Ik train nu een dikke twee maand, ongeveer twee keer per week en ik pak alle spiergroepen aan tijdens een training. Alles gaat goed vooruit behalve mijn "romp" lijkt een beetje achter te blijven en dan vooral mijn buikspieren, het wasbord wil er maar niet doorkomen.
Ik doe telkens drie setjes van (ken de namen niet, sorry):
liggend op een bank, benen op een "verhoog" en dan linkerelleboog naar rechterknie en vice versa
liggend op een bank, benen hangen over de bank en mijn benen naar boven en naar beneden.
Mijn vetpercentage is ongeveer 4,8% (laten meten met zo een huidplooimeter in de gym waar ik altijd ga) dus daar ligt het ook al niet aan.
Moet ik gewoon geduld hebben, doe ik de verkeerd oefeningen of ligt het ergens anders aan?
thx
Ik doe telkens drie setjes van (ken de namen niet, sorry):
liggend op een bank, benen op een "verhoog" en dan linkerelleboog naar rechterknie en vice versa
liggend op een bank, benen hangen over de bank en mijn benen naar boven en naar beneden.
Mijn vetpercentage is ongeveer 4,8% (laten meten met zo een huidplooimeter in de gym waar ik altijd ga) dus daar ligt het ook al niet aan.
Moet ik gewoon geduld hebben, doe ik de verkeerd oefeningen of ligt het ergens anders aan?
thx

Maar ander komen die buikspieren vanzelf als je goed traint. Hoe vaak train je ze in de week?
BULKEN!!!!!