Fitness Seller

HGH, Insuline, IGF, MK en AAS

Bezoekers in dit topic

Ik merk inderdaad geen nadelige effecten van de MK 's morgens of eind van de middag pakken. Alleen pre bed vond ik ruk, dan slaap ik gewoon merkbaar slechter. Kan overigens niet terugvinden waarom dit is.

Verdere update : Vandaag dus dag 1 gehad, soepeltjes verlopen. Ik heb gelukkig tot nu toe 0 last van PIP waar ik toch even huiverig voor was ivm een nieuw merk enzovoorts. De pump op Ment + Slin is niet gezond. Aders worden naar buiten gedrukt en alles staat VOL. Toch voelde het op de een of andere manier prettig en zat het niet in de weg. Ik heb bijvoorbeeld wel eens gehad dat ik de 1e week op Slin of Dbol of whatever nauwelijks kon trainen omdat mijn onderarmen zo ontzettend oppompten, dat was nu niet het geval. Een goede start dus!
 
En dag 2 zit erop. Uiteraard nog niet veel bijzonders, sta wel al stuk voller en oog groter, zal de Slin zijn. Ik heb de HGH opgehoogd naar 4 IU ED en heb direct weer last van mijn polsen/handen. Tijdens het trainen ook wel een beetje last van, ik ben gestopt met benchen op 110 kg omdat ik mijn handen en polsen meer voelde dan m'n chest haha.
 
Updatejee. Weinig bijzonders te vermelden nog uiteraard. Trainingen gaan lekker, pump overdag zelfs zonder iets te doen. Gewicht grofweg 2 kg in de plus maar dat is vocht/glycogeen. Kracht gaat wel de goede kant op al alleen m'n uithouding is niks. Bij het minste of geringste loop ik naar adem te happen haha. Hieronder zal ik eens een dag voeding + injecties toevoegen :

70 minuten voor m'n ontbijt : 100 mcg cjc + 100 mcg ghrp
60 minuten voor ontbijt : 2 iu HGH

1e meal : 150 gram mager rundergehakt + 4 eieren + 30 gram cashews
2e meal : 60 gram rijstpoeder + 40 gram whey of 50 gram havermout + 40 gram whey + wat rozijnen voor de smaak
3e meal : 90 gram zilvervliesrijst + 175 gram kip
4e meal : 80 gram rijstpoeder + 40 gram whey

Meestal zit ik hier ongeveer 1.5 uur voor de training dus zet ik hier m'n Ment als een echte junk op werk

5e meal : Pre workout 30 gram CarboNox + 20 gram Whey Hydro en wat Leucine, Citrulline en dat soort dingetjes. Vlak voor deze meal zet ik nu 10 iu Slin en dit ga ik dus opbouwen. 10 min voor de Slin neem ik de MK.

6e meal : Intra workout 20 gram HBCD, 30 gram Palatinose, 20 gram Whey Peptopro en Leucine enzo

7e meal : Post workout 10 iu Slin en shake van 35 gram Vitargo + 25 gram Whey Isolaat voor onderweg naar huis
8e meal : 125 gram rijst + 175 gram kip
9e meal : 250 gram vis.

Uur na de laatste meal weer 100 mcg GHRP en CJC en 10 min erna 2 iu HGH.

Bijna 3700 kcal, 340 gram eiwit, 400 gram carbs en bijna 90 gram vet. Gebaseerd op het schema dat Pleister van Milos kreeg en ik weer van hem. Makkelijk om kcal nog een heel eind te verhogen, Slin kan nog makkelijk omhoog/op extra momenten en ook de HGH kan ik rustig thuis zetten zonder dit ook nog op werk te moeten doen en een koeltas ofzo mee te moeten nemen. Ik ga dit injectie protocol voorlopig even aanhouden ( op de peptides na, die stoppen gewoon zodra ze op zijn ) en ga eventueel later nog eens een keer m'n HGH vlak voor de Slin zetten enzovoorts. Voorlopig wil ik dit even zo houden.
 
"als een echte junk:roflol:"

Merk je dat die cjc/ghrp een meerwaarde biedt?
 
"als een echte junk:roflol:"

Merk je dat die cjc/ghrp een meerwaarde biedt?

Haha dan zit je daar op je werk op de plee met een naald in je arm/been/waar dan ook. Feels goed man. En geen idee of ik daar echt meerwaarde van heb. Het idee erachter is dat door het 10 minuten voor de HGH te zetten deze beter werkt maar dat is niet echt na te gaan. Wel heb ik 5 minuten na het injecteren van de peptides het altijd enorm warm, echt zo'n koortshoofd en ik word er wakker van. 's Morgens best fijn, in de avond wat minder hehe.
 
Update! Shape lijkt te veranderen met de dag. Steeds net weer wat voller, groter of een paar extra aders die zichtbaar zijn. Morgenochtend ga ik me weer wegen, ben het zonet vergeten en ik wil het op lege maag doen, anders telt het niet.

Verder beginnen de stijve handen/polsen weer wat weg te trekken dus ergens volgende week zal ik ook de HGH omhoog gaan doen naar 5 iu. Insuline laat ik nog even tussen de 20 en 25 iu hangen, gisteren heb ik op m'n werk 8 iu gezet en erna 75 gram carbs en bijna 40 gram eiwit gedronken en kreeg ik na een 60 a 70 minuten toch wel trillende handen en een wat wazig zicht haha.

Kracht gaat ook wel redelijk, dat zal wel iets met de Ment te maken hebben die binnenkort wel z'n ding zal gaan doen. Gisteren tijdens de training een 4x92.5 overhead press gedaan en dat vond ik wel aardig. Een beetje vervelend alleen dat ik na m'n opwarmsets al zo vol sta dat 1 a 2 zware werksets net te doen zijn en het daarna gewoon ophoudt. De rest van de training heb ik ook op MMC afgerond met sets die tussen de 40 en 50 seconden duren. Pump was out of this world! Zometeen quads, ik ben benieuwd!
 
Niet mis! Op je rug foto kan je wss wel nog wat wijder gaan zelf
 
Mooi dat je foto's post. Lekkah bezig!
 
Mooi dat je foto's post. Lekkah bezig!

Sure thing, ga proberen er wel wat meer te posten. Vandaag eerst maar eens alles ontharen.

Niet mis! Op je rug foto kan je wss wel nog wat wijder gaan zelf

Ik kan echt absoluut niet poseren en al helemaal niet als ik niet zie wat ik doe.. :P Ik zal het de volgende keer proberen!
 
IN

Goede poten ook
 
IN

Goede poten ook

Thanks! Op de benen mag van mij nog heel wat bij en dan vooral de outer sweep en de hamstrings. Maar ook dat komt wel goed, uiteindelijk.

Verder gaat alles nog prima. Vanmorgen op lege maag gewogen op 111 kg precies dus dat is weer een beetje erbij. De shape blijft voller en zichtbaar groter, zelfs mijn vriendin die me elke dag moet zien ziet duidelijk verschil dus dat zal wel een goed teken zijn lijkt me dan hehe. Ik heb wel ietwat last van de bloeddruk zo lijkt het. Soms bij het opstaan even een druk op mijn hoofd en achter mijn ogen. Ik zal dit binnenkort weer eens laten meten en zelf ook eens zo'n ding aanschaffen. Heeft iemand nog tips met betrekking tot een beetje fatsoenlijk betaalbare bloeddrukmeter? En dan 1 met een manchet waar mijn arm ook in past haha.

Zometeen chest, zal de training even loggen straks!
 
Ik volg ook. Goeie benen bro.
 
Ik volg ook. Goeie benen bro.

Thanks buffel en welkom!

Chest van vanmorgen :

Incline BB press : tot 8x90 en daarna was het ook direct leeg
Cable fly high to low : 4 sets
Low to high : 2 of 3 sets
Seated press : 2 sets

Db side raises : 4 sets op tut, 2 op wat meer gewicht.

Ochtend trainingen zijn niet mijn favoriet, zeker niet qua kracht maar goed, dat moet soms in verband met werk.

Verder heb ik al een week of 10 dagen een soort trilling in de bovenhoek van mijn rechteroog. Enorm irritant, soms is het even weg maar verder vrijwel de hele dag. Nu heb ik gelezen dat dit kan komen door histamine, zou het daardoor ook iets met de DNP te maken kunnen hebben? Andere oorzaken kunnen stress en vermoeidheid zijn maar ik slaap vrij normaal en stress heb ik voor zover ik weet geen last van. Werk ook al jaren achter een beeldscherm dus 't lijkt me ook sterk dat het daar opeens van komt..
 
Verder heb ik al een week of 10 dagen een soort trilling in de bovenhoek van mijn rechteroog. Enorm irritant, soms is het even weg maar verder vrijwel de hele dag. Nu heb ik gelezen dat dit kan komen door histamine, zou het daardoor ook iets met de DNP te maken kunnen hebben? Andere oorzaken kunnen stress en vermoeidheid zijn maar ik slaap vrij normaal en stress heb ik voor zover ik weet geen last van. Werk ook al jaren achter een beeldscherm dus 't lijkt me ook sterk dat het daar opeens van komt..
Dit heb je ook als je niet kuurt, het kan door meerdere dingen komen en kan zo weer weg gaan. Ik heb het vaker als ik wat moeier ben en soms kan ik het ook niet verklaren.
 
Update! Alles gaat nog zo zijn gangetje. Gewicht is ietsje terug gezakt naar de 110.2 dus mijn voeding gaat omhoog. Ik zat ook nog maar rond de 3700 kcal maar die gaat nu dus omhoog naar 4000. Qua kracht gaat het wel lekker, heb bijvoorbeeld alweer een 4x185 kg squat gehaald en een 7x130 kg BOR.

Verder breek ik morgen de 2e en laatste vial Ment aan. Dus dat is nog 10 daagjes op 50 mg en dan zit dat erop. Ik ben van plan om erna Anadrol ( Oxy ) te gaan proberen. Mijn darmen reageren niet zo lekker op orals/tren/deca ( wel alleen een bepaald merk gehad de afgelopen 2 jaar ofzo ) en meerdere ervaren figuren zijn van mening dat dit bijna niet kan tenzij ik gewoon niet goed reageer op het merk en de door hen gebruikte vulstoffen en dergelijke. Valt wat voor te zeggen, ik heb 1 keer een oral van een ander merk gehad en dat ging prima, alleen heb ik daar gewoon nooit bij nagedacht later. Mocht blijken dat dit goed gaat ga ik ook Parabolan/NPP proberen en dan steeds in cycles van een week of 5 terwijl ik de Test en Bold laat lopen/ophoog. Mocht de Oxy niet goed vallen hou ik het op de Test en Bold.
 
Update! Het gaat heerlijk, ik merk nu al dat de Bold wat gaat doen, ik krijg altijd enorme backpumps de eerste weken van dat spul. Alles ziet er ook steeds wat ronder uit. Gewicht staat inmiddels op 112 kg maar dat is wel een en ander aan vocht. Ik merk dat sinds ik de Ment naar 50 mg ED heb gezet dat alles wat vochtiger is dan daarvoor. Nog een paar daagjes, dan gaat de Ment eruit en gaat de Test omhoog van 300 naar 600 mg EW.

Verder voor een leuke prijs HGH gevonden, dit zal met een paar weekjes binnen zijn als het goed is. Als dit goed uit de test komt ga ik overwegen om in plaats van naar 6 iu op te bouwen, naar 8 iu op te gaan bouwen. We gaan het zien! Voorlopig zit ik nog op 4 iu ED, gezet in 2 keer en 10 min voor de HGH zet ik 100 mcg GHRP en 100 mcg CJC no dac. En uiteraard nog steeds 15 mg MK.
 
Back
Naar boven