XXL Nutrition

BSN No-Explode

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem er 6 scheppen per dag maar hoe langer je het neem hoe minder het werking is je lichaam raakt er aan gewend .

6 scheppen per dag? Is dat niet wat te veel van het goede? zo raakt je lichaam er toch niet aan gewend als je zulke dosis neemt

Nee hij heeft toch gelijk.
ik had de eerste keer vooral een heel goed effect.
ik dacht fantastisch maar ik was het al gewoon na 3 keer er mee trainen voelde ik al niets meer ervan.

Nee hij heeft toch gelijk.
ik had de eerste keer vooral een heel goed effect.
ik dacht fantastisch maar ik was het al gewoon na 3 keer er mee trainen voelde ik al niets meer ervan.

Gek is dat... Normaal kan dat eigenlijk helemaal niet. Als dit in jouw geval wel zo is dan zou ik het gewoon een paar dagen pakken en dan even pauze. and so on..

ja idd ik vond dat ook heel gek.
dacht ook dat dat niet kon :)
maarja das al eventjes geleden die pot is allang op :)
kan er hier iemand iets meer kwijt kwa ervaring met Dianabolt ?

Ik heb mij ook laten verleiden door al die reclamekes met de Ronnie. Nam voor het trainen 2 scoops en op niet trainingsdagen één 's morgens (ik weeg 80). Nu moet ik zeggen dat ik er niet zoveel resultaat van heb gemerkt, buiten een lichte pomp en een betere focus tijdens het trainen.
Bovendien heb ik ergens opgevangen dat BSN een rechtzaak heeft lopen omdat hun creatine complex enkel creatine monohydraat bevatte ipv die 'CEM3-technologie'.

Terug
Naar boven