AndroidHealthClinic

Breaking News Brinkman wellicht ook vervolgd

Citaat:
Origineel gepost door baka boko [Afbeelding niet meer beschikbaar]
je zit gewoon zelf je conclusies te trekken die eigenlijk helemaal nergens op slaan. Dat iemand de islamitische cultuur achterlijk vindt (en terecht) betekent niet dat hij islamitische mensen ook minderwaardig vindt. Verder is het gewoon een feit dat onder moslims de criminaliteit in verhouding groter is dan onder autochtonen.

Wel te begrijpen dat jij een aanhanger van Wilders bent, je hebt dezelfde manier van veralgemenen. 'De Islamitische cultuur is achterlijk' is ook zo'n vreemde veralgemening want elke cultuur heeft goede punten en ook slechte punten, zowel de Westerse- als de Islamitische cultuur. Het ideaal zou een soort melting pot zijn, dus...de multiculturele maatschappij, die geen mens kan tegenhouden of hij nu Wilders heet, Brinkman of andere Filiep de Winters.
En natuurlijk zal de stroom van binnenkomende Islamieten ook minder fraaie zaken doen binnensijpelen, maar dan is het aan onze wetgeving om een en ander recht te zetten.
Het feit dat er zoveel criminaliteit is bij allochtone jonegeren heeft inderdaad, zoals iemand al stelde in een voorgaande post, te maken met het sociale milieu waarin ze opgroeien. Ook daarin heeft dus de overheid een belangrijke rol te vervullen.

Hoezo moet ik moordlustige mannen dankbaar zijn?

Jij zou juist slachtoffer zijn als er op dit moment een moordlustige rechts extremist aan de macht was, dus als ik jou was zou ik balkie en wouter bos dankbaar zijn.

Dus jij hoeft niemand dankbaar te zijn, maar het nederlandse en europese volk vinden de moorden verschrikkelijk maar ze denken niet na wat er gebeurd zou zijn als europa gewoon overgenomen werd.

Er zijn landen die iets op hebben gebouwd, rijke landen met gelukkige burgers die hieraan mee hebben gewerkt, en zoiets moet je beschermen, je laat je eigendom niet afpakken door een ander.Zonder deze rechts extremisten was dit wel gebeurd.

Jij zou juist slachtoffer zijn als er op dit moment een moordlustige rechts extremist aan de macht was, dus als ik jou was zou ik balkie en wouter bos dankbaar zijn.

Dus jij hoeft niemand dankbaar te zijn, maar het nederlandse en europese volk vinden de moorden verschrikkelijk maar ze denken niet na wat er gebeurd zou zijn als europa gewoon overgenomen werd.

Er zijn landen die iets op hebben gebouwd, rijke landen met gelukkige burgers die hieraan mee hebben gewerkt, en zoiets moet je beschermen, je laat je eigendom niet afpakken door een ander.Zonder deze rechts extremisten was dit wel gebeurd.

Even voor de duidelijkheid: Over welke moordlustige mannen hebben we het?

Citaat:
Origineel gepost door baka boko [Afbeelding niet meer beschikbaar]
je zit gewoon zelf je conclusies te trekken die eigenlijk helemaal nergens op slaan. Dat iemand de islamitische cultuur achterlijk vindt (en terecht) betekent niet dat hij islamitische mensen ook minderwaardig vindt. Verder is het gewoon een feit dat onder moslims de criminaliteit in verhouding groter is dan onder autochtonen.

Wel te begrijpen dat jij een aanhanger van Wilders bent, je hebt dezelfde manier van veralgemenen. 'De Islamitische cultuur is achterlijk' is ook zo'n vreemde veralgemening want elke cultuur heeft goede punten en ook slechte punten, zowel de Westerse- als de Islamitische cultuur. Het ideaal zou een soort melting pot zijn, dus...de multiculturele maatschappij, die geen mens kan tegenhouden of hij nu Wilders heet, Brinkman of andere Filiep de Winters.
En natuurlijk zal de stroom van binnenkomende Islamieten ook minder fraaie zaken doen binnensijpelen, maar dan is het aan onze wetgeving om een en ander recht te zetten.
Het feit dat er zoveel criminaliteit is bij allochtone jonegeren heeft inderdaad, zoals iemand al stelde in een voorgaande post, te maken met het sociale milieu waarin ze opgroeien. Ook daarin heeft dus de overheid een belangrijke rol te vervullen.

Ik ben geen Wilders aanhanger zoals eerder gezegd. Ik hoef overigens geen enkel aspect van de islamitische cultuur, in alle opzichten lopen zij 1000 jaar achter op ons. Ik kots op hun 'cultuur' en zie alle delen ervan het liefst zo snel mogelijk verdwijnen. Dat wil niet zeggen dat ik moslims haat, in tegendeel. Ik gun die mensen juist een superieure cultuur waar ze kunnen zeggen wat ze willen en hun geaardheid kunnen uiten zonder zich druk te maken over dat ze worden opgehangen of gestenigd of dat hun dochter van 9 wordt uitgehuwelijkt aan een pedobeer van 45.

Ben je toevallig een kloontje van Philippe?

Jullie linksen mogen schreeuwen hoe kwaad de rechtsen uit de geschiedenis waren, en terecht met de moorden die ze gepleegd hebben.

Maar vergeet 1 ding dan niet, jij zit hier en kan je mooie leventje lijden dankzij deze moordlustige mannen.

Dan neemt nog niet weg dat het moet kunnen, maar denk daar maar eens goed over na.

Maar ik ben niet politiek correct, maar ik vind dat oorsprokelijke bewoners van een land boven alle andere mensen staan in hun eigen land.

je bent helmaal niet correct, en net zo'n wilde blaaskaak als Wilders!

het getuigt van respect en lef als je concreet namen en bewijzen durft te noemen, zoniet kun je beter je mond houden.

zie in vorige postjes waarin ik het voorbeeld geef door enkele Antilliaanse corrupte politieke kopstukken bij de naam noen en zeg wat ze hebben misdaan.

( goed voorbeeld doet volgen, toch?)
Wilders kan veel verder komen wanneer hij zijn huiswerk goed doet, of is hij bang om als klokkenluider hetzelfde te eindigen als dhr. Bos toendertijd met de bouwfraude Koop-Tjuchem?

Tijd voor een islamtisch vs westers cultuur topic en zal de westersen eens aantonen dat ze niet alles zijn. :rolleyes:
Houd jullie antidepressiva's maar klaar :roflol:

Mao, Pot, Stalin, Lenin kunnen we ook meerekenen?

Dus deze mensen hebben ervoor gezorgd dat Europa niet is overgenomen? Dus het Europese volk moet deze mensen dankbaar zijn?

Of begrijp ik je nou niet goed?

Het zit raar in elkaar jongen ;)

Moorden goedpraten die gepleegd zijn door hitler zijn erg, maar hoe erg vinden europeanen het als niemand iets gedaan had en toegekeken hadden hoe europa overgenomen werd door foute mensen ?

Dus of je hem dankbaar bent is aan iedereen zelf, ik geef mijn mening niet want eric R staat nu boven me om me te betrappen op een post waar hij een kaart voor kan geven en ik dus een permban krijg.Ik zit gevangen in mijn land want ik mag mijn mening niet meer geven op het board, in de toekomst ook niet meer op straat...

En daarom zou ik een man als wilders dankbaar zijn dat hij er is, hij is de redder in de toekomst.

Het zit raar in elkaar jongen ;)

Moorden goedpraten die gepleegd zijn door hitler zijn erg, maar hoe erg vinden europeanen het als niemand iets gedaan had en toegekeken hadden hoe europa overgenomen werd door foute mensen ?

Dus of je hem dankbaar bent is aan iedereen zelf, ik geef mijn mening niet want eric R staat nu boven me om me te betrappen op een post waar hij een kaart voor kan geven en ik dus een permban krijg.Ik zit gevangen in mijn land want ik mag mijn mening niet meer geven op het board, in de toekomst ook niet meer op straat...

En daarom zou ik een man als wilders dankbaar zijn dat hij er is, hij is de redder in de toekomst.

Voor welke boemannen heeft Hitler ons beschermt dan? Dat is me even ontschoten.

Sorry mag het niet zeggen van eric R, ik wil hier blijven.Ik moet wel mijn informatie kunnen krijgen :p

Ik leef in hollandistan en mag niet zeggen wat ik vind.

ik denk dat ik wel weet welk volk hij bedoelt en als ik gelijk heb verdient dit zelfs veel erger dan een perm ban. Is maar normaal zeker dat je op een beschaafd forum zoiets niet mag zeggen?

woon je liever hier of in een land als Saudie Arabie?

Ik woon liever hier, omdat ik hier geboren ben. Stel die vraag aan een hollander, belg, cubaan, marokkaan, saudi,....en ze zullen allemaal hun eigen land verkiezen.
Elk land (cultuur) heeft ook zo zijn eigen voordelen en nadelen, maar jullie doen alsof de hunne de beste is. Ik kan veel zaken bedenken waarin ik bepaalde zaken in de turkse cultuur veel beter vindt dan de westerse en vice versa. Ik kan hierover spreken omdat ik bicultureel ben. Degenen die zeggen dat hun cultuur de beste is, zijn vaak (altijd?) degenen die niet eens verder gekeken hebben dan hun eigen cultuur. Hun vergelijking is dan ook niet echt eerlijk.

Ik woon liever hier, omdat ik hier geboren ben. Stel die vraag aan een hollander, belg, cubaan, marokkaan, saudi,....en ze zullen allemaal hun eigen land verkiezen.
Elk land (cultuur) heeft ook zo zijn eigen voordelen en nadelen, maar jullie doen alsof de hunne de beste is. Ik kan veel zaken bedenken waarin ik bepaalde zaken in de turkse cultuur veel beter vindt dan de westerse en vice versa. Ik kan hierover spreken omdat ik bicultureel ben. Degenen die zeggen dat hun cultuur de beste is, zijn vaak (altijd?) degenen die niet eens verder gekeken hebben dan hun eigen cultuur. Hun vergelijking is dan ook niet echt eerlijk.

Hier wordt je niet opgehangen omdat je niet gelooft in een bepaald geloof of omdat je gay bent. Lijkt mij al genoeg reden om onze cultuur beter te vinden.

Terug
Naar boven