AndroidHealthClinic

Britse functionarissen vrezen aanval VS op Iran

Een wereldoorlog zal er zeker niet komen. Amerika nuked de installaties en donderen weer op finish, done. Of misschien doet israel het wel.

true maar de kosten van het uitbreiden van defensie vallen in het niets bij die van een effectief inzetten van je troepen. Trouwens, Rusland weet best dat een oorlog tegen de VS onbegonnen werk is. Een oorlog begin je enkel aan als je zeker bent van een overduidelijke overmacht of je moet gek zijn (zie N-Korea :rolleyes:).
Neuh.. om eerlijk te zijn denk ik dat je gelijk hebt.

Maar ik probeer wat olie op het vuur te gooien omdat doemdenken bij mensen (vrouwen!) uiteindelijk leidt tot losbandig gedrag omdat men dan denkt dat de wereld ieder moment zou kunnen vergaan.

Zo ben ik, altijd bezig met p*ssy. Het is een gave.

Iran en Noord-korea lijken mij de enige landen die de potentie hebben een wereldoorlog uit te lokken.
Waarbij Iran mij de grootste kanshebber lijkt. De sentimenten onder de bevolking zijn uitgesproken anti-westers en anti-Israëlisch. Een beetje president zal omwille van machtsbehoud aan die sentimenten gehoor geven (dat hoeft natuurlijk niet direct door de Joden te nuken, maargoed). En daar komt nog eens bij dat Iran een bedreiging vormt voor Amerika’s legerbasis in het midden Oosten: Israël.

toch schijnt een steeds groter deel van de iraanse bevolking zich tegen ahmadinejad te keren.

VS kan nu toch echt niet teveel geld meer uit gaan geven aan oorlog, schuldenberg is al zo hoog, het zal al vele jaren kosten om die weer af te bouwen. Ik denk trouwens niet dat Iran een reëel gevaar vormt voor de rest van de wereld, ze hebben duidelijk laten verstaan dat de de verrijking van uranium voor vredelievende doeleinden zal dienen. Bush wilt zogezegd wereldvrede maar als je het zo bekijkt heeft hij tot nu toe alleen voor meer oorlog gezorgt, sowieso is het een utopie om alle oorlog en onrecht de wereld uit te helpen, zelfs terrorisme zal je nooit voor 100% kunnen vernietigen.

Terug
Naar boven