MuscleMeat

Brock Lesnar nieuws

Ja, hoor en Bob Sapp werd zo groot van de broodjes pindakaas

Euh nee maar die was al zo breed kwam van de NFL vandaan en die lesnar zal zonder AS echt niet zoveel energie hebben als die straks gaat vechten voor de k1 dat kan ik je al vertellen.

Euh nee maar die was al zo breed kwam van de NFL vandaan en die lesnar zal zonder AS echt niet zoveel energie hebben als die straks gaat vechten voor de k1 dat kan ik je al vertellen.

Haha Bob Sapp en energie?
Laat mij niet lachen was er niet een lowlight ( tegenhanger van een highlight ) filmpje van Bob?
Constant de handen laag, klappen die hij uit Amerika moest halen terwijl hij in Japan vocht.
Bob Sapp is de grootste flater van het K-1 wereldje op Akebono en Jan Nortje na.
Zoek eerst maar eens wat filmpjes op van Brock voordat je hem met Bob gaat vergelijken.
Je praat nu de grootste onzin ik weet wel zeker dat de conditie van Brock beter is dan die van Bob.

Idd, kijk maar eens naar zijn main eventen die hij deed bij de WWE. Als hij daar al 20 min lang bodybuilders kan omhoog gooien.

Japan heeft geen doping beleid dus daar kan onbeperkt gebruikt worden. Vandaar dat Pride wat heftiger is dan UFC

Hij vecht prolly tegen Hong-man choi, wie een degelijke MMA/K1-fighter is maar heel goed is ie niet. Hij is een freak uit Korea van 2m18 en 166kg zwaar. Hij is wel vrij snel voor zen grootte.

Hong-man Choi vs Bob sapp
krijg je een idee van zen dimensies :)

gebruiken alle wwe worstelaars doping?

Niet allemaal, maar veel wel. Doping in de WWE is ook toegestaan, mits er een "doktersadvies" is afgegeven. De WWE heeft na het overlijden van met name Eddie Guerrero een strengere drugs-policy, en als je anabolen "misbruikt" hangt je een schorsing boven het hoofd.

Niet allemaal, maar veel wel. Doping in de WWE is ook toegestaan, mits er een "doktersadvies" is afgegeven. De WWE heeft na het overlijden van met name Eddie Guerrero een strengere drugs-policy, en als je anabolen "misbruikt" hangt je een schorsing boven het hoofd.

En ik 'hoopte' nog wel dat de wwe worstelaars hun spieren alleen maar kregen door het zware trainen.

En ik 'hoopte' nog wel dat de wwe worstelaars hun spieren alleen maar kregen door het zware trainen.

Bij sommigen ligt het er toch wel erg dik bovenop. Kijk naar een Bobby Lashley, Batista, John Cena, Triple H, Daivari etc. :)

Die 40y dash kan zelfs voor zijn gewicht nog wel een nfl record zijn geweest

• Topic Starter Topic Starter
Hier volgt weer een update :)
idd zoals boven genoemt zal brock tegen choi vechten hier de fotos van de pers conf. Ik heb de film hiervan zelf geedit

YouTube - Brock Lesnar Press Conference Video only

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie er tegen die tijd een stream van plaatst krijgt karma :D

Terug
Naar boven