Fitness Seller

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zelf net ook besteld, 15kg whey isolaat (+5kg extra voor een vriend) en een flesje LiquiFlav. Beetje overprized maar ik wil het wel eens proberen.

Gatver !
Je kon de isolaat veel goedkoper krijgen, je moet gewoon optie 5kg en dan 2 stuks! Héhé

Inderdaad, nu heeft hij £99.99 betaald i.p.v. £79.98... beetje zonde :(

Zojuist 10kilo Whey isolaat besteld bij bulkpowders, kan ik tijdje weg :p
Heb nog zo'n 3kg van XXL op voorraad...dus kan ik er ff tegen.
Scheelt de helft van de prijs!

Krijg je per mail je status van het pakket door mss?
Of is het via de site te volgen?

Op de site dus...

Wordt helemaal enthousiast van die grote hoeveelheid whey die jullie bestellen. Ga dit goed voorbeeld eens volgen.

stel je eens voor 10 kilo die je nooit op krijgt :P

duurt wel een tijd voor je het binnen hebt..

Daar ging ik inderdaad al vanuit.. ben benieuwd.

stel je eens voor 10 kilo die je nooit op krijgt :P

Daar hoef je je niet zo'n zorgen om te maken.. Kwam er een paar dagen geleden achter dat er in een oude emmer waarvan ik dacht dat ie leeg was, toch nog een bodem whey zat. Bleek dat het spul 6 jaar oud was. Omdat ik het haat om eten weg te gooien dat nog goed is, toch maar ff de proef op de som genomen. Moet zeggen, was nog heel goed te doen onder het motto "houdbaarheidsdata zijn overrated" :D

Daar ging ik inderdaad al vanuit.. ben benieuwd.

die GBP is nu ook al flink omhoog 1 GBP = 1,12 euro..
toen ik de 30ste had besteld was dat 1,06 euro geloof ik, scheelt wel wat als je over de 200 euro een bestelling maakt ;p gratis verzending zou je bijna kunnen zeggen..

maar over die verzending, ik had de 30ste een bestelling geplaatst.. dan staat erop Bulkp. iets daarna is die picked, dan word ie despatched.. en dat was dan bij mij op de 31ste dus ongeveer 1 dag.. toen was het weekend dus ik dacht al van dat laat ik voor wat het is, maar maandag en dinsdag kwam er op parcelforce (want daar kun je het dan bijhouden waar je pakket is) nog niks te staan.. pas vanochtend stond er dat het pakketje vanuit UK nog weg gaat.. dus het duurt wel allemaal redelijk lang vind ik ;) mja dat is het wachten wel waard vind ik voor die prijs..

Gatver !
Je kon de isolaat veel goedkoper krijgen, je moet gewoon optie 5kg en dan 2 stuks! Héhé

2bad jammer kan er niets meer aan doen maar jah ik ben wel veel goedkoper uit dan dat ik het geld hier in Nl gebruikt.ga nog wel ff een mail sturen dat het gewoon vaag is.

die GBP is nu ook al flink omhoog 1 GBP = 1,12 euro..
toen ik de 30ste had besteld was dat 1,06 euro geloof ik, scheelt wel wat als je over de 200 euro een bestelling maakt ;p gratis verzending zou je bijna kunnen zeggen..

maar over die verzending, ik had de 30ste een bestelling geplaatst.. dan staat erop Bulkp. iets daarna is die picked, dan word ie despatched.. en dat was dan bij mij op de 31ste dus ongeveer 1 dag.. toen was het weekend dus ik dacht al van dat laat ik voor wat het is, maar maandag en dinsdag kwam er op parcelforce (want daar kun je het dan bijhouden waar je pakket is) nog niks te staan.. pas vanochtend stond er dat het pakketje vanuit UK nog weg gaat.. dus het duurt wel allemaal redelijk lang vind ik ;) mja dat is het wachten wel waard vind ik voor die prijs..

Is z0 th0masj

Schik me mss ook nog 10kg isolaat te kopen, nog ff afwachten wat de pond doet, als ie beetje daalt, direct bestellen!;)
Wel binnen de 3 dagen..;)

Ga denk ik ook maar eens wat bestellen, scheelt aardig!

Weten jullie of er nog veel verschil zit tussen de producten uit Engeland of de USA halen qua prijs?

Ga denk ik ook maar eens wat bestellen, scheelt aardig!

Weten jullie of er nog veel verschil zit tussen de producten uit Engeland of de USA halen qua prijs?

niet echt qua prijs van de producten, hoewel ik nog geen whey uit amerika unflavoured gezien heb.. maar bij bulkpowders zijn die producten ook merkloos

maar in amerika betaal je zoveel meer voor de verzendkosten, en de amerikaanse dollar staat nu ook weer op 0,8 dus zoveel voordeel zal je er niet van hebben.. ik bestelde ook altijd daar maar hou ook de dollar en pond enzo in de gaten ;)

Ik heb 10kg oatmeal binnen gehad van hen & 5kg maltodextrine...
Allebei prima producten!
Ook hun BCAA's & EAA's zijn super.. Gewoon BULKvoordelen daar, perfect dus!

wrm maltodextrine? iemand zei me maltodextrine te mixe met whey en dat je dan WG hebt.. (karma krijg je zeker nog, maar blijkbaar na half jaar kan ik je nog steeds geen karma geven, verdele etc :rolleyes:)

wrm maltodextrine? iemand zei me maltodextrine te mixe met whey en dat je dan WG hebt.. (karma krijg je zeker nog, maar blijkbaar na half jaar kan ik je nog steeds geen karma geven, verdele etc :rolleyes:)

Ideaal als WG is:

1/2de hoogwaardige eiwitmix (contentraat/isolaat) (40 gram eiwit)
1/4de maltodextrose
1/4de havermout (gemalen)

dat is de ideale lean-gaining complex carb combo.

Ik begrijp echt niet waar om mensen die ultra fine Scottish oatmeal bij bulkpowders kopen damn die gasten zijn echt duur!

Ik koop de zelfde "ultra fine" Scottish oat 5kilo voor 10euro en dan is dat ook nog eens oatmeal van een A-merk met een beteren vet waarde en suiker waarde die lager is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven