Fitness Seller

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb veel te veel Whey isolaat besteld bij bulk powders, ga ze nooit alle opkrijgen voor verval datum (eind 2010).Iemand interesse om een pot van 5kg over te kopen? 45€ Incl zend kosten. Je kan een Pm sturen

krijg je het niet op in 1,5 jaar dat zijn 18 maanden dan moet toch makkelijk lukken als je elke dag 30 gram neemt zit je op 15 kg

heb ook al een aantal keer bij bulkpowders besteld vindt dat ze altijd een goede service hebben en de producten zien er altijd goed uit.

krijg je het niet op in 1,5 jaar dat zijn 18 maanden dan moet toch makkelijk lukken als je elke dag 30 gram neemt zit je op 15 kg

Zit met 30kg Whey Isolaat van hun :D Dus mensen met interesse heb pot van 5kg te veel...

Zou wat betreft whey nooit meer dan 20-25 kilo vor jezelf ineens bestellen.
Idem dito met wheigtgainer niet meer dan 15 kilo.

Mocht je voor meerdere mensen moeten gaan is een ander verhaal.

Ik heb het zelf ook nogal onderschat met de dextrose/maltodextrine :D Maar dat is eigenlijk suiker, dus die vervaldatum van een jaar zal wel héél erg ruim genomen zijn, suiker kan je immers erg lang bewaren voor zover ik weet.

Mijn Bestelling van vorige week woensdag ontvangen, net een week. Voor die prijs hoor je me niet klagen :P

@Big_T
Heb je nog steeds de resultaten niet ontvangen? Ik hoop dat ze positief zijn, want wil ze daar ook bestellen.

heb ook al een aantal keer bij bulkpowders besteld vindt dat ze altijd een goede service hebben en de producten zien er altijd goed uit.

Jij maakt ook alleen maar reclame hè. Weet je zeker dat je niet voor ze werkt? ;)

Mijn bestelling is inmiddels verzonden. Zodra die binnen is kunnen jullie hier reacties verwachten over de BCAA's, Glutamine en Glucosamine.

Vraag anders es rond op je sportschool, daar wil vast iemand wel voor 8 euro de kilo wat whey kopen. Tot nu toe is iedereen die ik het spul heb laten proberen laaiend enthousiast.

@Mudi, ik wacht net als jullie in spanning af. Blijkbaar zijn er wat moeilijkheden waar ik het fijne niet van weet. Zodra ik nieuws heb laat ik het wel weten.

dat zijn positieve berichten wat ik zo lees over bulkpowders, maar zijn er toevallig mensen die de casiene hebben geprobeerd? ben toch wel benieuwd of het te zuipen is...

Jij maakt ook alleen maar reclame hè. Weet je zeker dat je niet voor ze werkt? ;)

Mijn bestelling is inmiddels verzonden. Zodra die binnen is kunnen jullie hier reacties verwachten over de BCAA's, Glutamine en Glucosamine.

Vraag anders es rond op je sportschool, daar wil vast iemand wel voor 8 euro de kilo wat whey kopen. Tot nu toe is iedereen die ik het spul heb laten proberen laaiend enthousiast.

hehe nee hoor vindt xxlnutrition.nl net zo goed :D

wat de hell dat had ik nou ook weer niet verwacht 5kg vind ik al een beste berg

Als ik bestel heb ik steeds een over voorraad, t'is alsof in de oorlog, bulk supplies :D.Ga es een foto'tje posten van mijn voorraad in m'n kelder...

45 e inclusief verzendkosten voor een 5kg isolaat is echt heel cheap.. tis dat ik zelf al een bestelling heb staan anders had ik het zo gedaan.
In nl webshops zoals xxl betaal je het dubbele voor 5 kg :)

nog een ervaring met myprotein.co.uk:

woensdag spullen besteld en net afgeleverd. 2 dagen dus (!!)

bulkpowders.co.uk doet er gerust een weekje of soms 2 over.

flavour systems

Zou graag jullie ervaringen willen weten tav. alles wat met die flavour systems te maken heeft?
Hoeveelheid jullie daarin bestellen,hoeveel jullie gebruiken en of het een sterke smaak is. En alles wat je er verder nog maar meer over kwijt wilt.

Is er niemand die ook behoefte heeft aan goedkope wheigtgainer (al dan niet met smaak).

Daar doen beidde engelse bedrijven weinig tot niets mee.

Welke whey nemen jullie het liefst de concentraat of de isolaat versie? Op 10 kg scheelt dit toch al ongeveer 20 euro, dus toch best effe over nadenken.

Zou graag jullie ervaringen willen weten tav. alles wat met die flavour systems te maken heeft?
Hoeveelheid jullie daarin bestellen,hoeveel jullie gebruiken en of het een sterke smaak is. En alles wat je er verder nog maar meer over kwijt wilt.

Ik heb onlangs de bananenflavour bij mijn whey concentraat besteld en ik ben behoorlijk enthousiast over de smaak. Ik drink de whey zo met plezier. Alleen is er een kleine, typische zoetstof-nasmaak, maar dat valt reuze mee. De smaak is niet te sterk, maar kan je zelf dus evt. reguleren (minder/meer druppels). Smaakloos smaakt het naar melk. Als je dat lust (ik niet!) hoef je denk ik geeneens een flavour system te overwegen.

45 e inclusief verzendkosten voor een 5kg isolaat is echt heel cheap.. tis dat ik zelf al een bestelling heb staan anders had ik het zo gedaan.
In nl webshops zoals xxl betaal je het dubbele voor 5 kg :)
hoe kom je aan dat bedrag? volgens mij is de isolaat exclusief verzendkosten al €55, de site is behoorlijk goedkoop maar naar mijn weten was het een jaar geleden nog een stuk goedkoper terwijl de pond gunstig staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven