XXL Nutrition

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kom je aan dat bedrag? volgens mij is de isolaat exclusief verzendkosten al €55, de site is behoorlijk goedkoop maar naar mijn weten was het een jaar geleden nog een stuk goedkoper terwijl de pond gunstig staat.

Ik heb veel te veel Whey isolaat besteld bij bulk powders, ga ze nooit alle opkrijgen voor verval datum (eind 2010).Iemand interesse om een pot van 5kg over te kopen? 45€ Incl zend kosten. Je kan een Pm sturen
--

Het is trouwens weer het moment om te bestellen, de Pond is de laatste dagen terug wat gezakt. Ik twijfel nog altijd of ik het eens in UK zou bestellen of toch gewoon weer -in vertrouwen- koop via XXL/PowerSupplements.

wil ook ff een dikke hoeveelheid bende gaan bestellen. het enige wat mij tegenhoudt is de leveringstijd. heb geen zin om 2 weken te wachten.

wil ook ff een dikke hoeveelheid bende gaan bestellen. het enige wat mij tegenhoudt is de leveringstijd. heb geen zin om 2 weken te wachten.
Dan zou ik voor MyProtein.co.uk gaan... Weet dan wel dat je met zakken zit ipv potten.

En anders bij de boardsponsors, dan heb je beide ;)

Dan zou ik voor MyProtein.co.uk gaan... Weet dan wel dat je met zakken zit ipv potten.

T, toen ik het topic -horizontaal- aan het doorspitten was, had jij je bedenkingen bij de kwaliteit van whey? Is dit nog steeds zo?

De twijfel rond de kwaliteit van de whey, houdt mij eigenlijk tegen om te bestellen in UK.

is wel een nadeel. anders de zakken overhevelen in de emmers. en bestel toch wel al een geruime tijd bij 1 van de boardsponsors, maar je weet zelf ook wel dat je voor dezelfde prijs het dubbele uit de UK haalt.

T, toen ik het topic -horizontaal- aan het doorspitten was, had jij je bedenkingen bij de kwaliteit van whey? Is dit nog steeds zo?

De twijfel rond de kwaliteit van de whey, houdt mij eigenlijk tegen om te bestellen in UK.
Geen flauw idee eigenlijk. Ik heb meer vertrouwen in die van MyProtein dan die van BulkPowders iig. Om 1 of andere reden lijkt die laatste mij minder ordelijk werken dan de eerste. Maar goed om zoiets zeker te weten heb je toch tests nodig.

is wel een nadeel. anders de zakken overhevelen in de emmers. en bestel toch wel al een geruime tijd bij 1 van de boardsponsors, maar je weet zelf ook wel dat je voor dezelfde prijs het dubbele uit de UK haalt.
Ze verkopen wel emmers... moet je dan maar 1x kopen.

Welke whey heb je dan nodig?

• Acid Whey Protein
  • Calcium Caseinate
  • Egg White Powder
  • Hydrolysed Whey Protein
  • Impact Milk Isolate
  • Impact Whey Isolate
  • Impact Whey Protein
  • Instant Milk Protein
  • Organic Hemp Protein
  • Pea Protein Isolate
  • Soy Protein Isolate
  • Whole Egg Powder

Ik wil gewone whey met vanillesmaak:D

Welke whey heb je dan nodig?

• Acid Whey Protein
  • Calcium Caseinate
  • Egg White Powder
  • Hydrolysed Whey Protein
  • Impact Milk Isolate
  • Impact Whey Isolate
    [*]Impact Whey Protein
  • Instant Milk Protein
  • Organic Hemp Protein
  • Pea Protein Isolate
  • Soy Protein Isolate
  • Whole Egg Powder

Ik wil gewone whey met vanillesmaak:D

En vanillesmaak kiezen

Vanille en smaakloos zijn prima te doen van myprotein. De emmers daar moet alleen niet kopen, goedkope rotzooi en gaan snel stuk.

Ze hebben tegenwoordig wel van die afsluitbare zakken dus je hebt geen emmers meer nodig. Of je koopt een keer bij bulkpowders en bewaart de emmers voor je volgende myprotein bestellingen zoals ik :D

Zo, voor 51£ besteld bij myprotein.

Ben benieuwd, ik laat wel nog iets weten.

Bestelling van MyProtein.co.uk is vanmorgen aangekomen! 3-4 dagen dus, een pak beter dan bulkpowders.co.uk (11 dagen). Ik heb ook de indruk dat alles beter verzorgd wordt bij MyProtein... Maar beide winkels hebben zo hun voordelen, dus beetje uitkijken.

Als er iemand plannen heeft om te bestellen bij MyProtein.co.uk; dit is een kortingscode (MP Referrer code) voor 5% korting: MP111859

Waar vul je dan die refferer code in?

Dacht ik ook..;)

Anders mailtje sturen, ik heb het toch ooit eens zien staan, geloof op 1 van de laatste pag. van de bestelling.

Eindelijk 20 dagen later spul binnen. Ik hoop dat dit toch de laatste keer was dat het zo lang geduurd heeft.

De 18e is het op de post gegaan, dus dat zijn sowieso 5 werkdagen. Reken daar ook maar op als het dispatched status heeft.

De support/administratie bij BP kan het duidelijk niet aan. Alleen die Jodie werkt daar en het arme kind moet waarschijnlijk 50% van de dag e-mails beantwoorden. Wat een bedrijf man, ik wacht al een maand op een oplossing voor een verkeerde levering. Maar ja can't beat those prices :eek:

Typische een Aldi geval bij BP
Bij de aldi moet je niet vreemd van op gaan kijken als er 10 kassa zijn en er maar 1 wordt gebruikt waar meer dan 20mensen in de rij voor staan, Zelfde geld voor hun service als je daar iets vraagt kan je van mij aan nemen dat die persoon niet weet wat je bedoelt en waar je het kan vinden om nog maar te zwijgen over de vriendelijkheid van het personeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven