AndroidHealthClinic

Brock Lesnar nieuws

Was brock nog maar bij de wwe......:(

(alleen ziet hij er tegenwoordig echt niet meer zo sterk uit, hij was vroeger echt een beest).

• Topic Starter Topic Starter
Ik wens de bokszak veel suc6 ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo daar is niet veel meer van over. Sinds hij weg is bij de WWE is zijn onderhoudsdosis Test stukje lager geworden denk ik haha

lelijk zo die tatoo.

Zag er erg goed uit! Nu een echte tegenstander!

Zo daar is niet veel meer van over. Sinds hij weg is bij de WWE is zijn onderhoudsdosis Test stukje lager geworden denk ik haha

Haha zeker weten, vroeger in de WWE was het echt een beest, bizar. Nu is hij echt nog wel breed, maar inderdaad een stuk minder dan een aantal jaar terug.

waarom zou hij er nu zo uit zien terwijl het nu om het eggie gaat?
zal deze brock een betere vechter zijn dan de huge brock?

zal toch wel anders heeft hij het toch niet zo ver laten komen lijkt me.

Jamaatr toen hij groot was had hij alles man,
Kracht, snelheid, technick hij was echt goed.

Ik denk dat ze in deze wereld van vechtsport wat beter controleren op AS dan in de WWE ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ze in deze wereld van vechtsport wat beter controleren op AS dan in de WWE ;)

Jep zeker weten ;)
7753.jpg

is bij het zelfde event geschorst.

after the 35-year-old from Torrance, Calif. refused to take his post-fight anti-doping test, CSAC Executive Officer Armando Garcia told Sherdog.com.

Morton will not be paid the $100,000 purse

achja optijd stoppen met je cycles :) en zeker niet tijdens gevechten winny nemen zoals velen gedaan hebben in het verleden...

Hier een voor en na morph die ik gemaakt had van brock

YouTube - Brock Lesnar New shape/weight

Toch nog niet slecht 120 kilo ;)
en idd wachten tot er een beter tegenstander komt, ik denk dat hij naar ufc gaat, hoop het :)

Is het dan niet mogelijk om zonder anabolen net zo gespierd te worden als de oude brock?

ik dacht dat het wel min of meer toegestaan werd. gezien bob sapp en vele andere bullebakken.

tjah en dat brock toen alles had, wat denk je van fedor als hij nog eens flink ging kuren erbij ;)

vond lesnar altijd een machtige kerel !

lol, no ****ing way. Dat zou een wereldrecord zijn.

<edit> nevermind was al gezegd :)

Vergis je niet in Brock Lesnar. Dit is een man die 300 push-ups doet en daarna fluitend wegloopt. Hij jogt met een boomstam van 80kg op z'n rug. Brock is niet zomaar iemand. Die kerel waarvan hij gewonnen heeft in z'n MMA debut was trouwens de winnaar van de zilveren medaille van de Olympische spelen in de judo sport.

Terug
Naar boven