Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Het zit raar in elkaar jongen
Moorden goedpraten die gepleegd zijn door hitler zijn erg, maar hoe erg vinden europeanen het als niemand iets gedaan had en toegekeken hadden hoe europa overgenomen werd door foute mensen ?
Dus of je hem dankbaar bent is aan iedereen zelf, ik geef mijn mening niet want eric R staat nu boven me om me te betrappen op een post waar hij een kaart voor kan geven en ik dus een permban krijg.Ik zit gevangen in mijn land want ik mag mijn mening niet meer geven op het board, in de toekomst ook niet meer op straat...
En daarom zou ik een man als wilders dankbaar zijn dat hij er is, hij is de redder in de toekomst.
Hij is de man op de vismarkt die, als hij hees geschreeuwd is braafjes naar huis toe gaat en die op pensioensgerechtigde leeftijd thuis zit te kniezen over het feit dat hij niets bereikt heeft, terwijl buiten de Islamitische kinderen een bal tegen zijn ruit schoppen.

en noem mij trouwens maar 1 moslimsland waar je open in de samenleving kunt uitkomen dat je gay bent. Zelfs hier kunnen ze er niet van af komen zonder doodsbedreigingen.