MuscleMeat

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
bulkpowders, myprotein.co.uk

Ik heb nu nog een kleine 15 kilo whey uit NL.
Maar zo'n bulkpowders en myprotein.co.uk lokt wel.
Zo'n bukpodwers is toch nog iets goedkoper als myprotein.co.uk aan het einde vd rit.

Je hebt toch voor een 150-160 euro's effe 20 kilo whey. En bestel er voor 20-40 euro's bananen flavour bij indien nodig (die vind ik wel duur; 11 euro's 1 flesje).

1. Als je een shake maakt met 300 ML water en 70 CC-90 CC whey, volstaat 3 druppel dan van de flavoursytem?

2. Erg jammer dat ze geen wheigtgainer en leangainer hebben:(

Misschien dat ik het toch nog (ooit) eens een kansje geef.

@ Big T

Heb je al resultaten van de omega 3 van bulkpowders. Ik wil ze ook bestellen daar, maar weet niet hoe goed deze is. Je zou hem laten testen dus kun je je ervaringen met ons delen. Het zal natuurlijk niet zo goed zijn als die van 50 euro kosten voor 180 tabletten, maar als je ze goedgekeurd hebt, wil ik ze dan ook bestellen.

Verder heb ik goede ervaringen met bulkpowders. 1 keer een bestelling geplaatst en was binnen 4 dagen na betaling binnen. Wil in de loop van de week opnieuw gaan bestellen, als ik antwoord gekregen heb van Big T :)
Donderdag hebben we de resultaten!

Een week geleden besteld, tot op heden stond de order op 'processing'. Dus toch vanochtend maar even een voorzichtig mailtje gestuurd of dat gebruikelijk is ;)

Inmiddels is de status gewijzigd in 'your order is being picked' :yes: en het mailtje dat ik ongeveer 5 uur na het verzenden van mijn vraag terug kreeg (klasse voor de snelheid van reageren!) luidt:

Hello Michel,

Many thanks for your email. I apologise for the slight delay in the dispatch of your order. I have spoken to our Warehouse and the order will be dispatched for delivery as soon as possible.

If you have any further queries please let us know. I assure you that this is not a common occurrence in our Company. We look forward to hearing from you again soon.

You will receive an email from our Warehouse containing your tracking number very soon.

Kind Regards
Jodie Lee

Oké, we wachten af! Ik heb in ieder geval geen haast. Vraag me alleen af waarom ik aan de bel moest trekken om het in gang te zetten...

Als er iets is wat je zeker niet moet hebben bij BP is het wel haast. Ben met de support nu al paar weken bezig om een fout in de levering recht te zetten, wat betreft mijn laatste e-mail wacht ik al enkele dagen tevergeefs op antwoord.

De service bij MyProtein.co.uk lijkt me dan toch wel stukken beter te zijn. Ik heb zondag een bestelling geplaatst en heb vandaag al alles ontvangen (3 dagen dus).

Heb ook eens een doos protein bartjes besteld. Damn, zijn die lekker, en 30 g kwaliteitseiwitten (geen soja, maar puur caseine en wei) per bartje tegen minder dan 1,5 euro. Als je in de Decathlon een gelijkaardige bar koop van Pure Protein dan ben je 3.5 euro kwijt per bartje, en smaakt zeker niet beter. Zelfs in de US kan je ze niet beterkoop krijgen denk ik.

http://www.myprotein.co.uk/mp-max/mybar/mybar-high-pro/?inCode=7662-195

De prijzen zijn bij MyProtein voor de meeste produkten bovendien minstens zo scherp als bij BulkPowders.
Net een bestelling gedaan... benieuwd hoe snel het zal gaan. Meteen ook even de support getest met een vraagje. Ik laat wel weten hoe deze verloopt.

Gisteren mijn bestelling binnen gekregen(5kg dextrose, 5kg whey concentraat), is ongeveer 7 werkdagen onderweg geweest :) totaal geen problemen gehad. eiwitten mengen goed, smaken een beetje naar melk (vind ik).

Vraagje: welke verzendingskosten hebben jullie zoal betaald?

Ik heb nu nog een kleine 15 kilo whey uit NL.
Maar zo'n bulkpowders en myprotein.co.uk lokt wel.
Zo'n bukpodwers is toch nog iets goedkoper als myprotein.co.uk aan het einde vd rit.

Je hebt toch voor een 150-160 euro's effe 20 kilo whey. En bestel er voor 20-40 euro's bananen flavour bij indien nodig (die vind ik wel duur; 11 euro's 1 flesje).

1. Als je een shake maakt met 300 ML water en 70 CC-90 CC whey, volstaat 3 druppel dan van de flavoursytem?

2. Erg jammer dat ze geen wheigtgainer en leangainer hebben:(

Misschien dat ik het toch nog (ooit) eens een kansje geef.

Ik ga binnekort ook order van 150e zetten, prijzen zijn echt meer dan de helft goedkoper dan wat je in NL ziet gaan (35 pond/38 euro voor 5 kilo!!). Ikzelf vind het flavoursysteem ook wat duur, ik wil denk ik sochtends de whey in chocomelk nemen, en postworkout met dextro.

Weightgainer moet je zelf maken man, koop 5 kilo maltodextrin 5 kilo fine scottish oatmeal 10 kilo whey.. 20 kilo weightgainer clean met complexe carbs. kosten: onder de 100 euro :) dat is 50 ct per 400 kcal ofzo (100gr). gooi er per serving wat theelepels pindakaas doorheen, druppeltje olijfolie, drinken in (Choco)melk.. Hoppaaa voor 1 euro heb je je bulkshake van 1000 kcal ofzo. Misschien kloppen cijfertjes niet maar kwa voedingssamenstelling scheelt de cleane versie heel weinig van de cleane gainers die voor minstens het tweevoudige gaan.

Wil dit zelf ook gaan doen, alleen 1 vraagje (en misschien verdoet dit mn hele verhaal over de zelfgemaakte weightgainer :P) --> die oatmeal (havermout, maar dan heel fijn), is dat zoals brinta (zuigt heel veel vocht op) of mengt het goed?

Donderdag hebben we de resultaten!

Ik wacht met spanning op uitkomst van de resultaten T, wil ook wel 500 capsules visolie erbij halen. Ben je trouwens door deze thread tot de conclusie gekomen dat 2 caps de dag het beste is, want volgens mij zijn er wel meer lui die 5-10 caps door de dag heen slikken. Met deze bulkprijzen kan ik ook wel 6 caps/dag slikken, dus twijfel nog.

Vraagje: welke verzendingskosten hebben jullie zoal betaald?
verzendingskosten zijn 10 pond (11 euro) tot 30 kilo

Goedkoopste whey (met smaak en concentraat blend meen ik) die ik in NL en BE heb gezien is Body en fitshop eigen merk dacht ik: 4,54 kilo voor 49,90.

Ik wacht met spanning op uitkomst van de resultaten T, wil ook wel 500 capsules visolie erbij halen. Ben je trouwens door deze thread tot de conclusie gekomen dat 2 caps de dag het beste is, want volgens mij zijn er wel meer lui die 5-10 caps door de dag heen slikken. Met deze bulkprijzen kan ik ook wel 6 caps/dag slikken, dus twijfel nog.
Ik heb toch flink wat rondgekeken in artikels en studies en kon geen enkele aanwijzing vinden dat meer dan 2 gram per dag nut heeft... integendeel zou het eerder juist nadelen gaan hebben aan hogere dosis.

Ik heb toch flink wat rondgekeken in artikels en studies en kon geen enkele aanwijzing vinden dat meer dan 2 gram per dag nut heeft... integendeel zou het eerder juist nadelen gaan hebben aan hogere dosis.
Ok duidelijk !
Resultaten al binnen?

Morgen wil ik het volgende bestellen:
* 10kg whey concentrate 80%
* 5 kilo dextro
* 5 kilo fine scottish oats
* 500 omega 3 softgels
* 1 kilo creatine monohydraat
* 200 caffeine tabs (200mg each)
* waarschijnlijk ook nog aakg 100 gr.. is toch maar 7 euro en met een serving van 3 gr per keer is dat toch weer 30 servings. Kan het in ieder geval proberen.. voor de prijs hoef ik het niet te laten :D
----------------------------------------------------------
154 euro inclusief verzendkosten :D:D

die prijzen maken me gewoon vrolijk.. tis dat ik arm ben anders zou ik ze leeggekocht hebben

XX

Ik heb vorige week dinsdag ook een bestellinkje geplaatst: 5 kg whey en 500 gr. BCAA-poeder. Ik kreeg direct een nette bevestiging via e-mail maar verder bleef het stil. Gisteravond heb ik maar eens geïnformeerd naar de status van de bestelling. Vanochtend al keurig antwoord:
Thanks for your email. Your order has been dispatched and it is on its way to you. I hope this is okay for you, if you have any further queries please let us know.

Kind Regards
Jodie Lee
------

Nu maar ff afwachten. Het zou er dan nu snel moeten zijn neem ik aan. Een dikke week levertijd zou ik geen probleem vinden tegen die lage prijzen

Update: afgelopen maandag heb ik de bestelling ontvangen. Nog geen 2 weken onderweg geweest dus.
Wat een lekker spul zeg, die smaakloze whey. Ik hoef nooit meer wat anders. Wist geeneens dat dat bestond, hier heb ik het nog nooit gezien in de shops. Zit ik al een paar jaar van die kunstmatige flavoured troep naar binnen te werken. Niet meer dus. Gewoon smaakloze whey in de magere melk met wat 7 granenontbijt van de Aldi erbij: prima!

Wil dit zelf ook gaan doen, alleen 1 vraagje (en misschien verdoet dit mn hele verhaal over de zelfgemaakte weightgainer :P) --> die oatmeal (havermout, maar dan heel fijn), is dat zoals brinta (zuigt heel veel vocht op) of mengt het goed?

verzendingskosten zijn 10 pond (11 euro) tot 30 kilo

Heb die Fine Scottish Oatmeal ook in huis gehaald, naar mijn mening is dat spul geweldig, het mengt relaxt met melk en bij toevoeging van wat whey powder heb je nog een relaxt smaakje ook. Het is geen perfecte ''milkshake'' aangezien er nog vezels inzitten, maargoed zonder vezels zou je ook niet blij worden xD.

Mijn bestelling van 10kg Whey was ook ruim een week in behandeling, Was wat vertraging, vervolgens stond het binnen een dag op de stoep. Moet de afrekening op de creditcard nog bekijken of ze dat niet extra in rekening hebben gebracht ;)

IIG prima neutrale whey, hoeft voor mij geen smaakje bij...

Positieve replys, nu nog die van T afwachten op de visolie maar aangezien ze toch moeten voldoen aan EU-normen en ik me wil gaan houden aan de ADH van 2 caps per dag gaat dat ook wel goedkomen!
Morgen bestellen dus, thanks boys.

Wat de caps betreft nog geen nieuws vandaag, hopelijk morgen...

Ben van plan binnen een paar maanden die Fine Scottish Oats eens te proberen, is dat echt fijngemalen, dus zoals whey zegmaar. Of is het nog met brokjes?

Net een bestelling gedaan... benieuwd hoe snel het zal gaan. Meteen ook even de support getest met een vraagje. Ik laat wel weten hoe deze verloopt.
Bestelling van MyProtein.co.uk is vanmorgen aangekomen! 3-4 dagen dus, een pak beter dan bulkpowders.co.uk (11 dagen). Ik heb ook de indruk dat alles beter verzorgd wordt bij MyProtein... Maar beide winkels hebben zo hun voordelen, dus beetje uitkijken.

Als er iemand plannen heeft om te bestellen bij MyProtein.co.uk; dit is een kortingscode (MP Referrer code) voor 5% korting: MP111859

Mijn bestelling stond na 11 dagen nog steeds op processing, dit was ik niet gewend, dus mailtje gestuurd, waarom het zo lang duurde.

Ik kreeg dit mailtje terug

bp.co.uk zei:
Many thanks for your email. I apologise for the slight delay in thedispatch of your order. I have spoken to our Warehouse and the orderwill be dispatched for delivery as soon as possible. I apologise ourdelivery of the protein was stuck in customs; however we should haveinformed you of this, I apologise that we did not. I am having yourorder shipped for delivery tomorrow. I would like to offer you a free Next Day Delivery Service the next timeyou order with us. Please write in the Special Instructions - UPGRADETHE ORDER TO NEXT DAY. The Warehouse will check with me, and I willinstruct them to do so. I hope this is okay for you. If you have any further queries please let us know. I assure you thatthis is not a common occurrence in our Company. We look forward tohearing from you again soon. You will receive an email from our Warehouse containing your trackingnumber very soon. Kind RegardsJodie Lee

Ben benieuwd of ze hun afspraak nakomen. Heb op zich geen haast, maar mijn huidige pot creatine begon toch al aardig leeg te raken.

die creatine ethyl ester van bulkpowders, is in het begin echt ranzig om naar binnen te krijgen maar na een tijdje wen je er wel aan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven