Fitness Seller

Brock Lesnar nieuws

Jep Lesnar - Mir staat gepland voor als ik het goed herrinner 17 Juli. Ben hier weer erg benieuwd naar wat Brock uit de hoge hoed gaat toveren en hoe Mir het aan gaat pakken.

Jep Lesnar - Mir staat gepland voor als ik het goed herrinner 17 Juli. Ben hier weer erg benieuwd naar wat Brock uit de hoge hoed gaat toveren en hoe Mir het aan gaat pakken.

Zeker. Als Brock Lesnar met een goede strategie komt kan hij zeker winnen. Ik denk dat Brock Lesnar meer kans heeft om Frank Mir KO te slaan dan andersom, en daar zal hij het van moeten hebben. Al ben ik bang dat hij instinctief voor de takedown gaat als hij het moeilijk krijgt, en dan moet hij heel erg oppassen voor de BJJ van Mir. Als het naar de grond gaat moet Brock zorgen dat hij in side control komt, dan loopt hij nog het minste risico. Al moet hij het gevecht gewoon staande houden, en pas naar de grond gaan als hij zeker weet dat hij het gevecht kan eindigen. Beetje dezelfde strategie die Frank Mir tegen Nogueira gebruikte.

Is dat gevecht in de K-1 competitie nu al geweest of niet? Er stond in de openings post dat ie in april zou vechten tegen een grote aziaat...

da had hij gedaan, maar choi was toen uitgevallen met een groeitumor(no shit) en heeft hij een vervanger in mekaar geramt vorig jaar, zn eerste gevecht. Was onder k1 hero regels.

ja maar is toch niet K-1? Dream of Dynamite ofzo maar niet K-1

zoals rampage vs abidi

http://www.dailymotion.com/video/x87vz_rampage-vs-cyril-abidi-k1-vs-pride

ik heb niet veel andere gevechten kunnen vinden maar er is wel een evenement geweest waar pride vechters vochten in een k1 toernooi onder k1 regels...

Dit hoort ook onder de organisatie K1, dit was een K1 Dynamite! evenement. Het gevecht tegen Hong-man Choi zou ook op mma regels zijn geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Ufc 100 is live te zien op internet op zondag 4 uur sochtens
http://uk.ufc.com/index.cfm

Brock heeft het maximaal toegestaan gewicht gehaald.

http://www.youtube.com/watch?v=v4jQ4bLAPgI

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

7:22 p.m. ET: Brock Lesnar and Frank Mir are queued up. If Lesnar doesn’t make 265, he might double-leg the scale; Rogan announces that a 92 lb. allowance will be made for Mir’s ego.

Mir is in tremendous shape. 245, lighter than he’s been since -- ever? Lesnar gets a smattering of boos. He tosses his t-shirt into the crowd. 265. Some pec jiggling for the ladies.

Het verschil bij de dames tussen de foto's :D Bij Mir kijken ze van :rolleyes: en bij Lesnar meer :eek:

omdat er geen super heavyweight divisie is in de UFC

Haha, prachtig inderdaad. Vooral die linker bij Brock.

Maar ik wist niet dat er een maximum gewicht zat bij de heavy weight. Waarom is dat eigenlijk?

Volgens mij is de hoofdreden dat het geen freakshow wordt en geen al te grote mismatches willen hebben. Het verschil tussen bijvoorbeeld Couture en Lesnar is nu al groot, laat staan als ze gasten van 300lbs+ tegen Couture zouden laten vechten.

Volgens mij is de hoofdreden dat het geen freakshow wordt en geen al te grote mismatches willen hebben. Het verschil tussen bijvoorbeeld Couture en Lesnar is nu al groot, laat staan als ze gasten van 300lbs+ tegen Couture zouden laten vechten.

300+lbs gasten dan krijg je al snel van die Sapp gasten...dat zou couture nog winnen....Maarja lesnar in 300+ pond is iets anders :P dat is speciaal :P

Idd, dat ze zwaar zijn hoeft niet te betekenen dat ze het winnen. Echter Brock is een uitzondering.

300+lbs gasten dan krijg je al snel van die Sapp gasten...dat zou couture nog winnen....Maarja lesnar in 300+ pond is iets anders :P dat is speciaal :P

Couture zou waarschijnlijk winnen van Sapp ja, maar het gaat meer om het idee. De UFC begint de laatste tijd al genoeg op de WWE te lijken, freakshows hoeven er ook nog niet eens bij te komen. Brock Lesnar is wel zo groot als het maximaal kan in de UFC, en dat is een type atleet die je niet zo vaak tegenkomt.

frank mir ziet er ook goed afgetraint uit heb ik ook wel eens anders gezien

Idd Mir ziet er goed uit, hoop dat ie wint.

frank mir ziet er ook goed afgetraint uit heb ik ook wel eens anders gezien

Mir is het lichtste wat hij ooit geweest is geloof ik, 245lbs. Is inderdaad wel eens heel anders geweest. Maar ik denk dat cardio niet zo'n rol zal gaan spelen in zijn gevecht met Lesnar.

Die lesnar is wel ****ing huge.. wat een frame zeg :D

Die lesnar is wel ****ing huge.. wat een frame zeg :D

Ja :D Joe Rogan zei het laatst goed. Als Brock Lesnar jaren geleden had geleefd was hij de gene in de voorste linie op het grootste paard met het grootste zwaard in z'n hand. "The man is put on this earth to do battle".

Terug
Naar boven