AndroidHealthClinic

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
ikweet het niet, de meesten geven geld uit aan de wat hoger liggende merk producten enzo.. daarna gaat de voorkeur ook nog uit naar een smaakje.. ik zelf probeer nu voor het eerst unflavoured en gooi dr wat nesquick bij zodra ik de nesquick heb want de whey was er eerder dan ik had gedacht haha :P

Ja, maar met die nesquick heb je weer extra suikers binnen..
En daar zitten de meesten niet op te wachten!
Het is een mooie aanbieding nu op BP, maar de pond is wéér de hoogte aan het inschieten, dus is niet meer ZO interessant !

Gatver !
Je kon de isolaat veel goedkoper krijgen, je moet gewoon optie 5kg en dan 2 stuks! Héhé

20 pond terug geclaimed en mail ontvangen dat ik het terug krijg op mijn paypall.eerste mail mail verzonden geen reactie na 1 dagen toen maar een beetje sneaky mail gestuurd dat ik gewoon via paypal zal terug vragen en dan het juiste bedrag zal storten en dat ik dat zaterdag zou doen.zaterdag een mail ontvangen dat ik 20 pond zal terug krijgen op mijn paypall account :p

Geloof me email response bij bulkpowders is drama!!

Ik ben van 20kg whey op deze site te bestellen. Alleen bij het registratieproces weet ik niet wat ik bij County moet invullen. Is dit hetzelfde als een provincie?

Mijn order is nu gvd nog steeds niet de deur uit, Elke keer als ik een mail terug krijg is het ja maandag ja morgen nee dinsdag (vandaag dus) als ze het vandaag nog steeds niet op de post doen neem ik contact op met paypal

Heb m'n bestelling binnen, heeft exact een week geduurd, op het uur precies :p

Ben tevreden over de whey isolaat, geen klonten en de naturel smaak is heel goed te doen, maar het goedje schuimt wel behoorlijk. Ik kan in ieder geval weer vooruit voor het komende half jaar!

Zo 1 week damn, Ik wacht nu bijna 3weken....

Maar goed zal wel beteken dat ze het "echt" heel druk hebben bij bulkpowders.

Ja maar ik wacht nu al 3 weken voor dat ze het uberhoud gaan versturen. wat belachelijk is.

Zo 1 week damn, Ik wacht nu bijna 3weken....

Maar goed zal wel beteken dat ze het "echt" heel druk hebben bij bulkpowders.

Ik had zelf gerekend op 2 weken, dus ik was aangenaam verrast. Maar 3 weken zoals in jouw geval, is wel erg extreem. Dus je bestelling is nog niet eens door Parcelforce aangenomen? Hoeft nog geen probleem te zijn, maar toch maar ff goed in de gaten houden. Succes!

ehhh, 3 weken en het is nog niet eens uberhoud opgepicked, of te wel er staat nog steeds processing als status bij bp.

Heb m'n bestelling binnen, heeft exact een week geduurd, op het uur precies :p

Ben tevreden over de whey isolaat, geen klonten en de naturel smaak is heel goed te doen, maar het goedje schuimt wel behoorlijk. Ik kan in ieder geval weer vooruit voor het komende half jaar!
Tipje tegen het schuimen is een lepeltje olijfolie/lijnzaadolie/visolie of eidooier erbij doen in de blender. Natuurijk wel optellen bij de kcal/vetten.

Zijn de verzendkosten voor deze site trouwens statisch of dynamisch? Waarmee ik bedoel: moet je meer betalen als je meer kilo's bestelt, en zo ja, hoeveel?

Het lijkt mij interessant omdat ik een eigen PW formule wil samenstellen.

Voor 9,65 pond kun je tot 30kg bestellen, dus aardig wat denk ik wel;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven