XXL Nutrition

Brinta wordt te snel dikke brij...

bij welke afdeling staat havermout id supermarkt? ben het totnogtoe niet tegengekomen...........

Ook een leuk alternatief is het zogenaamde Brinta Wake-Up Shake (ofzoiets). Gewoon een doosje met daarin 5 zakjes (24gr per zakje). Zakje in de blender, 250ml melk en een schep whey erbij, even snel wegtanken en je hebt je ontbijt in ongeveer anderhalve minuut naar binnen.

ik doe gewoon 500ml melk 2minuten opwarmen brinta erbij en schuif het da zo naar binne binnen een minuut.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe gewoon 500ml melk 2minuten opwarmen brinta erbij en schuif het da zo naar binne binnen een minuut.
Thanx! Ik ga dat s proberen ja!met koude melk krijg ik het echt niet zo snel weg,misschien dat warm beter gaat!
By the way:blender of vork haalt bij brinta niks uit:stolt beide even snel,vanmorgen geprobeerd!als het dan nog niet gaat stap ik over op havermout....

Ik neem het liefst n vloeibaar ontbijt smorgens,lekker snel alles in een blender en opdrinken maar!
maar ik zou het liefst brinta nemen als koolhydraatbron,maar als ik 100 gr ervan en 800 ml melk mix,wordt het toch binnen 2 minuten al zowat beton...kan het niet meer drinken!
hoe doen jullie dat?ik heb die 100 gr. wel nodig,dus minder is geen optie!
handige tips iemand??
In het geval dat je dieet dit toelaat:

Een schepje druivensuiker erbij en het blijft een stuk vloeibaarder.

havermout koken? nieuw voor mij.. ik heb mn havermout nog nooit gekookt? haha
interresant, vertel is meer? want ik eet dit elke morgen :D
Havermout moet je idd gewoon ff opwarmen in de magnetron 2.45 min ofzo dan is ie niet meer hard maar ook geen plakkerige pap, net goed dus.

koop je bij de aldi 7 granen mix. Spul wordt niet snel hard. Liever brinta met koude melk om 7 uur!! :D

ik mix het met yoghurt.. want ik lust de combi melk-brinta echt niet..

melk-muesli lust ik dan weer wel???

Bambix is ook best goed, raad hem wel aan

Terug
Naar boven