XXL Nutrition

Brinta, Wat? Waarom? en Hoeveel?

Kan je die brinta echt drinken dan?
Ik dacht dat het een papje werd wat je op moet lepelen....

Drinkend is er misschien nog wel doorheen te k omen maar oplepen word echt te goor....

Iemand meer hier over?
Ik dacht dat drinken de bedoeling was?
Ik heb het nu constant iedere ochtend gedaan, mammoth+brinta+melk, flink roeren en dan achter over gooien.

Het is trouwens niet te drinken, voelt net alsof je een graanzak naar binnenwerkt. Mss wat meer melk bij doen volgende keer.

Maar graag effe bevestiging dat iedereen het hier drinkt, niet op lepelt.

Ik lepel het :D en ga morgen mn nieuwe recept proberen : 50gr brinta 50gr complex carb gainer ( banaan ) + 300ml melk

^^

net op...kon niet wachten en had mega honger. Het is echt super lekker:meal:

haha, als ik terug in NL ben ga ik het toch maar eens proberen dan.

400 ml melk, 40 gram (vanille dit keer) whey eiwit, 50 gram brinta, lepel lijnzaad olie, even mixen en opdrinken maar.. net zo makkelijk en erg lekker!

Op moment doe ik simpelweg 250ml magere/half volle melk. Warm dit op voor 2mins in magnetron. In de tussen tijd vreet ik een kiwi weg. Doe er 50gr brinta/25 gr meusli in en daarna 25gr chocolade wheij isolaat. Goed roeren en lepelen maar :D

Die chocola maakt het helemaal af dan qua smaak. Vind brinta toch al best lekker dus is niet zo'n probleem.

is het slecht voor je eiwitproduct als je het in de magnetron doet?
mijn recept was trouwens : 375ml melk ,50g complex carb gainer (banaan) en 50g brinta.

Terug
Naar boven