XXL Nutrition

Buikspieren

Un1Corn

Novice
Waardering
0
Ik train nu een dikke twee maand, ongeveer twee keer per week en ik pak alle spiergroepen aan tijdens een training. Alles gaat goed vooruit behalve mijn "romp" lijkt een beetje achter te blijven en dan vooral mijn buikspieren, het wasbord wil er maar niet doorkomen.
Ik doe telkens drie setjes van (ken de namen niet, sorry):
liggend op een bank, benen op een "verhoog" en dan linkerelleboog naar rechterknie en vice versa
liggend op een bank, benen hangen over de bank en mijn benen naar boven en naar beneden.
Mijn vetpercentage is ongeveer 4,8% (laten meten met zo een huidplooimeter in de gym waar ik altijd ga) dus daar ligt het ook al niet aan.
Moet ik gewoon geduld hebben, doe ik de verkeerd oefeningen of ligt het ergens anders aan?

thx

Met 4,8 % geen buikspieren..dan is dat apparaat volgens mij kapot??? Maar ander komen die buikspieren vanzelf als je goed traint. Hoe vaak train je ze in de week?

ow sorry te laat je traint ze twee keer in de week. Dat is voldoende~!~..denk toch dat er iets mis is met dat apparaat

Ik train nu een dikke twee maand, ongeveer twee keer per week en ik pak alle spiergroepen aan tijdens een training
-------------

Misschien even de spiergroepen in twee groepen delen. Dan zou alles beter groeien in pricipe want dan heb je meer rust.

• Topic Starter Topic Starter
Hij deed het met een blauw tangetje, waar het vel/vet tussen geklemd wordt op een aantal plaatsen ...
Ik doe (ongeveer) twee keer per week die oefeninen die in de openingspost staan, ze komen er maar héél lichtjes door als ik ze opspan

Er werd mij aangeraden om op deze manier verder te trainen voor de komen paar maanden, tot ik op een plateau kom. Op twee maand is (denk ik) de basis er nog niet voor een splitschema te gebruike of vergis ik mij hierin?

Doe dezelfde oefeningen die je nu doet, maar dan met een extra gewicht op je torso.

4,8% ... jeetje, da's veel te mager man (ALS het klopt). Leuk als je op het podium moet, maar gezien ook dat je nog maar 2 maanden traint zou ik zeggen ga eens een jaartje bulken en dan praten we nog een keer.

Mja, ik heb een hele tijd zwaar onder mijn gewicht gezeten, das ook één van de redenen waarom beginnen trainen ben.
Ben sinds het begin al 6 kilo bijgekomen, maar ik besef dat ik nog wel een paar kilootjes te gaan heb.

en ik denk wel dat het klopt (ik kom van 54 kilo bij 1.79, dus dan heb je niet veel vetreserves) en de "instructeur" die het deed was aan het sakkeren dat hij bijna geen huid kon vastpakken

4,8 is wel heel erg weinig. Laat het anders nog een keer controleren door iemand anders (waarvan je zeker weet dat hij er iets of wat verstand van heeft). Maar aangezien je stats zou het wel eens kunnen, 54 kg is wel heel erg weinig zeker voor je lengte.

54 kilo :eek: BULKEN!!!!!

Weeg ondertussen "al" 60 ...

Troost je IEDEREEN hier is ooit eens 60 kilo geweest.

Terug
Naar boven