Fitness Seller

Buikspieren

antonie40

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Beste mensen,

Een aantal jaar geleden toen ik zo'n 93 kg woog ben ik begonnen met afvallen. Een 3/4 jaar daarna was ik zo'n 23 kg afgevallen en ben begonnen met fitnessen. Gedreven met gemiddeld 4 keer per week en let ik goed op mijn eten (nog steeds). Nu ben ik zo'n 1,5 jaar bezig en is alles al gegroeid, maar helaas is mijn buik nog steeds niet strak en zijn mijn buikspieren nog niet te zien terwijl ik toch bijna elke dag buikspieren train.

Nu is mijn vraag hoe ik nu wel een strakke buik krijg waarbij de buikspieren goed te zien zijn. Zou dit te maken hebben dat ik 23 kg ben afgevallen en dat er nog overtollig vel zit? Moet ik nog meer afvallen? (ben nu 1,78 en 73,5 kg). Moet ik crème proberen die je smeert op je buik? Misschien meer cardio doen maar dan ben ik bang dat ik ook mijn spiermassa kwijtraak.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!:)

Seizoen buikspieren is back :D

1,78 met 73kg is echt weinig dus vraag me echt af wat je vet percentage is. 93 Kg is niet zo'n overdreven dus denk niet dat je overtollig vel hebt overgehouden.

Als jij een sixpack wilt moet jij je vet percentage laten dalen. Bij 14% zie je ze al als je ze aanspant de bovenste 4. bij 12% zie je ze zonder dat je ze aanspant en bij bij 10% en wat alles daaronder zit ben je aesthatic :D.

Wss gewoon vet en loshangend vel. Om sixpack te krijgen moet.je dus nog meer afvallen. (wel geleidelijk!!)

Seizoen buikspieren is back :D

1,78 met 73kg is echt weinig dus vraag me echt af wat je vet percentage is. 93 Kg is niet zo'n overdreven dus denk niet dat je overtollig vel hebt overgehouden.

Als jij een sixpack wilt moet jij je vet percentage laten dalen. Bij 14% zie je ze al als je ze aanspant de bovenste 4. bij 12% zie je ze zonder dat je ze aanspant en bij bij 10% en wat alles daaronder zit ben je aesthatic :D.

Ik sta op 17% en ge ziet ze bij mij al :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het via zo'n vetmeter gemeten die je voor je moet houden en die zei 11% maar daar zal wel niks van kloppen dan...

Elke dag buikspieren trainen is geen garantie voor goede abs.

Inderdaad ook je buikspieren hebben rust nodig ;)

train je buik met extra gewicht, net als je armpjes elke paar weken wat extra kilo erbij.

okee die neem ik mee

Verder denk ik dat ik meer cardio moet gaan doen om nog verder af te vallen...

Ja maar ik eet al goed...

Ik vind het ook raar dat ik opzich wel breder ben geworden maar niet veel ben aangekomen..
eigenlijk maar zo'n 4 kg aan spiermassa

Terug
Naar boven