- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krijg je het niet op in 1,5 jaar dat zijn 18 maanden dan moet toch makkelijk lukken als je elke dag 30 gram neemt zit je op 15 kg
Dus mensen met interesse heb pot van 5kg te veel...heb ook al een aantal keer bij bulkpowders besteld vindt dat ze altijd een goede service hebben en de producten zien er altijd goed uit.

Jij maakt ook alleen maar reclame hè. Weet je zeker dat je niet voor ze werkt?
Mijn bestelling is inmiddels verzonden. Zodra die binnen is kunnen jullie hier reacties verwachten over de BCAA's, Glutamine en Glucosamine.
Vraag anders es rond op je sportschool, daar wil vast iemand wel voor 8 euro de kilo wat whey kopen. Tot nu toe is iedereen die ik het spul heb laten proberen laaiend enthousiast.

Zit met 30kg Whey Isolaat van hunDus mensen met interesse heb pot van 5kg te veel...
wat de hell dat had ik nou ook weer niet verwacht 5kg vind ik al een beste berg
.Ga es een foto'tje posten van mijn voorraad in m'n kelder...Isolaat is sneller qua opname. Hangt dus puur van je eigen voorkeur af.Welke whey nemen jullie het liefst de concentraat of de isolaat versie? Op 10 kg scheelt dit toch al ongeveer 20 euro, dus toch best effe over nadenken.
Zou graag jullie ervaringen willen weten tav. alles wat met die flavour systems te maken heeft?
Hoeveelheid jullie daarin bestellen,hoeveel jullie gebruiken en of het een sterke smaak is. En alles wat je er verder nog maar meer over kwijt wilt.
hoe kom je aan dat bedrag? volgens mij is de isolaat exclusief verzendkosten al €55, de site is behoorlijk goedkoop maar naar mijn weten was het een jaar geleden nog een stuk goedkoper terwijl de pond gunstig staat.45 e inclusief verzendkosten voor een 5kg isolaat is echt heel cheap.. tis dat ik zelf al een bestelling heb staan anders had ik het zo gedaan.
In nl webshops zoals xxl betaal je het dubbele voor 5 kg![]()