XXL Nutrition

brinta havermout alternatief??

Lucmade

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
92kg
Vetpercentage
17%
hallo ik ben sinds 3 dagen bezig met mijn voedings schema aleen ik houd mijn brinta sochtends niet binnen heb havermout geprobeert maar daar ga ik ook van over mijn nek
is er mischien een alternatief of moet ik het maar leren eten ??
mvg luc

gewoon die brinta knallen,
probeer deze:

600ml melk
60gr brinta
30gr whey protein.

ff shake en weg drinken.. ( snel drinken voor die dik wordt )

bambix of gewoon pasta/rijst

Misschien zoetstof erbij.

Gewoon koude melk met brinta en whey erbij is ****ing lekker.
Goed alternatief voor brinta zijn boterhammen.

Muesli (lidl)

80 gr

274 cal
8,2 gr eiwit
46,2 gr carbs
6,2 gr vet

havermout (eu shopper)

80 gr

282 cal
10,8 gr eiwit
47 gr carbs
5,6 gr vet

succes

Brinta en havermout niet verhitten, gewoon koud achterover klappen.

Brinta met water en whey

havermout laten weken in water blender erdoorheen.

Laatst bewerkt:
Gewoon koude melk met brinta en whey erbij is ****ing lekker.

Dit, whey is er in alle smaken. en anders start je eerst met cruesli, daarna een niet te gezoete muesli (dorset oid), daar zit vaak al havermout doorheen, dan ga je later over op havermout. Of je voegt zelf eerst wat noten en vruchten toe die je later weglaat.

Ik zeg gewoon eten die handel, na 30 dagen vind je iets vanzelf lekker.

Ik pak:

500ml (volle) Melk
50g whey proteine (Tip: Pak een zoetere smaak, geen choco)
100 á 150g havermeel

Dit shake ik en drink het in een keer op.
Als je toch al zo'n basic maaltijd pakt, kan je het net zo goed direct naar binnen werken in de vorm van een shake.

als je nou extreem breed kon worden met alleen lekkere dingen zouden veel meer mensen het volhouden..

brinta koud? gewoon zo uit het pak in een mok / shaker doen en dan achterover gieten?...

krijg je dan niet van die grote harde stukken?

correct me if .. please

Brinta + water + whey + shake beker + ijzer spiraal balletje = geen klonten/harde stukken
Havermout + water + whey + blender = geen klonten/harde stukken

Melk kan natuurlijk ook...

Dan vraag ik me af waarom je brinta zou pakken in plaats van havermeel in een shake, wanneer brinta een dikke brei wordt en havermeel niet.

Bij brinta moet je tijdens het shake ook echt grote moeite doen om klonters te ontlopen.

Ik weet zelf niet of je whey shakes drinkt of niet, ik persoonlijk niet, en ben laatst achter een toch best lekkere mix gekomen met havermout.

Ongeveer 2/3 beker van 250 ml goedkope havermout in (niet zo brede maar hoge) pan 'gieten'.
Melk erbij gieten totdat het melk paar min boven het havermout uit komt.
1 eetlepel suiker erbij

En dan laten koken en wachten tot het klein beetje afgekoeld is en aanvallen zou ik maar zeggen.

Dan vraag ik me af waarom je brinta zou pakken in plaats van havermeel in een shake, wanneer brinta een dikke brei wordt en havermeel niet.

Bij brinta moet je tijdens het shake ook echt grote moeite doen om klonters te ontlopen.

Dan heb je gewoon te weinig melk. En eerst melk in de beker doen, daarna pas brinta natuurlijk.

pindakaas? of is dit niet goed dan?

Muesli (lidl)

80 gr

274 cal
8,2 gr eiwit
46,2 gr carbs
6,2 gr vet

havermout (eu shopper)

80 gr

282 cal
10,8 gr eiwit
47 gr carbs
5,6 gr vet

succes

Brinta en havermout niet verhitten, gewoon koud achterover klappen.

Brinta met water en whey

havermout laten weken in water blender erdoorheen.
Dit. gebruik ook die muesli gwn lekker en kan je veel e/k/v binnenkrijgen

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 20:19 ----------

Brinta is gwn k*t

havourmout <3!!!!!!!!!!!!!!

koud met water
like boss

Niet zeuren, shaken en drinken!

Je kan ook het combineren met fruit... Havermout, aardbeien/bessen/kersen weet ik veel (kan je in bevroren vorm kopen in doosjes bij albert heijn en andere supermarkten ook wel), beetje whey erbij en in de blender ermee. Dan is het wel lekker! Natuurlijk wel wat water toevoegen om het goed vloeibaar te houden.

ik kap het gewoon in een shakebeker die bijna vol zit met water of melk. samen met whey erbij. ff schudden en achterover slaan. in 1 keer wegdrinken

Terug
Naar boven