AndroidHealthClinic

Brinta in cut

afca1983

Cool Novice
Waardering
0
Ik neem na de training altijd een shake met 50 gr brinta en 50 gr whey. Nu ik ga beginnen met cutten, is het dan verstandig om dit te blijven doen? Of moet ik die brinta na mn training eruit halen..

Ik neem na de training altijd een shake met 50 gr brinta en 50 gr whey. Nu ik ga beginnen met cutten, is het dan verstandig om dit te blijven doen? Of moet ik die brinta na mn training eruit halen..

Neem het vóór de training, dan presteer je meer en dat verbruikt ook weer meer.

• Topic Starter Topic Starter
dus verplaatsen naar voor het trainen?

Ik zou het eigenlijk gewoon na de training doen. Dan laden je glycogeenvoorraden snel op en kun je de volgende keer weer vooruit.

Betreft carbs: ik zag op een film met Levrone dat hij na 16.00 uur geen carbs meer at. Als ik zelf nog een keer op een dieet ga, probeer ik dat. Totaal carbvrij lukt me nooit, want dan krijg ik van die enorme cravings...:meal:

liever niet dan wel, maar als het niet anders kan...

Ik zou het eigenlijk gewoon na de training doen. Dan laden je glycogeenvoorraden snel op en kun je de volgende keer weer vooruit.

Als je vóór en tijdens de training koolhydraten neemt, kun je bij deze training beter presteren, dus ook meer energie verbruiken, zonder risiko op eiwitafbraak. Die KH voorraden hoeven na de training niet snel op te laden, dat mag best langzaam want ze zijn pas bij de volgende inspanning weer nodig.

Mijn idee: wat je eet en drinkt vóór en na de krachttraining heeft te maken met optimale prestatie tijdens de training zelf en optimaal herstel van de spieren achteraf. Vooraf heb je koolhydraten nodig om te trainingsinspanning te kunnen leveren, achteraf wil je eiwitten in je bloedbaan om weer op te bouwen.

Als het je er om te doen is om te cutten moet je het totale plaatje bekijken van calorie-inname gedurende de hele dag en calorieverbruik de hele dag. Wat je dan voor of na je training eet is dan minder belangrijk omdat de totale balans bepaalt of je gaat afvallen.

Bij cardio ligt het enigszins anders, maar das dan weer een ander hoofdstuk. Het spreiden van je maaltijden (6x) met iedere keer inname van koolhydraten en eiwitten blijft iig altijd nuttig.

misschien alleen bij het op staan of voor je trainen en doe 25 gram brinta

Cravings dat is net zoeits als enorm geil zijn maar er is geen coïtus voorhanden. Houd het daar maar op. ;)

craving = hunkering = in dit geval naar voedsel

gister had ik als avondeten alleen maar groente bijvoorbeeld en voor de rest niks echt vullends :P

dusja rond 22:00 viel ik maar 400gr kipfilet aan

Terug
Naar boven