AndroidHealthClinic

Bulking schema FEEDBACK PLZ

Joeholla

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik fitness nu 1 jaartje waarvan half jaar echt serieus.
ben al flink wat aangekomen in spiermassa :)

heb nu paar dagen zitten blokken op deze site over voeding en voedingschema.
nu heb ik zelf ook een poging gedaan een goed schema te maken om te gaan bulken, lekker aankomen en 2/3 maanden voor de zomer cutten.

zouden jullie misschien wat feedback kunnen geven over mijn schema, of ik alles goed gemaakt heb etc.

(ik neem tot nu toe gewoon elke dag brood enz mee naar school, word snel verplaatst door kip en rijst)

groetjes!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
(ik neem tot nu toe gewoon elke dag brood enz mee naar school, word snel verplaatst door kip en rijst)

Als je het meeste uit je trainingen en uit je voeding wilt halen zou ik inderdaad brood zo snel mogelijk vervangen door rijst. Echter moet je voor jezelf afwegen of dit haalbaar is ivm school, ouders die moeilijk doen, etc. Als het niet haalbaar is gewoon bij brood blijven tot het wel haalbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
Als je het meeste uit je trainingen en uit je voeding wilt halen zou ik inderdaad brood zo snel mogelijk vervangen door rijst. Echter moet je voor jezelf afwegen of dit haalbaar is ivm school, ouders die moeilijk doen, etc. Als het niet haalbaar is gewoon bij brood blijven tot het wel haalbaar is.
ouders is het grootste probleem haha..
maar wel gewoon goed 1e schema..?

Zelf ben ik echt voorstander van meer plantaardige eiwit bronnen in schema's, aangezien bij veel bodybuilders de ratio dierlijk en plantaardig eiwit absurd ver uit elkaar liggen. Bijvoorbeeld 100gr bonen ipv 100gr kipfilet bij je rijst. Potje openmaken is tevens makkelijker en sneller dan kip bakken.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

En als je ouders veelal probleem vormen rondom maaltijden, hou het dan voorlopig bij boterhamme. De kans dat je ouders aan je eetgedrag wennen is groot en hierna kan je rustig aanpassingen maken in je dieet.

Zelf ben ik echt voorstander van meer plantaardige eiwit bronnen in schema's, aangezien bij veel bodybuilders de ratio dierlijk en plantaardig eiwit absurd ver uit elkaar liggen. Bijvoorbeeld 100gr bonen ipv 100gr kipfilet bij je rijst. Potje openmaken is tevens makkelijker en sneller dan kip bakken.

Weet jij überhaupt wel hoeveel eiwitten er in 100 gram bonen zitten? Nog geen 10 gram.

In 100 gram gebakken kip zit wel 31 gram eiwitten, dan moet jij al 300 gram bonen eten om aan die hoeveelheid eiwitten te komen:rolleyes:

Weet jij überhaupt wel hoeveel eiwitten er in 100 gram bonen zitten? Nog geen 10 gram.

In 100 gram gebakken kip zit wel 31 gram eiwitten, dan moet jij al 300 gram bonen eten om aan die hoeveelheid eiwitten te komen:rolleyes:

Ik typ ook maar even snel een voorbeeld, uiteraard zitten er per 100gr minder eiwitten in, ik probeer echter duidelijk te maken dat het verstandig is om een balans tussen plantaardige en dierlijke eiwitten te handhaven.

Ik typ ook maar even snel een voorbeeld, uiteraard zitten er per 100gr minder eiwitten in, ik probeer echter duidelijk te maken dat het verstandig is om een balans tussen plantaardige en dierlijke eiwitten te handhaven.

100 gram bonen + 100 gram kipfilet zou wel beter zijn ja, maar enkel bonen is niet voldoende inderdaad:)

Terug
Naar boven