Fitness Seller

BULK hulp nodig

Cuttingsbeast

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Dag iedereen,

Ik heb een vraagje. Ik wil dus gaan Clean-bulken binnekort en maak daarom mijn schema al. Het is mijn eerste schema dus daarom loopt niet alles zo goed als gehoopt.

Ik wil als pre-workout 'Assault' en casseine dat ik wil nemen voor het slapengaan. Moet nog eiwitten hebben, weet iemand van jullie nog een goede eiwitbron?

Carbs zitten aan de hoge kant en heb relatief weinig eiwitjes.

Hoe moet ik dit aanpassen? Casseine voedingswaarden zijn al ingevuld net als mijn pre-workout.

Groeten en bedankt !

Bijlagen

Je hebt genoeg eiwitten in je schema zitten, een beetje meer vet kun je wel gebruiken.

Ook zou ik de vanille vla eruit gooien en savonds in plaats van yoghurt kwark pakken, dat scheelt alweer een hoop suiker en dan heb je ook wat extra ruimte voor vetten ;)

Afhankelijk van welke berekening je gebruikt zit je onderhoud tussen 2300-2700 in.
Als jij wil bulken kom je op 2350 kcal, wat je schema ongeveer is niet ver...
Je eiwitten zitten op zich oke. 2 x je lichaamsgewicht
Je vetten zitten veel te laag. Hou daar 1-1,3 gram per kg lichaamsgewicht aan. Je hebt nu maar 47 gram. Maak daar maar 70 gram van.

neem bij je ontbijt havermout oid. je eet verder al zat brood.
Smeer pindakaas op je brood. Heb je ook meteen wat goede vetten.
waarom alleen een eiwitje? die dooier zit meer eiwit in.. zou die er maar gewoon bijnemen. je hebt toch te weinig vet.

Voor het slapen gaan een bak kwark met wat noten. Vind ik altijd zalig en makkelijk

• Topic Starter Topic Starter
Dat eiwitje is die casseine, ik wist niet hoe ik deze moest invoeren. Creatine nog nodig? Heb er veel over gelezen. En vooral veel positiefs. Ik ga dus kwark eringooien ipv yoghurt, kwark eet ik wel met wat suiker, maar niet veel, gewoon puur voor de smaak. Gewoon krijg ik het niet binnen ..

Dat eiwitje is die casseine, ik wist niet hoe ik deze moest invoeren. Creatine nog nodig? Heb er veel over gelezen. En vooral veel positiefs. Ik ga dus kwark eringooien ipv yoghurt, kwark eet ik wel met wat suiker, maar niet veel, gewoon puur voor de smaak. Gewoon krijg ik het niet binnen ..

Als je niet weet wat creatine is moet je het ook niet nemen. En als je zo graag je kwark wilt zoeten koop dan stevia. :)

Supps zijn in principe niet nodig. Je kan het best met gewone voeding redden. Het zijn supplementen en geen dingen die je ipv voeding neemt. Kwark is prima. Dan heb je die casseine niet nodig. Je kan er ook wat honing doordoen. pak meteen wat walnoten erin en je hebt een zalige avondsnack! en weer wat meer vetten. ;)

Ga eerst gewoon je voedingsschema optimaliseren voordat je aan supps gaat.
zorg voor genoeg eiwit en genoeg vet en rest met carbs opvullen en vooral genoeg aan kcal!
vergeet niet om de calorielijst aan te passen naar de producten die JIJ gebruikt qua kcal en ekv!

Je wilt bulken met een onderhoud van 2702 Kcal maar maakt een schema met 2346 Kcal.
Zoek de fout.

Je wilt bulken met een onderhoud van 2702 Kcal maar maakt een schema met 2346 Kcal.
Zoek de fout.

meer eten inplannen dus.
er moeten meer calorieen in dan er nodig zijn anders zul je niet groeien

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 21:22 ----------

zie dat de leangain geen voedings waarden heeft,
verder is een eiwit volgens mij geen 20 gram proteinen.
kijk of je er bij je fruit iets bij kan

Heb mijn schema aangepast, ik maak eten voor 1 week. Ik ga de ene week zalm eten, de andere week kip enof iets anders.

Bijlagen

meer eten inplannen dus.
er moeten meer calorieen in dan er nodig zijn anders zul je niet groeien

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 21:22 ----------

zie dat de leangain geen voedings waarden heeft,
verder is een eiwit volgens mij geen 20 gram proteinen.
kijk of je er bij je fruit iets bij kan

Dat product met ei-eiwit, is een casseine shake. Deze bevat 24 gram proteine. Lean Gaine had ik perongeluk aangeklikt en wist niet hoe je deze er terug uitkreeg.

Dat product met ei-eiwit, is een casseine shake. Deze bevat 24 gram proteine. Lean Gaine had ik perongeluk aangeklikt en wist niet hoe je deze er terug uitkreeg.
helemaal bovenaan de lijst staat een leeg vlakje. dat aanklikken maakt hem leeg.

denk dat je bij je macaroni een foutje hebt gemaakt. Je hebt nu 200 gram droge macaroni ingevuld. Dat wordt na koken ca 450-500 gram... das meer dan een vol bord... denk dat jij 200 gram gekookt bedoeld?
Weeg je macaroni ongekookt af. 100 gram is een nette portie. Dat wordt gekookt ca 225-250 gram.
Let dus op met wat je invult.. je hebt dan ook meteen ruim 350 kcal minder.

Je ontbijt zou ik gewoon havermout in een pak halen en iets van 75-100 gram havermout met 300 ml melk nemen.

en let op.. 200 gram zal bevat heel veel meer aan kcal en vet dan 200 gram kip. Je moet dan ergens anders je kcal weer aanvullen.

Laatst bewerkt:
Nu zou het schema af moeten zijn. Iemand opmerkingen?

Bijlagen

is te veel eiwit slecht?

hey, mijn ouders zeggen dat te veel eiwitten slecht is voor me, zelf denk ik dat ze wat lullen, ik krijg ongeveer 180-200g eiwitten binnen ( zelf weeg ik 70kg) zou ik wat minder moet nemen?

thanks

hey, mijn ouders zeggen dat te veel eiwitten slecht is voor me, zelf denk ik dat ze wat lullen, ik krijg ongeveer 180-200g eiwitten binnen ( zelf weeg ik 70kg) zou ik wat minder moet nemen?

thanks
2-2,5 gr per kg lichaamsgewicht is zat. dus ca 140-175 gram

Terug
Naar boven