UFighter89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Ja hij was ook stijver, maar hij heeft in een interview na de wedstrijd gezegd dat hij erg nerveus was en niet lekker vocht, vooral in de eerste ronde.
Je zag gewoon dat hij heel anders vocht dan tegen Mir en Herring. Veel afwachtender, niet telkens voor de takedown gaan etc. Gewoon een compleet andere strategie. Hij zei ook in z'n interview na het gevecht dat hij het gevecht staande wilde houden, en dat zag je duidelijk. Dat hij nog niet zo heel comfortabel is met het kickboxen was wel duidelijk, maar goed, met zijn kracht hoeft er maar 1 stoot redelijk door te komen, en iedereen heeft kunnen zien wat er dan gebeurd.
ook wel logisch natuurlijk dat hij nerveus was. Het was zijn 4e MMA partij en gelijk al eentje die enorm belangrijk is en die echt absurt is gehypt door de UFC.
Hij vocht inderdaad heel erg anders dan tegen Mir en Herring. In die twee partijen ging hij echt voor de takedown en hier niet. Wat wel logisch is is dat hij nog niet comfortabel was/is met het kickboksen, aangezien hij hier natuurlijk nooit echt wat aan heeft gedaan. Immers in de WWE hoef je niet goed te kunnen kickboksen
Ik vond wel dat Brock nog een vrij goede chin had en natuurlijk een enorme kracht, want die stoot waarop couture neerging vond ik in eerste instantie niet echt hard ofzo. Ik ben wel benieuwd naar het gecht tegen Nog of Mir (ik hoop Nog) Ik wil wel zien in hoeverre Brock nou is gevorderd met submission defense
Ik vond wel dat Brock nog een vrij goede chin had en natuurlijk een enorme kracht, want die stoot waarop couture neerging vond ik in eerste instantie niet echt hard ofzo. Ik ben wel benieuwd naar het gecht tegen Nog of Mir (ik hoop Nog) Ik wil wel zien in hoeverre Brock nou is gevorderd met submission defense