MuscleMeat

Breaking News Brinkman wellicht ook vervolgd

Het zit raar in elkaar jongen ;)

Moorden goedpraten die gepleegd zijn door hitler zijn erg, maar hoe erg vinden europeanen het als niemand iets gedaan had en toegekeken hadden hoe europa overgenomen werd door foute mensen ?

Dus of je hem dankbaar bent is aan iedereen zelf, ik geef mijn mening niet want eric R staat nu boven me om me te betrappen op een post waar hij een kaart voor kan geven en ik dus een permban krijg.Ik zit gevangen in mijn land want ik mag mijn mening niet meer geven op het board, in de toekomst ook niet meer op straat...

En daarom zou ik een man als wilders dankbaar zijn dat hij er is, hij is de redder in de toekomst.

Hij is de man op de vismarkt die, als hij hees geschreeuwd is braafjes naar huis toe gaat en die op pensioensgerechtigde leeftijd thuis zit te kniezen over het feit dat hij niets bereikt heeft, terwijl buiten de Islamitische kinderen een bal tegen zijn ruit schoppen.

ik denk dat ik wel weet welk volk hij bedoelt en als ik gelijk heb verdient dit zelfs veel erger dan een perm ban. Is maar normaal zeker dat je op een beschaafd forum zoiets niet mag zeggen?

Ik heb niet gezegd dat ik het eens ben met wat hitler allemaal gedaan heeft.Ik zeg niks meer want het mag niet meer.

Daarom is het tijd voor verandering.

Ik heb niet gezegd dat ik het eens ben met wat hitler allemaal gedaan heeft.Ik zeg niks meer want het mag niet meer.

Daarom is het tijd voor verandering.

Maakt mij ook niet uit, ieder heeft recht op zijn eigen mening. Moest je politicus zijn en je zou zo'n mening verkondigen dan zou ik daar aanstoot aan nemen, maar als burger is je gedachtegoed vrij. Maar je moet toegeven dat op een openbaar forum zo'n mening moeilijk ligt en je daar terecht een rode kaart voor zou krijgen.

Hier wordt je niet opgehangen omdat je niet gelooft in een bepaald geloof of omdat je gay bent. Lijkt mij al genoeg reden om onze cultuur beter te vinden.

Gij pikt er ook direct de ergste uit. Moslimwereld staat niet synoniem voor saudi-arabië bijvoorbeeld. Je kan alle negatieve zaken opsommen die gemiddeld voorkomen in de moslimwereld, maar som dan eens ook zo de gemiddelde onzin praktijken die vaak voorkomen in de westerse wereld. Hoge prevalentie en incidentie van gestoorden ? Depressiviteit ? Zelfmoorden ?

Maakt mij ook niet uit, ieder heeft recht op zijn eigen mening. Moest je politicus zijn en je zou zo'n mening verkondigen dan zou ik daar aanstoot aan nemen, maar als burger is je gedachtegoed vrij. Maar je moet toegeven dat op een openbaar forum zo'n mening moeilijk ligt en je daar terecht een rode kaart voor zou krijgen.

vrijheid van meningsuitting was zonder grenzen, en terecht omdat je het niet eens hoeft te zijn.Maar dankzij moslims mogen we steeds minder uitten.

Omdat we er rekening mee moeten houden van links.

Gij pikt er ook direct de ergste uit. Moslimwereld staat niet synoniem voor saudi-arabië bijvoorbeeld. Je kan alle negatieve zaken opsommen die gemiddeld voorkomen in de moslimwereld, maar som dan eens ook zo de gemiddelde onzin praktijken die vaak voorkomen in de westerse wereld. Hoge prevalentie en incidentie van gestoorden ? Depressiviteit ? Zelfmoorden ?

nog altijd 10x beter dan de voorbeelden die ik heb genoemd :D en noem mij trouwens maar 1 moslimsland waar je open in de samenleving kunt uitkomen dat je gay bent. Zelfs hier kunnen ze er niet van af komen zonder doodsbedreigingen.

vrijheid van meningsuitting is was zonder grenzen, en terecht omdat je het niet eens hoeft te zijn.Maar dankzij moslims mogen we steeds minder uitten.

Omdat we er rekening mee moeten houden van links.

Ja, maar volgens jouw redenatie is het dan de schuld van links en niet van de Moslims. Die hebben in onze landen toch echt niet de macht in handen.
Je kan dus gewoon de Moslims niet van alles de schuld geven.
Trouwens van mij mag jij als burger je eigen mening hebben en als ik er goed over nadenk verander ik van mening en zou eigenlijk EricR deze mogen doorlaten. Dan is het aan ons om deze te ontzenuwen.

nog altijd 10x beter dan de voorbeelden die ik heb genoemd :D en noem mij trouwens maar 1 moslimsland waar je open in de samenleving kunt uitkomen dat je gay bent. Zelfs hier kunnen ze er niet van af komen zonder doodsbedreigingen.

Ken genoeg niet moslimlanden waar je er niet voor uit kan komen dat je gay bent.

Ja, maar volgens jouw redenatie is het dan de schuld van links en niet van de Moslims. Die hebben in onze landen toch echt niet de macht in handen.
Je kan dus gewoon de Moslims niet van alles de schuld geven.
Trouwens van mij mag jij als burger je eigen mening hebben en als ik er goed over nadenk verander ik van mening en zou eigenlijk EricR deze mogen doorlaten. Dan is het aan ons om deze te ontzenuwen.

nee aan jou misschien, maar dit is de laatste keer dat ik het zeg, ik mag niet meer zeggen wat ik denk omdat ik anders een permban krijg.

en daarbij heb ik al zoveel stukken tekst neergezet hoe ik denk over dingen dat mensen het allemaal al wel weten, wel stuk of 7 kaartjes opgeleverd en de laatste is ook echt de laatste maar die gaat niet komen.discuseren jullie maar lekker links tegen links.

Dit land is een grap.Ik steun mensen als wilders meer dan ooit na zoiets als dit.

Waarom is dan westen beter dan oosten als ze hier hetzelfde reageren ? Ik gaf ook maar een paar voorbeelden, als ik ze allemaal eens opsom, dan zal dat een paar uurtjes duren. (en ik besef ook dat dit allemaal subjectief is. Wat ik goed/slecht vindt zal voor u net andersom zijn)

In marokko, algerije, tunesïe en turkije lopen er toch wat fags rond. (met elk hun eigen gaystraatjes).

En nogmaals, er zijn voordelen en nadelen. Je bent niet echt eerlijk bezig om je eigen cultuur superieur te vinden boven andere, vooral wanneer je ook maar blootgesteld bent tot eenzelfde cultuur.

Hij is de man op de vismarkt die, als hij hees geschreeuwd is braafjes naar huis toe gaat en die op pensioensgerechtigde leeftijd thuis zit te kniezen over het feit dat hij niets bereikt heeft, terwijl buiten de Islamitische kinderen een bal tegen zijn ruit schoppen.
:roflol:

Dat dachten ze ook van bepaalde andere mensen, je bent te eigenwijs om het te snappen.

Dat dachten ze ook van bepaalde andere mensen, je bent te eigenwijs om het te snappen.

Bepaalde andere mensen hadden wel een machtig leger tot hun beschikking, Wilders evenwel...Neen ik vrees dat het zijn lot zal zijn een eenzaam en door iedereen verlaten oude man te worden die zich ergert aan de verschillende huidskleuren die hij zijn venster ziet passeren.

Wat bedoel je nu hiermee ? Het is toch niet moeilijk om te beseffen dat geen enkel cultuur superieur is tov elkaar. Er zijn wel positievere zaken, maar alles heeft zo zijn drawbacks. Vind het dan maar onzin om te gaan pleiten om westerse leven blindelings te aanvaarden, omdat ik behoorlijk wat ****ed up ideeën zie rondkomen waarvan ik tegen mezelf zeg om niet teveel te assimileren...

ondanks dat ik weinig van nazi's moet hebben kun je niet ontkennen dat de Duitsers de Soviet Unie goed hebben verdoet.

Waar is het Sovjetplan voor een invasie van West Europa dan? Oh wacht dat is er niet. Hitler heeft ons helemaal niet beschermt en wat jij vernken noemt is gewoon genocide. Dat van iemand die in een andere thread onterecht een schrijver tuig noemt.

De Duitsers hebben in de Sovjetunie op Polen na het zwaarste huisgehouden wat betreft genocidale acties. Dat is geen vernken meer dat is gewoon gestoord. Of is het in koele bloede uitroeien van hele gemeenschappen iets wat ook maar enigzins gerechtvaardigd was?

Waar is het Sovjetplan voor een invasie van West Europa dan? Oh wacht dat is er niet. Hitler heeft ons helemaal niet beschermt en wat jij vernken noemt is gewoon genocide. Dat van iemand die in een andere thread onterecht een schrijver tuig noemt.

De Duitsers hebben in de Sovjetunie op Polen na het zwaarste huisgehouden wat betreft genocidale acties. Dat is geen vernken meer dat is gewoon gestoord. Of is het in koele bloede uitroeien van hele gemeenschappen iets wat ook maar enigzins gerechtvaardigd was?

Er is genoeg te vinden over Soviet voorbereidingen op een oorlog richting Duitsland. Hitler en Stalin hadden zagen elkaar ondanks hun verdrag het liefst dood. Waarom denk je dat beiden het verdrag over Polen in de eerste plaats hebben gesloten?

Je kan wel gaan lopen discussieren over terminologie maar dat verandert niks aan het feit dat de SU dankzij WOII nooit meer West Europa heeft kunnen binnenvallen.

Er is genoeg te vinden over Soviet voorbereidingen op een oorlog richting Duitsland. Hitler en Stalin hadden zagen elkaar ondanks hun verdrag het liefst dood. Waarom denk je dat beiden het verdrag over Polen in de eerste plaats hebben gesloten?

Je kan wel gaan lopen discussieren over terminologie maar dat verandert niks aan het feit dat de SU dankzij WOII nooit meer West Europa heeft kunnen binnenvallen.

Larie nietwaar, het is juist door de dreigende inval van Duitsland dat de Sovjet Unie de noodzaak zag om zijn leger maximaal te versterken. In een zeker opzicht kan je dus zeggen dat de oorlog met nazi Duitsland het omgekeerde effect had.
Gelukkig voor het westen, want door de dwaasheid van Hitler om ook nog eens het oostfront te creeren zijn de geallieerden er in geslaagd het superieure Duitse leger tot staan te brengen. Hitler maakte gewoon dezelfde fout die Napoleon al voor hem gemaakt had, namelijk een groot gedeelte van de kruim van zijn leger verspillen op een hopeloos front.

Terug
Naar boven