MuscleMeat

HGH, Insuline, IGF, MK en AAS

• Topic Starter Topic Starter

Welkom!

Idd hetzelfde wat ik had tijdens trainen helemaal nat maar overdag en snachts enkel meer plak/vettige huid door het zweet.

Precies dat, ik had het vanavond zelfs koud in huis haha. Benieuwd wat de 400 mg gaat brengen. Ben absoluut niet op zoek naar sides natuurlijk maar als ze zo ver weg blijven wil ik wel verhogen voor wat extra fatburn. Enige waar ik me op verkeken heb zijn de cravings. Die zijn echt absurd. Niet eens zozeer honger maar ik wil het liefst zoveel mogelijk slechte troep eten als ik naar binnen kan werken en dat ben ik echt niet gewend. Tot nu toe telkens netjes op de 3100 kcal gehouden en op trainingsdagen 20 a 30 min cardio gedaan.

Vanmorgen weer gewogen, de weegschaal gaf een 111.5 aan na het toiletbezoek op verder lege maag. Ik ben dus sinds het begin van de DNP aangekomen. Zal wel vocht zijn van de DNP en de MK. Zie er ook stukken voller uit en ook m'n kop wordt wat vochtiger. Buikvet wordt wel voelbaar minder dus het zal toch wel de goede kant op gaan haha.

Werd snachts wakker door de cravings op 400mg en zin in cornflakes hahaha

Werd snachts wakker door de cravings op 400mg en zin in cornflakes hahaha

Hahah f**k bro, ik vind ze nu al niet uit te houden bijna, laat staan na de verhoging. Voor een volgende run zou ik er iets voor bij pakken maar voor ik dat nu een x binnen heb is 't al bijna voorbij.

Zometeen legsss <3

Hahah f**k bro, ik vind ze nu al niet uit te houden bijna, laat staan na de verhoging. Voor een volgende run zou ik er iets voor bij pakken maar voor ik dat nu een x binnen heb is 't al bijna voorbij.

Zometeen legsss <3
Heb je niet nog een oral liggen als anadrol of dbol? Tegen de honger :P

Sibutramine of eca helpt er ook bij

Zometeen legsss <3
wacht maar tot je stopt met de dnp.. dan komen de echte cravings pas

Sibutramine of eca helpt er ook bij

Klopt, Eca heb ik liggen maar wil ik gebruiken voor de week na DNP.

Heb je niet nog een oral liggen als anadrol of dbol? Tegen de honger :P

Hahaha mijn darmen kunnen geen orals of Tren verdragen helaas.

wacht maar tot je stopt met de dnp.. dan komen de echte cravings pas

Ik zie er al naar uit :p

Zonet hams/glutes gedaan

SLDL : 3x5x150
Hip thrust : 3x8x150
Abductor : 3x15-20
Liggende leg curl : 3x20 en een dropset
Zittende leg curl : 2x15

Leg extensions 4x20, 1x12 en 1x8

Inmiddels op 400 mg DNP. Uiteraard nog geen last van extra sides, alleen overdag wel wat warmer dan op 200. Ben een paar dagen vrij geweest en ik ben blij dat ik morgen weer mag werken want die cravings zijn kut als je thuis zit :p Ga denk ik tot vrijdag door, mocht het echt nog goed gaan trek ik 'm tot zondag door, ga niet hoger dan de 400 nu, zie ook het nut niet direct van ophogen naar 600 voor bijvoorbeeld het weekend om erna off DNP te gaan. Dan een weekje even rustig aan om het vocht weg te laten trekken en dan gaat de blast beginnen <3

Zostraks wel even getraind, weinig bijzonders want het was druk en alles wat ik wilde doen was steeds bezet.

Upperchest cable fly : 4x20 per kant
Incline machine press : 3x8x80, 1x6x100
Pec deck fly : 4x15
Dips : 4x8xbw

Overhead cable extension : 3x12
Reversed grip pushdown : 4x15

Side raises : 5x15, 2x8

Goede pump, word ook zichtbaar droger, steeds wat meer veins en definitie.

Laatst bewerkt:

Heel prima! Cravings zijn stukken minder erg als ik gewoon werk. Het is wel vervelend dat ik, ondanks dat ik zittend werk heb, me helemaal dood zweet overdag. Staan zweetdruppels op m'n hoofd terwijl andere mensen met dekentjes en een trui aan zitten haha. Laatste dagje gehad dan ook, vind het mooi geweest. Qua vocht valt het reuze mee dus ergens eind volgende week/begin de week erop met de blast beginnen en daar kijk ik wel echt naar uit :)

De post DNP cravings vallen tot zover reuze mee! Eerder wat minder eetlust dan meer. Vanmorgen ook weer gewogen, was ik een paar keer vergeten. 108 stond er op de weegschaal en ik oog een stuk droger. Meer veins op de benen, wat meer definitie in de delts, abs harder. Prima dus voor 10 daagjes. Mocht ik weer DNP gebruiken zou ik dit de volgende keer een dag of 20 doen en het dan continu op 200 mg houden.

Wat wel vrij vervelend is is dat ik last van vlekjes/uitslag begin te krijgen. Zie het zelf niet maar m'n vriendin zegt dat het in m'n nek begint te komen. Tevens wat vlekken onder de huid bij m'n baard. Ik denk dat ik hiervoor maandag maar even naar de apotheek ga. Het jeukt af en toe een beetje, gelukkig is het absoluut niet storend maar ik heb geen zin om onder de vlekken te komen te zitten uiteraard.

Verder valt het qua vocht enorm mee, had dit veel erger gewacht omdat ik hier echt gevoelig voor ben. Komende week ga ik beginnen met blasten!

De post DNP cravings vallen tot zover reuze mee! Eerder wat minder eetlust dan meer. Vanmorgen ook weer gewogen, was ik een paar keer vergeten. 108 stond er op de weegschaal en ik oog een stuk droger. Meer veins op de benen, wat meer definitie in de delts, abs harder. Prima dus voor 10 daagjes. Mocht ik weer DNP gebruiken zou ik dit de volgende keer een dag of 20 doen en het dan continu op 200 mg houden.

Wat wel vrij vervelend is is dat ik last van vlekjes/uitslag begin te krijgen. Zie het zelf niet maar m'n vriendin zegt dat het in m'n nek begint te komen. Tevens wat vlekken onder de huid bij m'n baard. Ik denk dat ik hiervoor maandag maar even naar de apotheek ga. Het jeukt af en toe een beetje, gelukkig is het absoluut niet storend maar ik heb geen zin om onder de vlekken te komen te zitten uiteraard.

Verder valt het qua vocht enorm mee, had dit veel erger gewacht omdat ik hier echt gevoelig voor ben. Komende week ga ik beginnen met blasten!
even wat reactine halen man bij de drogist.. dnp kan een allergische reactie veroorzaken

even wat reactine halen man bij de drogist.. dnp kan een allergische reactie veroorzaken

Yes dat wilde ik inderdaad halen, ik wist alleen niet dat dit simpelweg bij de drogist kon hehe. Ga ik even kijken of die morgen toevallig open is, thanks bro!

Vanavond gaat de 1e inject erin! Ik wilde er nog een paar dagen mee wachten omdat ik verwachtte flink vocht vast te houden van de DNP maar dit is totaal niet het geval, dus waarom dan niet he haha. Kuurplan ziet er als volgt uit :

Week 1 tm 3 : 300 mg Test E + 500 mg Bold EW + 40 mg Ment ED

Week 4 tm 6 : 600 mg Test E + 500 mg Bold EW

Week 7 tm12 : 800 mg Test 400 + 750 mg Bold EW

Week 13tm18 : 1200 mg T400 + 500 of 750 of 1000 mg Bold EW. Bold hangt echt af van hoe ik het vind gaan.

Eventueel, als ik er zin in heb, cycle ik nog een keer 2 weken Methyl Tren of een paar weken Dbol en/of Winny injects er doorheen of Primo of Mast, afhankelijk van waar ik zin in heb.

De HGH heb ik tot nu toe op 3 IU gehad, deze zal vanaf morgen naar 4 IU gaan en de komende weken tot 6 iu opgebouwd worden. Ik wil dit rustig aan doen omdat ik aardig last van mijn handen/polsen heb na elke verhoging dus ineens een verdubbeling lijkt me teveel van het goede. Verder ga ik Slin zowel pre als post workout pakken, te beginnen op 6 om 8 iu en dit opbouwend. Ik wil aankijken tot hoe ver dit kan zonder een vet zwijntje te worden maar het wordt maximaal 40 iu. De MK laat ik gewoon lekker doorlopen.

Ik vond nog wat CJC no dac en GHRP en dacht ach, ook zonde om weg te gooien. Ik heb al vaak gelezen dat dit, als je het voor je HGh zet, het de HGH nog beter laat werken om het zo te zetten dus misschien ga ik dat nog wel op maken.

Ik denk dat ik het daar wel zo'n beetje mee heb gehad. Ben alleszins heel benieuwd hoe dit gaat met zoveel nieuwe producten :) Op naar de 125 bij 8%!

Das niet mis :p waarom winny inject en geen oral?

Post je ook foto's?

Allezins in!

Das niet mis :p waarom winny inject en geen oral?

Post je ook foto's?

Allezins in!

Mijn lichaam vindt orals niet zo leuk. Raak ik enorm van aan de race tot er uiteindelijk alleen nog water, lucht en bloed uit komt. Niet zo prettig :p

Foto's wil ik er wel bij blijven posten. Zal eens kijken of m'n vriendin ergens deze week zin heeft om er een paar te maken hehe.

Terug
Naar boven