MuscleMeat

Bulken op Trenbolone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naast het feit dat ik echt geen fucking idee heb hoe we het ineens over strongmen/powerlifters hebben, maar bijwerkingen van AAS zijn gewoon een stuk erger als je vetpercentage te hoog is. Je doelen staan hier compleet los van.

Deze discussie gaat over dat TS oprecht vind dat 17% een laag vetpercentage is. Dat noemen ze delusional. Hij komt net kijken en pakt al anadrol, en na de zomer ook tren.
Wat ik heb zien passeren qua onverantwoord AAS gebruik vooral het voorbije jaar is verbijsterend.

Zowel qua middelen,hoeveelheid verschillende middelen in 1 kuur,lengte van kuren en doseringen van beginners onvoorstelbaar.

beginners die direct blasten en cruisen en dan cruisen op kuurdoseringen.

Haha gaan we weer johny. Het begint een beetje een standaard verhaal te worden.
We zijn het allemaal met je eens, maar we weten het nu wel.

Pfft topic had echt potentieel en toen ging het weer over powerlifters en strongman...

Nee uitgedroogd op een podium staan in je tangoslipje op 5% is gezond :roflol:

Naast het feit dat ik echt geen fucking idee heb hoe we het ineens over strongmen/powerlifters hebben, maar bijwerkingen van AAS zijn gewoon een stuk erger als je vetpercentage te hoog is. Je doelen staan hier compleet los van.

Deze discussie gaat over dat TS oprecht vind dat 17% een laag vetpercentage is. Dat noemen ze delusional. Hij komt net kijken en pakt al anadrol, en na de zomer ook tren.
We hebben het er "ineens" over omdat ik simpelweg aan je vraag hoe jij daar dan over denkt

We hebben het er "ineens" over omdat ik simpelweg aan je vraag hoe jij daar dan over denkt
Het klonk meer alsof je woorden in m'n mond wilde leggen die ik nooit heb gezegd.

Maar wat vind ik van strongmen die kuren? Het is heel simpel: Als je een pro strongman bent moet je alles uit de kast halen om sterker te worden. Van AAS word je sterker, dus 1+1 = 2.
Het vetpercentage ligt in die tak van de sport echter een stuk hoger, en dat brengt weer andere risico's met zich mee bij AAS gebruik.

Wie er wel of niet "hoort" te kuren is niet aan mij.

Nee uitgedroogd op een podium staan in je tangoslipje op 5% is gezond :roflol:
Dat zei ik al in mijn opmerking 'enhanced bodybuilding is niet gezond' en naturel stage ready zijn ook al niet. Dat iemand anders 'uitgedroogd in een slip' op het podium staat is nogal een slecht argument om dan zelf maar dik te zijn.

Beetje hetzelfde als al die mensen die zeggen 'ja je mag helemaal niks meer tegenwoordig want overal krijg je kanker van'. Dat betekent niet dat je dan alsnog maar een sigaret moet opsteken of een fles whisky leeg moet zuipen.

Dat zei ik al in mijn opmerking 'enhanced bodybuilding is niet gezond' en naturel stage ready zijn ook al niet. Dat iemand anders 'uitgedroogd in een slip' op het podium staat is nogal een slecht argument om dan zelf maar dik te zijn.

Beetje hetzelfde als al die mensen die zeggen 'ja je mag helemaal niks meer tegenwoordig want overal krijg je kanker van'. Dat betekent niet dat je dan alsnog maar een sigaret moet opsteken of een fles whisky leeg moet zuipen.

Dat geeft ook niemand als argument.

Altijd weer die powerlifters die zich op hun dikke teentjes getrapt voelen.

ik ben een bodybuilder met 13% -14% ,hoor ik dan bij die dikke powerlifters of ben ik gewoon een vette bodybuildingzeug ,

dan weet ik namelijk ook of ik op mijn teentjes getrapt moet zijn :dunno:

Jongens, TS is 17 jaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven