DavySixpack124
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 48kg
Beste gebruikers van dit forum, het spijt me oprecht van deze verschrikkelijke gebruikersnaam maar ( ik weet niet of jullie dat kunnen zien ) dit account is lang geleden aangemaakt.
Maar goed, als jullie over mijn naam kunnen heen kijken wil ik graag verder gaan. Mijn naam is davy, ik ben 15 jaar. Ik ben nooit echt normaal geweest qua buikvet maar ook niet dik. Ik wil echt graag mijn vet verliezen op mn buik, en ik begrijp dat ik dit niet zo maar even doe. Daarom wil ik jullie even vertellen waar ik nu mee bezig ben en evt hints/tips om het gezond te houden en misschien zelfs het proces te versnellen. Ook wil ik nog even zeggen dat ik snap dat jullie de 14 jarige jongentjes die een sixpack willen zat zijn, maar ik meen oprecht dat ik hier kom voor mn eigen belangen en niet om stoer te doen met mn buikspieren.
Hoe een dag van mij (vanaf nu) eruit ziet:
Om 7 uur sta ik op, dan ontbijt ik 1/2 boterhammen.
Ik fiets vervolgens 15 kilometer naar school en hou mn dagelijkse schooldagje daar eet ik 2/3 boterhammen.
Ik fiets 15 km naar huis.
Als avond eten, eet ik vanaf nu gezond (wat de pot schaft).
Om acht uur maak ik tijd om te touwtjespringen dit doe ik om mijn conditie te verbeteren en vet te verbranden.
Om half 9 stop ik met de vetverbranding en ga ik buikspieroefeningen tot kwart voor doen.
Van kwart voor tot 9u doe ik armspier oefeningen met mijn dumbbells.
Nou zou ik graag willen weten hoe ik het touwtjespringen het best kan laten werken. En evt nog wat tips en of het gaat werken?
Dat was het, als iemand dit allemaal gelezen heeft suptertof en bedankt!!!
Groetjes Davy
Mijn gegevens nu zijn:
1,71
68,9
Man
Maar goed, als jullie over mijn naam kunnen heen kijken wil ik graag verder gaan. Mijn naam is davy, ik ben 15 jaar. Ik ben nooit echt normaal geweest qua buikvet maar ook niet dik. Ik wil echt graag mijn vet verliezen op mn buik, en ik begrijp dat ik dit niet zo maar even doe. Daarom wil ik jullie even vertellen waar ik nu mee bezig ben en evt hints/tips om het gezond te houden en misschien zelfs het proces te versnellen. Ook wil ik nog even zeggen dat ik snap dat jullie de 14 jarige jongentjes die een sixpack willen zat zijn, maar ik meen oprecht dat ik hier kom voor mn eigen belangen en niet om stoer te doen met mn buikspieren.
Hoe een dag van mij (vanaf nu) eruit ziet:
Om 7 uur sta ik op, dan ontbijt ik 1/2 boterhammen.
Ik fiets vervolgens 15 kilometer naar school en hou mn dagelijkse schooldagje daar eet ik 2/3 boterhammen.
Ik fiets 15 km naar huis.
Als avond eten, eet ik vanaf nu gezond (wat de pot schaft).
Om acht uur maak ik tijd om te touwtjespringen dit doe ik om mijn conditie te verbeteren en vet te verbranden.
Om half 9 stop ik met de vetverbranding en ga ik buikspieroefeningen tot kwart voor doen.
Van kwart voor tot 9u doe ik armspier oefeningen met mijn dumbbells.
Nou zou ik graag willen weten hoe ik het touwtjespringen het best kan laten werken. En evt nog wat tips en of het gaat werken?
Dat was het, als iemand dit allemaal gelezen heeft suptertof en bedankt!!!
Groetjes Davy
Mijn gegevens nu zijn:
1,71
68,9
Man

en natuurlijk ook sporten maar dat ziet er inorde uit , 30 km per dag fietsen is top !