MuscleMeat

Brock Lesnar nieuws

Ja hij was ook stijver, maar hij heeft in een interview na de wedstrijd gezegd dat hij erg nerveus was en niet lekker vocht, vooral in de eerste ronde.

Je zag gewoon dat hij heel anders vocht dan tegen Mir en Herring. Veel afwachtender, niet telkens voor de takedown gaan etc. Gewoon een compleet andere strategie. Hij zei ook in z'n interview na het gevecht dat hij het gevecht staande wilde houden, en dat zag je duidelijk. Dat hij nog niet zo heel comfortabel is met het kickboxen was wel duidelijk, maar goed, met zijn kracht hoeft er maar 1 stoot redelijk door te komen, en iedereen heeft kunnen zien wat er dan gebeurd.

ook wel logisch natuurlijk dat hij nerveus was. Het was zijn 4e MMA partij en gelijk al eentje die enorm belangrijk is en die echt absurt is gehypt door de UFC.

Hij vocht inderdaad heel erg anders dan tegen Mir en Herring. In die twee partijen ging hij echt voor de takedown en hier niet. Wat wel logisch is is dat hij nog niet comfortabel was/is met het kickboksen, aangezien hij hier natuurlijk nooit echt wat aan heeft gedaan. Immers in de WWE hoef je niet goed te kunnen kickboksen :P Ik vond wel dat Brock nog een vrij goede chin had en natuurlijk een enorme kracht, want die stoot waarop couture neerging vond ik in eerste instantie niet echt hard ofzo. Ik ben wel benieuwd naar het gecht tegen Nog of Mir (ik hoop Nog) Ik wil wel zien in hoeverre Brock nou is gevorderd met submission defense

ook wel logisch natuurlijk dat hij nerveus was. Het was zijn 4e MMA partij en gelijk al eentje die enorm belangrijk is en die echt absurt is gehypt door de UFC.

Hij vocht inderdaad heel erg anders dan tegen Mir en Herring. In die twee partijen ging hij echt voor de takedown en hier niet. Wat wel logisch is is dat hij nog niet comfortabel was/is met het kickboksen, aangezien hij hier natuurlijk nooit echt wat aan heeft gedaan. Immers in de WWE hoef je niet goed te kunnen kickboksen :P Ik vond wel dat Brock nog een vrij goede chin had en natuurlijk een enorme kracht, want die stoot waarop couture neerging vond ik in eerste instantie niet echt hard ofzo. Ik ben wel benieuwd naar het gecht tegen Nog of Mir (ik hoop Nog) Ik wil wel zien in hoeverre Brock nou is gevorderd met submission defense

Yup, plus dat zijn tegenstander 1 van de beste heavyweights ooit is.

Ik hoop ook op Nog als volgende tegenstander. Al zou een rematch tegen Mir ook wel gaaf zijn, al denk ik dat dit keer de uitkomst dan anders zal zijn. Dat Brock een goede chin heeft, wist ik al uit z'n WWE tijd.

Yup, plus dat zijn tegenstander 1 van de beste heavyweights ooit is.

Ik hoop ook op Nog als volgende tegenstander. Al zou een rematch tegen Mir ook wel gaaf zijn, al denk ik dat dit keer de uitkomst dan anders zal zijn. Dat Brock een goede chin heeft, wist ik al uit z'n WWE tijd.

als nog verliest van mir dan vreet ik mijn schoen op!

als nog verliest van mir dan vreet ik mijn schoen op!

Ik heb nog steeds vertrouwen in Mir.
Deze man is zo comfortabel op de grond, en behendig. Daar blijft iedere tegenstander het moeilijk mee hebben.

Het gaat erom dat je het gewicht en de kracht van Lesnar weet te neutraliseren, dat kan alleen op de grond.

Lijkt me mooi om deze twee weer te zien tegen elkaar.

Mir wint van Nog
Mir submit Lesnar again

just my opinion :)

Mir wint van Nog
Mir submit Lesnar again

just my opinion :)

Nogueira wint van Mir, omdat Mir Nogueira juist niet kan neutraliseren op de grond, en omdat Nogueira een taaiere en betere (grond)vechter is, al zit er ook nog een factor geluk in verlies of een overwinning...

En lesnar zie ik niet nog eens verliezen van Mir....

nogueira wint van mir, omdat mir nogueira juist niet kan neutraliseren op de grond, en omdat nogueira een taaiere en betere (grond)vechter is, al zit er ook nog een factor geluk in verlies of een overwinning...

En lesnar zie ik niet nog eens verliezen van mir....

+2

Ik zou Mir zeker niet onderschatten op de grond. Die gast is nog nooit gesubmit. Het is niet omdat Nog meer epische battles achter zn naam heeft dat hij daarom ook de betere grondvechter is. Mir vind ik een heel onvoorspelbare vechter.

Het beste voor Brock zou zijn om weer tegen Mir te moeten. Ik schat Nogueira hoger in dan Mir. Nogueira kan veel meer hebben en vind ik beter op de grond. Anyway, ik denk dat Brock het gevecht hoe dan ook staande probeert te houden. Rustig de tijd nemen zoals tegen Randy en dan komen met combo's en knieen.

Als je deze gif bekijkt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan zie je dat Brock na de rechter stoot Randy achter z'n hoofd probeert te pakken om vervolgens een flinke knie te geven. Getuigd imo van een goed vechtersinstinct. Als dat was gebeurd was er geen referee stoppage nodig geweest :D

idd :D

Verzachtende omstandigheden wel, Nog had net een staph infection gehad.

We zijn dus tevreden met alleen een sok. Maar wel video... En slikken trut!

Wanneer ging brock vs mir part deux nou komen ? Deze maand?

UFC 100 dacht ik, ergens in de zomer. Mir had weer last van zn kapotte knie...

EDIT: On May 23, 2009 in Las Vegas, Nevada, Frank Mir was scheduled to fight Brock Lesnar at UFC 98, however due to a knee injury sustained during training (in which the knee had to be scoped and cleaned) the fight has been rescheduled for UFC 100. Coincidentally, Mir’s injury and corresponding surgery was to the meniscus of his knee, which is the exact same ailment that Noguiera endured during UFC 92.

Kuuuut, dat is veel erger dan dat ik gelezen heb, we gaan nooit de goede Mir zien nu :(

UFC 100 dacht ik, ergens in de zomer. Mir had weer last van zn kapotte knie...

EDIT: On May 23, 2009 in Las Vegas, Nevada, Frank Mir was scheduled to fight Brock Lesnar at UFC 98, however due to a knee injury sustained during training (in which the knee had to be scoped and cleaned) the fight has been rescheduled for UFC 100. Coincidentally, Mir’s injury and corresponding surgery was to the meniscus of his knee, which is the exact same ailment that Noguiera endured during UFC 92.

Kuuuut, dat is veel erger dan dat ik gelezen heb, we gaan nooit de goede Mir zien nu :(

Waarom niet? Hij is al geopereerd en zal volledig hersteld zijn voor UFC 100. Noguiera vocht met deze kapotte knie, en die is inmiddels ook geopereerd. Frank Mir heeft aangegeven zelfs UFC 98 te kunnen halen als het echt zou moeten, maar had dan (te) weinig kunnen trainen. Tegen de tijd dat UFC 100 is, is hij helemaal hersteld.

Wanneer ging brock vs mir part deux nou komen ? Deze maand?

Duurt nog even. We zijn nu bij UFC 98 (is 22 mei als ik me niet vergis), en Lesnar vs Mir II is op UFC 100. Volgens mij ergens half juli.

Terug
Naar boven