XXL Nutrition

Gestopt Buff to Beast Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nutz

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2009
Berichten
130
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Informatie

  • Leeftijd: 26 jaar
  • Training: 10 jaar waarvan 6 jaar serieus met doelbewuste voeding
  • Gewicht: 93kg met vetgehalte 10 tot 12% schat ik
  • Voeding: afwisselend 3 dagen low-carb (2,600 kcal) met 4 dagen high-carb (3,600 kcal)
  • Supplementen: voornamelijk de gewoonlijke pre-workouts en proteine poeders
  • Lange termijn: op termijn zou ik 95 tot 100 kg willen wegen met 7 tot 8% vetgehalte
Voeding

Ik eet normaal gezien afwisselend 3 dagen laag en dan 3 dagen hoog in koolhydraten en kcal om zo clean mogelijk te bulken. Zondag heb ik geen schema maar eet ik ongeveer op onderhoud en zo gezond mogelijk zonder al te strict te zijn. Dat helpt de motivatie hoog te houden en verveling tegen te gaan.

Momenteel ben ik bezig met een bulk van 3 a 4 weken om vervolgens 4 a 5 weken te cutten. Tijdens het bulken is ieder dag hoog in carbs en tijdens het cutten ga ik slechts 2 dagen in de week carbs eten.

Ma/di/wo

2618 Calories
150.7g of Fat
173.9g of Protein
150.8g of Carbs
31.1g of Fiber
46.7g of Sugar
31.0g of Sat. Fat

Do/vr/za

3633 Calories
73.0g of Fat
230.1g of Protein
534.1g of Carbs
45.6g of Fiber
143.7g of Sugar
13.5g of Sat. Fat

Huidige status

UGS5QnF.jpg



Geschiedenis en motivatie

Als kind was ik redelijk dik omdat ik niets afwist van voeding en hoewel ik al een aantal sporten geprobeerd had was het telkens maar een uurtje of twee per week en hield ik het na enkele maanden gewoonlijk niet vol.

Het tij is gekeerd wanneer ik vastberaden op dieet ben gegaan en een jaar lang geen chocolade noch andere junk-food aanraakte. Ik was toen 13 jaar oud. Vanaf mijn 14de was ik best mager, maar gezien ik nog niet veel afwist van voeding en slechts sporadisch aan sport deed, niet bepaald gespierd.

Pas toen ik 16 was ontdekte ik turnen, maar het bleef voornamelijk bij trampoline en vloerwerk. De overige apparaten die typisch kracht ontwikkelen volgden pas een jaar of twee later.

Pas in 2009 nadat ik mijn studies heb afgerond en naar Malta verhuisd was leerde ik DBB kennen en leerde ik pas echt wat goede voeding en training precies betekent. Het eerste jaar in Malta was ik bijna uitsluitend met bodybuilding bezig. Wanneer ik niet aan het werken, koken of aan het trainen was zat ik gewoonlijk op DBB te lezen in de hoop tips te vinden om nog sneller vordering te maken.

Tegenwoordig woon ik in Mexico en ben ik nog steeds fanatiek aan het trainen. Mijn voornaamste doel ik kracht te winnen zonder al te zwaar te worden om vordering te kunnen maken in turnen.

Trainingskalender


Gymnastics
Maandag: Floor, pommel horse
Dinsdag: Parallel bars, tumbling track
Woensdag: Trampoline, high bar
Donderdag: Rings, Abs
Vrijdag: Free for all

Weight training
Donderdag: Chest, arms
Vrijdag: Legs, lower back
Zaterdag: Back, shoulders

Trainingsschema

Donderdag
Bench press
Bicep curls
Cable triceps extension
Incline bench press
Pec fly
Dips

Vrijdag
Squats
Good mornings
Weighted back extension
Lever leg extension
Barbell walking lunge

Zaterdag
Cable pull-down
Lateral raise
Weighted pull-ups
Front raise
Barbell deadlift
Seated row
Shoulder/military press
 
Laatst bewerkt:
Nice, gymnastics!
Heb zelf 7 jaar aan tumbling gedaan.
Wat is je ervaring?
 
Nice, gymnastics!
Heb zelf 7 jaar aan tumbling gedaan.
Wat is je ervaring?

Ik ben ook met enkel tumbling begonnen, inmiddels 10 jaar geleden, toen ik 16 was. Helaas een beetje te laat om nog competitie enzo te doen, maar de positieve kant is dat ik het nooit beu geworden ben.
 
Nice dat je deelneemt aan de contest!

Mooi om te zien dat je ook ring werk en parallel bars doet!
Wat zijn je skills op de rings en de bars? Hoe ziet het programma eruit voor je gymnastics?
 
zelf rond men 8 begonnen, en gestopt na men 15 ongeveer, gewrichten deden moeilijk en ik deed het op de duur slechts voor de krachttraining die we er kregen dus :D
 
Post je ook nog een foto? Ziet er verder goed uit, IN
 
Nice dat je deelneemt aan de contest!

Mooi om te zien dat je ook ring werk en parallel bars doet!
Wat zijn je skills op de rings en de bars? Hoe ziet het programma eruit voor je gymnastics?

Ik ben naan iron cross aan het toewerken, maar het is nog niet voor meteen. De extra kilos maken het precies niet gemakkelijker :-)

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Post je ook nog een foto? Ziet er verder goed uit, IN

Ik heb eindelijk wat foto's kunnen laten nemen maar helaas is de fotograaf mijn onderbenen precies vergeten. Gezien ik de volgende nodig heb kan ik nog steeds geen collage maken met:

  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk)
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk)
Ik heb echter een beginfoto in de openingspost geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Je staat op Facebook :thumbs: succes!
 
Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven