan om vis te verkopen? Misschien dat de stank van de vis nog meer effect zou hebben om de Islamieten te verjagen dan zijn ijdele en niet zo slimme woorden.
Ik trek geen conclusies die nergens op slaan, ze slaan wel degelijk ergens op. Want ook jij ziet het bruggetje, en zo is het ook bedoeld. Geloof niet dat Wilders het allemaal heel beleefd heeft bedoeld.
Hij vindt het een belachelijke cultuur, maar vindt de mensen niet belachelijk en minder humaan?OK, never mind.
zegt meer over jouw als jij gelijk dat bruggetje slaat. dat die mensen een achterlijke cultuur aanhangen omdat ze zo zijn opgevoed betekent niet dat er geen ruimte voor verbetering is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Hoop het ook, en Rita erbij. Dan versplinterd rechts steeds verder. Weten we zeker dat de komende jaren geen van allen in een regering komt.![]()
Maar vergeet 1 ding dan niet, jij zit hier en kan je mooie leventje lijden dankzij deze moordlustige mannen.
Dat zul je even moeten uitleggen denk ik.stel een duidelijk vraag en ik ga er misschien op in, maar zo weet ik niet wat je wilt weten.