ProteinZone
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 15%
Waarom zou je bf torenhoog moeten zijn op een oxy cycle? Snap jij het wel?
Heb je eens oxy gebruikt dan zal je het ervaren mijn zoon.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je bf torenhoog moeten zijn op een oxy cycle? Snap jij het wel?
Hahha denk je dat ik gelijk 5+ procent omhoog schiet vriend. Houd toch op ventHeb je eens oxy gebruikt dan zal je het ervaren mijn zoon.
TS is al vet. En met oxy zal hij er nog veel vetter uit zien. Ik zeg niet dat je door oxy per se vet aankomt, maar het oogt wel zo als je op 17% staat.Net alsof je van oxy vetter wordt.
Voeding is, en blijft key.
TS is al vet. En met oxy zal hij er nog veel vetter uit zien. Ik zeg niet dat je door oxy per se vet aankomt, maar het oogt wel zo als je op 17% staat.
Vetlaag + vocht + spiergroei van binnen uit en je zal er gewoon vetter uit zien dan dat je echt bent.
TS heeft een reality check nodig.
Bla bla bla lekker slap blijven lullen ouwe zeikerd
Hey, doe met mijn "gezeik" wat je wilt. Mij heb je er echt niet meeBla bla bla lekker slap blijven lullen ouwe zeikerd

Zo doorgaan en ik gooi je topic gewoon dicht. Of incasseer de waarheid gewoon

tren met oxy is een zeer goede combinatie om te bulken,zou er wel test bij zetten,niet vergeten!
ik snap dat het voor bodybuilders onnodig is zo hoog in bf% te staan, maar wil je nou zeggen dat pro strongman niet moeten kuren?Dat ligt inderdaad aan jou. Oxy is over het algemeen niet aangeraden om te gebruiken boven de 10% vet.
In de bodybuilding wereld is 17% namelijk gewoon "dik". Te hoog om te bulken, te hoog om te kuren en al helemaal te hoog voor oxy.
Ik hoop dat je vetpercentage verkeerd gemeten is en dat je lager dan 17% staat.

Naast het feit dat ik echt geen fucking idee heb hoe we het ineens over strongmen/powerlifters hebben, maar bijwerkingen van AAS zijn gewoon een stuk erger als je vetpercentage te hoog is. Je doelen staan hier compleet los van.ik snap dat het voor bodybuilders onnodig is zo hoog in bf% te staan, maar wil je nou zeggen dat pro strongman niet moeten kuren?![]()
ik snap dat het voor bodybuilders onnodig is zo hoog in bf% te staan, maar wil je nou zeggen dat pro strongman niet moeten kuren?![]()
Een vette powerlifter/strongman die NIET kuurt is ook niet bepaald gezond. Want: papz*k.Dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt alleen dat oxy over het algemeen niet aan te raden is op zo een 'hoog' bf.
Strongman en powerlifters zijn een uitzondering op de regel.
Kuren op een hoog bf heeft niks meer te maken met op een verantwoorde manier middelen gebruiken. Maarja enhanced bodybuilding is ook niet persee een sport die gezond is.