Sonic1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij welke afdeling staat havermout id supermarkt? ben het totnogtoe niet tegengekomen...........

bij welke afdeling staat havermout id supermarkt? ben het totnogtoe niet tegengekomen...........
Thanx! Ik ga dat s proberen ja!met koude melk krijg ik het echt niet zo snel weg,misschien dat warm beter gaat!ik doe gewoon 500ml melk 2minuten opwarmen brinta erbij en schuif het da zo naar binne binnen een minuut.
In het geval dat je dieet dit toelaat:Ik neem het liefst n vloeibaar ontbijt smorgens,lekker snel alles in een blender en opdrinken maar!
maar ik zou het liefst brinta nemen als koolhydraatbron,maar als ik 100 gr ervan en 800 ml melk mix,wordt het toch binnen 2 minuten al zowat beton...kan het niet meer drinken!
hoe doen jullie dat?ik heb die 100 gr. wel nodig,dus minder is geen optie!
handige tips iemand??
Havermout moet je idd gewoon ff opwarmen in de magnetron 2.45 min ofzo dan is ie niet meer hard maar ook geen plakkerige pap, net goed dus.havermout koken? nieuw voor mij.. ik heb mn havermout nog nooit gekookt? haha
interresant, vertel is meer? want ik eet dit elke morgen![]()