MuscleMeat

buikspieren.

Die 5% is gemeten bij defensie-keuring (voor luchtmobiel). Lijkt me dat die wel weten hoe ze je vet% moeten meten..:P

Ik denk dat een Joeri van Gelder misschien op 6% zit ofzo. Dat het bij defensie gemeten is wil niet alles zeggen. De meeste mensen meten het vetpercentage met een weegschaal.

Nee. Iemand die van z'n leven nog nooit een sit-up heeft gedaan kan ook een mooie six-pack hebben als zijn vetpercentage laag genoeg is. Wat denk je wat het effect is van buikspiertraining op de buikspieren? Echt groeien doen/kunnen ze niet namelijk. En de training/belasting die ze krijgen van zware compounds traint ze veel zwaarder dan een sit-up ooit zal kunnen doen. Een six-pack krijg je niet in de sportschool, die krijg je in de keuken.

Ik heb al magere mensen gezien die toch niet echt een six pack hebben...

Ik heb al magere mensen gezien die toch niet echt een six pack hebben...

Dan zijn ze niet mager genoeg.

Pff, wat een discussie. Abs zijn zichtbaar bij een laag vetpercentage, of je nou traint of niet. Als iemand anders denkt, prima, doe 500 sit-ups per dag.

Dan zijn ze niet mager genoeg.

Pff, wat een discussie. Abs zijn zichtbaar bij een laag vetpercentage, of je nou traint of niet. Als iemand anders denkt, prima, doe 500 sit-ups per dag.

Ik geloof je wel maar vind het gewoon apart. Is het niet mogelijk dat sommige mensen van zichzelf (genetisch) gwoon dunne buikspieren hebben?

5% voor een naturel is vrijwel onmogelijk. Volgens mij zitten zelfs Afrikanen nog niet eens op 5%...

Enfin, The Rock heeft gelijk, vetpercentage bepaalt in hoeverre je abs zichtbaar zijn.
Mocht je dus op 8% zitten en je ziet niets, dan is je buik niet droog genoeg, de rest kan misschien wel heel droog zijn, maar je buik is niet droog genoeg.

Terug
Naar boven