Fitness Seller

Bruikbaar schema?

Sydr0me

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik heb dit schema gevonden en vroeg me af of het bruikbaar zou zijn. Ik ga nog niet gelijk heel hard trainen ofzo, ik ben vooral van plan een basis te leggen voor later (ik ben pas 13). Naar mijn mening zag het er goed uit om de oefeningen te leren, goed in vorm te blijven en ondertussen nog een beetje te trainen ook. Iemand suggesties?

[Link niet meer beschikbaar]

Stats:
Leeftijd: 13
Lengte: 1.64
Gewicht: 53 kg

cardio hoeft niet...

probeer gewoon eens alle oefeningen uit (geen schema) gewoon om ze te leren kennen en de juiste techniek te leren

dan kan je een beginnerschema opteren

compleet k*t schema!
ga gewoon naar de gym en ga daar Rippetoe doen ofzo.....
hoezo 'bouwen voor later'? ga gewoon nu knallen op de grote 5 met wat assists....
ik baal er ook van dat ik zo 'laat' begonnen ben, anders was ik nu veel groter geweest...je kunt niet vroeg genoeg beginnen hoor:O

maar ik zou iig aan dit schema geen voorbeeld nemen

• Topic Starter Topic Starter
Vergeten te vermelden dat ik van mijn ouders niet naar de gym mag. Ik heb ook geen materiaal in huis, eventueel zou ik wat dumbbells ofzo kunnen kopen maar dan houd het ook op. Daarom probeer ik te werken met oefeningen die thuis te doen zijn zonder materiaal. Ik ga trouwens nog wel iets van een pullup bar maken van een metalen stang ofzoiets.

doe anders wat opzoekingswerk over bodyweight - oefeningen ;)

Vergeten te vermelden dat ik van mijn ouders niet naar de gym mag. Ik heb ook geen materiaal in huis, eventueel zou ik wat dumbbells ofzo kunnen kopen maar dan houd het ook op. Daarom probeer ik te werken met oefeningen die thuis te doen zijn zonder materiaal. Ik ga trouwens nog wel iets van een pullup bar maken van een metalen stang ofzoiets.

met als reden?

Tsja, dat weet ik zelf niet eens helemaal. Volgens mij is het omdat ik al voetbal, omdat ze denken dat ik het na een maandje alweer opgeef en nog een paar van dat soort redens.

compleet k*t schema!
ga gewoon naar de gym en ga daar Rippetoe doen ofzo.....
hoezo 'bouwen voor later'? ga gewoon nu knallen op de grote 5 met wat assists....
ik baal er ook van dat ik zo 'laat' begonnen ben, anders was ik nu veel groter geweest...je kunt niet vroeg genoeg beginnen hoor:O

maar ik zou iig aan dit schema geen voorbeeld nemen

Maar wat is er dan zo slecht aan dit schema?

Het is toch dutchbodybuilding? Ik zie echt veel kids van 13 jaar voorbij komen de laatste tijd met mamma's waarvan ze niet naar de sportschool mogen..

Is daar geen ander forum voor?

Terug
Naar boven