UFighter89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep Lesnar - Mir staat gepland voor als ik het goed herrinner 17 Juli. Ben hier weer erg benieuwd naar wat Brock uit de hoge hoed gaat toveren en hoe Mir het aan gaat pakken.
Is dat gevecht in de K-1 competitie nu al geweest of niet? Er stond in de openings post dat ie in april zou vechten tegen een grote aziaat...
ja maar is toch niet K-1? Dream of Dynamite ofzo maar niet K-1
zoals rampage vs abidi
http://www.dailymotion.com/video/x87vz_rampage-vs-cyril-abidi-k1-vs-pride
ik heb niet veel andere gevechten kunnen vinden maar er is wel een evenement geweest waar pride vechters vochten in een k1 toernooi onder k1 regels...
Het verschil bij de dames tussen de foto'sBij Mir kijken ze van
en bij Lesnar meer
![]()
Haha, prachtig inderdaad. Vooral die linker bij Brock.
Maar ik wist niet dat er een maximum gewicht zat bij de heavy weight. Waarom is dat eigenlijk?
Volgens mij is de hoofdreden dat het geen freakshow wordt en geen al te grote mismatches willen hebben. Het verschil tussen bijvoorbeeld Couture en Lesnar is nu al groot, laat staan als ze gasten van 300lbs+ tegen Couture zouden laten vechten.
dat is speciaal 
300+lbs gasten dan krijg je al snel van die Sapp gasten...dat zou couture nog winnen....Maarja lesnar in 300+ pond is iets andersdat is speciaal
![]()
frank mir ziet er ook goed afgetraint uit heb ik ook wel eens anders gezien
Joe Rogan zei het laatst goed. Als Brock Lesnar jaren geleden had geleefd was hij de gene in de voorste linie op het grootste paard met het grootste zwaard in z'n hand. "The man is put on this earth to do battle".