AndroidHealthClinic

brokjes in mijn shakie

Peiling Peiling zijn die brokken normaal of niet?

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
daar heb je het al b&f, ik wist het al voordat ik het topic opende:D.

Onze whey is de beste kwaliteit gr ralf

Is gewoon vruchtvlees.

Brokken is niet normaal, totdat ik jouw post ging lezen en zag body en fit. Dus ik heb gestemd normaal.
Je krijgt naar wat je betaalt makker. Brokken komt van het samenklonten van de suiker. Suiker is hydrofiel.

Laatst bewerkt:
In een duister verleden deze ooit in mijn handen geduwd gekregen toen ik na een training bij een vriend van me bleef slapen (niks gebeurt, alleen wat trekwerk) en ik nog even wat naar binnen moest krijgen, qua eten dan. Shit is inderdaad alsof je de tarrels van een bever aan het wegklokken bent, niet te zuinig. Heb het ook gelijk uitgespuugd terwijl ik normaal gesproken wel alles doorslik wat ik in mijn mond krijg.

Is normaal dus.

In een duister verleden deze ooit in mijn handen geduwd gekregen toen ik na een training bij een vriend van me bleef slapen (niks gebeurt, alleen wat trekwerk) en ik nog even wat naar binnen moest krijgen, qua eten dan. Shit is inderdaad alsof je de tarrels van een bever aan het wegklokken bent, niet te zuinig. Heb het ook gelijk uitgespuugd terwijl ik normaal gesproken wel alles doorslik wat ik in mijn mond krijg.

Is normaal dus.

ik normaal gesproken wel alles doorslik wat ik in mijn mond krijg.

:verneder:

Is normaal dus.

Bij een vriend blijven slapen en enkel wat trekwerk? ???:eek: :D

Ik heb ook soms brokken :)

Ik ben blij te lezen dat het topic alweer aan het ontsporen is. Ik was al bang dat er een topic over een product van b&f voor de verandering niet gebashed werd! :eek:

Maar uiteraard stellen jullie, mijn lieve dbb-vriendjes, me niet teleur.

ON: Is gewoon normaal, heb zelf mass-perfection ook gebruikt en dit is het havermeel dat erin zit.

Is normaal dus.

mmmmm je slikt dus :)

Terug
Naar boven