Fitness Seller

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp echt niet waar om mensen die ultra fine Scottish oatmeal bij bulkpowders kopen damn die gasten zijn echt duur!

Ik koop de zelfde "ultra fine" Scottish oat 5kilo voor 10euro en dan is dat ook nog eens oatmeal van een A-merk met een beteren vet waarde en suiker waarde die lager is.
Leuk dat je het goedkoper kan krijgen, als je ook nou eens zegt waar, dan kunnen we er allemaal van profiteren

Mijn verhaal nog maar eens

Ik heb daar ook eens besteld (zie forum zoek).
Een 20 kg whey (gewoon concentraat) en een potje 1klio creatine.

Heb daar echt horror van gehad. Zowel wat betreft betaling als verzending.

Hier een klein samenvatting:

- Problemen met geld ontavngst (van hen uit)...
- Onvoorledig bedrag
- Gescheurde verpakking
- 2-3 maanden later levering.
- Verkeerd adres afgeleverd
- alround communicatie problemen.

Heb daar 1 x besteld en de kans is erg klein dat ik daar nog eens bestel.

Denk dat de kwaliteit ook B merk te noemen is tov. bijv. whey van de bekende board supleveranciers. Denk dat de kwaliteit een 10-20% minder is ongeveer.

Ik vind een smaakje (bananen) ook wel lekkerder.

Het is er wel (erg) goedkoop dat moet ik toe geven, maar de kwaliteit is denk ik toch ietwat minder te noemen (eigen ervaring). Maar opzich prima te overwegen.

Beter zou zijn om hetzelfde principe hier te krijgen (in smaak en smaakloos).
Weet dat een X aantal bekende board supsleveranciers hier al eventuele interesse in hebben en naar op zoek zijn. Wordt tijd!

Hopelijk lezen ze mee... en kunnen ze een updatje geven.

Heb best wel wat besteld via bulkpowders en myprotein. Over het algemeen is myprotein sneller en heeft een betere communicatie.

Qua prijs verschillen ze niet veel, myprotein heeft ook een online price matcher waar je www.bulkpowders.co.uk kunt invoeren voor specials (hint!).

Kwaliteit is lastig te meten vind ik. Puur op voedingswaardes is het inderdaad iets minder dan bijv bij xxl, maar daar staat dan weer een lagere prijs tegenover. Dit weet je bij aankoop. Voor de rest is het product zelf altijd top.

Leuk dat je het goedkoper kan krijgen, als je ook nou eens zegt waar, dan kunnen we er allemaal van profiteren

Je kan het over al kopen.

Gewoon 10 pakken Quaker havermout, fl**ker het in de mixer voor 35econde en voila daar heb je, je "ultra fine" oat meal

1 pak a 500gr kost je 99cent heb ze zelfs voor 89 cent verkocht zien worden.

verder iemand ervaring met de creatine ethyl ester?

creatine esthyl

Ja: Klonterde (droog!) redelijk snel (?)
Smaakt vies (en vind niet echt snel iets vies)
Verder wederom een stukkie mindere kwaliteit, volgens mij.

30 januari besteld en net binnengekomen :)

Ik begrijp echt niet waar om mensen die ultra fine Scottish oatmeal bij bulkpowders kopen damn die gasten zijn echt duur!

Ik koop de zelfde "ultra fine" Scottish oat 5kilo voor 10euro en dan is dat ook nog eens oatmeal van een A-merk met een beteren vet waarde en suiker waarde die lager is.

En jij haalt dit van...?

Hallo

Ik wilde vandaag een bestelling plaatsen op deze site, ik heb aangevinkt welke producten ik wil en ben vervolgens naar checkout gegaan. Hier heb ik gekozen voor het betalen op internet via mijn bank (rabobank), ik snap het echter niet helemaal. Wat moet er ingevuld worden bij rekeningnummer van de ontvanger? De volgende gegevens staan op de site van Bulkpowders:

HSBC Bank — United Kingdom
Account Name: Sports Supplements Ltd.
International Bank Account Number (IBAN): GB16MIDL40185181283111
SWIFT CODE / BIC: MIDLGB2110U

Zou iemand die hier al eerder wat op deze manier heeft besteld mij kunnen uitleggen hoe het precies werk, ik ben namelijk geen topper in Engels???.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hallo

Ik wilde vandaag een bestelling plaatsen op deze site, ik heb aangevinkt welke producten ik wil en ben vervolgens naar checkout gegaan. Hier heb ik gekozen voor het betalen op internet via mijn bank (rabobank), ik snap het echter niet helemaal. Wat moet er ingevuld worden bij rekeningnummer van de ontvanger? De volgende gegevens staan op de site van Bulkpowders:

HSBC Bank — United Kingdom
Account Name: Sports Supplements Ltd.
International Bank Account Number (IBAN): GB16MIDL40185181283111
SWIFT CODE / BIC: MIDLGB2110U

Zou iemand die hier al eerder wat op deze manier heeft besteld mij kunnen uitleggen hoe het precies werk, ik ben namelijk geen topper in Engels???.

Alvast bedankt

Ja, je hebt juist de BIC en IBan codes nodig die ze meegegeven hebben.
Dan je order nummer en naam erbij en hup

Bedankt voor de moeite.

Wat moet ik dan precies bij het rekeningnummer invoeren van de ontvanger en wat bij de naam van de begunstigde? Ik schaam me diep..

Ciao

Ik had daar ook problemen mee, als ik een overschrijving wilde plaatsten paste dit "GB16MIDL40185181283111" nummer er niet in.. toen heb ik het maar met paypal gedaan ;)

^ Heb ook gewoon Paypal gebruikt, wat een handig systeem is dat zeg! Zeker als je, zoals ik, geen creditcard hebt.
Trouwens nog best netjes dat je je bestelling binnen een week binnen hebt :)

viel nog best mee, alleen die parcelforce word niet echt bijgehouden, toen het binnenkwam.. stond er 2 uur later bij dat het pakketje bezorgd kon worden

Ik heb er eens 5 kg whey gekocht. Prijs was op het eerste zicht erg laag.
Maar met verzendkosten en bankkosten erbij was er al snel 25 € bij.
Aanrader dus enkel als je Credit Card gebruikt.

die C.E.E. is echt zuur pff haha, maar ik gebruik nu alleen de whey en de creatine van BP zal achteraf eens posten wat ik er aan gehad heb :)

T wordt tijd dat dergelijke site/producten hierheen komt in NL/BE.
Een idee beste board sponsoren :D

ik vind hem goed
ja hij smaakt niet maar dat maakt niks uit toch
als het maar werkt ;)

ja das waar, in het emmertje liggen allemaal klonten maar als je het in water hebt gegooit en je schud even dan ist zo verdwenen, das wel beter :)
in 1keer wegzuipen dat spul dan valt het nog best mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven