XXL Nutrition

Buikspier Schema

iClimax

Novice
Waardering
0
Hey, ik ben 1meter 70 en weeg 55kilo :) , Ik wil een sixPack! :D Maar ik ben nieuw in dit wereldje daarom zou ik graag een speciaal schema willen voor mijn buik( six pack!!) :P. Zou iemand mij een speciaal schema kunnen maken a.u.b????

Groeten

Als je je hele lichaam traint krijg je vanzelf een sixpack

• Topic Starter Topic Starter
Kwil speciaal scheme :/

Dan moet je die zelf maar maken...

Nice log, maar hoe moet ik dat doen, de reeksen heb ik het dan over. En moet er gen meerdere oefeningen bij?
Je zegt ook in je log dat de buikspiere 48uur rust nodig hebben, dus best dag wel trainen dag niet, dag wel, ....

Een six-pack komt niet alleen van buikspieren trainen. zoals hierboven al gezegd, je moet je hele lichaam trainen. Daarnaast cardioen afhankelijk van je vet percentage.

Cardio kun je doen op een hometrainer, Cross trainer, loopband, enz. enz.

Cardio kun je doen op een hometrainer, Cross trainer, loopband, enz. enz.
K SniperX, ik zag je log , Crush en side-crush al =) Dag niet dag wel, maar series, de series weet ik niet, moet 3maal 12doen? of wat? En welke oefeningen kan ik nog doen naast crush en side-crush????

Crunch, Sit-ups, of Leg Raises. Je buikspieren zijn net als alle andere spieren; Ze hebben dus evenveel rust nodig. Het aantal reps kan je zelf een beetje bepalen, al denk ik dat 8-12 reps wel het best is. Aantal setjes zul je ook zelf moeten bepalen :).

Crunch, Sit-ups, of Leg Raises. Je buikspieren zijn net als alle andere spieren; Ze hebben dus evenveel rust nodig. Het aantal reps kan je zelf een beetje bepalen, al denk ik dat 8-12 reps wel het best is. Aantal setjes zul je ook zelf moeten bepalen :).
Reps= aantal keer 'omhoog'?? 5series? is dat veel?

Lees eerst eens rustig de stickies en/of artikelen door, voordat je 20 vragen stelt waar het antwoord echt 100 keer terug te vinden is.

http://exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html

Voer voor elke (sup)spiergroep een oefening uit 2á3 keer per week en je hebt een buikschema.

Wat een k*t topic weer.

Van die knulletjes die alleen hun laffe pens willen trainen.

haha....volgens mij moet je met 55kg toch wel een sixpack hebben......

nee 4pack xD

1.70m bij 55 kg en jij maakt je zorgen om bl0kJueuhs?

Pak eerst maar massa.

Terug
Naar boven