AndroidHealthClinic

Bulken op Trenbolone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net alsof je van oxy vetter wordt.
Voeding is, en blijft key.
TS is al vet. En met oxy zal hij er nog veel vetter uit zien. Ik zeg niet dat je door oxy per se vet aankomt, maar het oogt wel zo als je op 17% staat.

Vetlaag + vocht + spiergroei van binnen uit en je zal er gewoon vetter uit zien dan dat je echt bent.

TS heeft een reality check nodig.

• Topic Starter Topic Starter
TS is al vet. En met oxy zal hij er nog veel vetter uit zien. Ik zeg niet dat je door oxy per se vet aankomt, maar het oogt wel zo als je op 17% staat.

Vetlaag + vocht + spiergroei van binnen uit en je zal er gewoon vetter uit zien dan dat je echt bent.

TS heeft een reality check nodig.

Bla bla bla lekker slap blijven lullen ouwe zeikerd

Kan met tren bulken.
Of deca handiger is ligt dus aanjezelf, hoe jij erop reageert.
Maar wat hier al menigmaal is voorgekauwt : alles valt of staat met je dieet/trainingschema.
En dat mensen je de wind van voren geven omdat je kuurt op 17% heeft ook een reden.
Des te hoger je bf des te meer kans op sides.
Maar goed je bent toch al bezig dus als ik jou was zou ik deze ff afmaken & voordat je weer in iets anders springt ff je bf naar 12 % proberen te brengen.
Heb je ook meer profijt van wat je daarna nog wilt pakken

Bla bla bla lekker slap blijven lullen ouwe zeikerd
Hey, doe met mijn "gezeik" wat je wilt. Mij heb je er echt niet mee :)

Ik zeg het je zoals het is, en ik draai er niet om heen. Als je mans genoeg bent om zonder kennis en ervaring te gaan kuren moet je ook mans genoeg zijn om kritiek op te vangen.

tren met oxy is een zeer goede combinatie om te bulken,zou er wel test bij zetten,niet vergeten!

Of topicstarter bedoelt Oxa Ipv Oxy?

tren met oxy is een zeer goede combinatie om te bulken,zou er wel test bij zetten,niet vergeten!

TS traint amper 1jaar en 2 maand is 18j kuurt nog niet lang,(3 kuren als ik goed mee ben)en er passeren hier al middelen zoals tren en oxy e.d.

Om nog maar te zwijgen over de dossis die Ts wil nemen.

Hahaha echt he
Ik neem nu oxys op 10% en voel me al dik ga even wat minder eten

OT:
Beste naast tren is een sterk aromatiserende compound nemen voor de bulk

Zelf ben ik wel gek op deca tren en test , maar dit is voor ts wel erg overdreven.

Dat ligt inderdaad aan jou. Oxy is over het algemeen niet aangeraden om te gebruiken boven de 10% vet.

In de bodybuilding wereld is 17% namelijk gewoon "dik". Te hoog om te bulken, te hoog om te kuren en al helemaal te hoog voor oxy.

Ik hoop dat je vetpercentage verkeerd gemeten is en dat je lager dan 17% staat.
ik snap dat het voor bodybuilders onnodig is zo hoog in bf% te staan, maar wil je nou zeggen dat pro strongman niet moeten kuren? ???

ik snap dat het voor bodybuilders onnodig is zo hoog in bf% te staan, maar wil je nou zeggen dat pro strongman niet moeten kuren? ???
Naast het feit dat ik echt geen fucking idee heb hoe we het ineens over strongmen/powerlifters hebben, maar bijwerkingen van AAS zijn gewoon een stuk erger als je vetpercentage te hoog is. Je doelen staan hier compleet los van.

Deze discussie gaat over dat TS oprecht vind dat 17% een laag vetpercentage is. Dat noemen ze delusional. Hij komt net kijken en pakt al anadrol, en na de zomer ook tren.

Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt alleen dat oxy over het algemeen niet aan te raden is op zo een 'hoog' bf.

Strongman en powerlifters zijn een uitzondering op de regel.

Kuren op een hoog bf heeft niks meer te maken met op een verantwoorde manier middelen gebruiken. Maarja enhanced bodybuilding is ook niet persee een sport die gezond is.

Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt alleen dat oxy over het algemeen niet aan te raden is op zo een 'hoog' bf.

Strongman en powerlifters zijn een uitzondering op de regel.

Kuren op een hoog bf heeft niks meer te maken met op een verantwoorde manier middelen gebruiken. Maarja enhanced bodybuilding is ook niet persee een sport die gezond is.
Een vette powerlifter/strongman die NIET kuurt is ook niet bepaald gezond. Want: papz*k.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven