MuscleMeat

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tipje tegen het schuimen is een lepeltje olijfolie/lijnzaadolie/visolie of eidooier erbij doen in de blender. Natuurijk wel optellen bij de kcal/vetten.

Zijn de verzendkosten voor deze site trouwens statisch of dynamisch? Waarmee ik bedoel: moet je meer betalen als je meer kilo's bestelt, en zo ja, hoeveel?

Het lijkt mij interessant omdat ik een eigen PW formule wil samenstellen.

Thanks voor de tip tegen het schuimen T, zal het morgen eens proberen :thumb:

Wat betreft de verzendkosten staat er inderdaad op de website dat ze tot 30kg een vast bedrag hanteren (€9,65 zoals Winner al zei), maar tijdens het plaatsen van mijn bestelling heb gemerkt dat ik al vanaf >21kg ineens €18,25 verzondkosten moest betalen. Heb het toen toch maar bij 4×5kg whey gelaten. Beetje vreemd dus... wel iets om op te letten.

Zal misschien te maken hebben met binnen- of buitenland. Binnen GB geen stijging, erbuiten wel. Denk ik hé. In elk geval bedankt, ik ga het eens proberen. Vooral de maltodextrine en amino's zijn zeer interessant, vind je hier nergens in die hoeveelheden en aan die prijzen.

Zal misschien te maken hebben met binnen- of buitenland. Binnen GB geen stijging, erbuiten wel. Denk ik hé. In elk geval bedankt, ik ga het eens proberen. Vooral de maltodextrine en amino's zijn zeer interessant, vind je hier nergens in die hoeveelheden en aan die prijzen.

Indeed!!
Hebk daar ook besteld!
En prima kwaliteit...;)

Ben eigenlijk wel benieuwd of Cain69 meer nieuws over z'n bestelling heeft gekregen?

Mijn shit wordt eindelijk gepickedup, dat wil nog niet zeggen dat dit ook werkelijk het geval is...

Heeft iemand de fish oil softgel caps al eens bestelt? Zo ja, staat daar een vervaldatum op? Want dat moet ik niet teveel in 1 keer bestellen.

Heeft iemand de fish oil softgel caps al eens bestelt? Zo ja, staat daar een vervaldatum op? Want dat moet ik niet teveel in 1 keer bestellen.

Ik kan je nu al vertellen dat die visolie van wildvang vis is, en dus zwaar vervuild, net als de meeste goedkope merken. Er is wmb maar 1 koning onder de omega sups; Biotics EFA.

per dosering:

580mg alfa-linoleonzuur (ALA)
318mg Eicosapentaeenzuur (EPA)
210mg Docosahexaeenzuur (DHA)
224mg Gamma-Linoleenzuur (GLA)
408mg Oleinzuur (OLA)

Omega 3,6 en 9 dus, in de zuiverste vorm.

VEEL beter dan standaard visolie, want hier zitten zuivere pharmaceutische vetzuren in, zonder enige vervuiling, uiteraard betaal je er wel een dikke prijs voor; 40,- voor 120 capsules, maar je weet in ieder geval wat je krijgt, pharmaceutical-grade EFA's, echt een TOP supplement!

(Mocht U interrese hebben, ik krijg het voor groothandelsprijs, en ben de lulligste niet ;) )

Laatst bewerkt:
Ach hoe kan je weten dat die zwaar vervuild is. Ten eerste worden natuurlijk al die producten uitvoerig getest en ik neem aan dat als het de Europese max. grens overstijgt, het niet eens mag verkocht worden. Sorry maar dit lijkt me een onwaarschijnlijk verhaal. Hoe weet je trouwens zeker dat Biotics niet vervuild is (als er überhaupt al sprake is van vervuiling in de visolie).

Ach hoe kan je weten dat die zwaar vervuild is. Ten eerste worden natuurlijk al die producten uitvoerig getest en ik neem aan dat als het de Europese max. grens overstijgt, het niet eens mag verkocht worden. Sorry maar dit lijkt me een onwaarschijnlijk verhaal. Hoe weet je trouwens zeker dat Biotics niet vervuild is (als er überhaupt al sprake is van vervuiling in de visolie).

Omdat 80% van de visolie vervuild is, daar zijn meerdere documentaires en programma's over geweest, zelfs nog redelijk recent een uitzending van tegenlicht d8 ik. 80% van alle visolie is vervuild, das niet perse slecht voor je gezondheid, maar het draagt ook weinig bij.

En hoe ik dat kan weten? De prijs. Goede EFA supps (medische graad) zijn duur, en met rede! Het productieproces en de bronnen van deze supps zijn ZEER zuiver, en dat kan je niet zeggen van de goedkopere.
En dat merk je bij dagelijks gebruik hoor, echt.

Ik gaf maar een tip hoor, ik probeer je niks aan te smeren, ik dacht dat iemand als U (ja ik zeg U) erg bezig zou zijn met wat hij in zijn lichaam stopt.

Onwaarschijnlijk verhaal? Waarom gebruikt de medische wereld dan NOOIT goedkope visolie, maar ALLEEN EFA supplementen?

Maargoed, mocht U er nog gebruik van willen maken dan hoor ik het wel. Inkoopsprijs is na te kijken online, en ik hoef er geen winst op te maken.

Je mag je zeggen hoor ;)

Verder is je enige argument dat de prijs hoger is, dat is voor mij geen bewijs dat het vervuild is. Het zou wat zijn als de regering gans de bevolking laat vergiftigen met vervuilde visolie. Het land staat meteen op stelten als er een beetje dioxine in de kippen zit, dat zou bij schadelijke stoffen in de visolie niet anders zijn lijkt me.

Je kan wel zeggen dat de medische wereld de duurdere producten verkiest, maar ook daar kan ik moeilijk een bewijs uit afleiden dat de goedkopere vervuild zijn.

Je mag je zeggen hoor ;)

Verder is je enige argument dat de prijs hoger is, dat is voor mij geen bewijs dat het vervuild is. Het zou wat zijn als de regering gans de bevolking laat vergiftigen met vervuilde visolie. Het land staat meteen op stelten als er een beetje dioxine in de kippen zit, dat zou bij schadelijke stoffen in de vis niet anders zijn lijkt me.

Je kan wel zeggen dat de medische wereld de duurdere producten verkiest, maar ook daar kan ik moeilijk een bewijs uit afleiden dat de goedkopere vervuild zijn.

Ik zal proberen een documentaire te uploaden op Youtube.
Er is zat bewijs, maar ik snap dat alleen mijn argumenten geen reden genoeg zijn. :)

Ok np. tnx :) Ik heb uiteraard ook wel eens gehoord van vervuiling in vis, maar daarbij werd ook gezegd dat die vervuiling niet groot genoeg is om werkelijk schadelijk te worden, zolang je er niet teveel van eet.

Ik veronderstel dat een max. van 10 gram mogelijk vervuilde visolie per dag niet schadelijk is.

Ok np. tnx :) Ik heb uiteraard ook wel eens gehoord van vervuiling in vis, maar daarbij werd ook gezegd dat die vervuiling niet groot genoeg is om werkelijk schadelijk te worden, zolang je er niet teveel van eet.

Ik veronderstel dat een max. van 10 gram mogelijk vervuilde visolie per dag niet schadelijk is.

Het probleem is ook niet de schade voor het menselijk lichaam, het probleem zou zijn dat de stoffen die in de olie zitten het profiel zouden aantasten, waardoor er meer zou worden omgezet in onbruikbare opslag (lees: vet) dan dat er positieve effecten zouden zijn.

Met andere woorden; met mindere hoeveelhijd 'schone' EFA's zou een beter resultaat mogelijk zijn, en ik merk het zelf op dagelijkse basis. Ik heb NOOIT meer hoofdpijn, slaap beter, word nooit verkouden, laat staan ziek, metabolisme is beter (mede dankzij bromeaine supplementatie), en ik word langzaam maar zeker toch echt droger, op hetzelfde dieet.

Mijn visie is dat als je budget het toelaat (en echt toelaat, als je er niet wakker over ligt dat je 200-300 euro per maand uitgeeft aan supplementen) dan kan je beter het beste van het beste kopen dan een hele zooi aan onzin.

Het blijft een interresante kwestie.

Tjah ik ben iemand die heel wat vertrouwen heeft in onze voeding omdat ik weet dat de controle daarop vrij streng is binnen Europa. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt over de prijs/kwaliteit verhouding maar zou zoiets echt zwart op wit bewezen willen zien.

200-300 p/m vind ik veel teveel voor supplementen. Ik vind niet dat iemand met een gemiddeld inkomen dat zou moeten uitgeven. Maar goed dat is een andere discussie.

Tjah ik ben iemand die heel wat vertrouwen heeft in onze voeding omdat ik weet dat de controle daarop vrij streng is binnen Europa. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt over de prijs/kwaliteit verhouding maar zou zoiets echt zwart op wit bewezen willen zien.

200-300 p/m vind ik veel teveel voor supplementen. Ik vind niet dat iemand met een gemiddeld inkomen dat zou moeten uitgeven. Maar goed dat is een andere discussie.

Dat ben ik met je eens. Ik heb geen heel groot salaris, (ben niet bang om het bedrag te noemen) ik verdien ongeveer 900-1400 euro per maand, afhankelijk van het aantal opdrachten die ik aanneem.

Maar ik LEEF voor BBing, ik werk 4 uur per dag (vanuit huis) en de rest van de dag is trainen en koken :) Ik vind het dus geen enkel probleem om 200-300 euro per maand aan kwaliteit uit te geven.

Ik ben naturel, dus ik ben ook geen geld kwijt aan kuren, en merk als naturel ook erg veel verschil tussen kwaliteit in mijn trainingen.

Prachtig toch, bodybuilden, ik ben 4 jaar verslaafd geweest aan diverse verdovende middelen, maar pas sinds ik BB-en heb gevonden gaat het goed met me, ben clean, werk, verdien redelijk, en heb eindelijk zelfvertrouwen. Het is echt de mooiste sport op aarde :)

Maar genoeg offtopic, sorry :)

BP lijkt me wel traag wat betrefd verzenden zeg. BCAAs en CEE besteld, duurt gewoon een kleine week voor ze het zogezegd verzenden, maar dan wacht ik nu dus nog eens een week en nog niks gekregen.

Dat kan niet aan royal mail liggen, ik heb al allerlei dingen in de UK besteld, dat is altijd binnen de twee dagen geleverd, RM is net heel goed en betrouwbaar op dat vlak. Ik denk eerder dat ze liegen over het al dan niet verzenden van pakjes.

Mischien dat ze de status veranderen naar verzonden zodra het pakje gemaakt is, maar dat het daar dan nog een paar dagen blijft staan ofzo.

Ik ben niet helemaal overtuigd van de service daar.

Tjah, én lage prijzen én snelle verzending is teveel gevraagd vrees ik. Dat is echt zo'n shop die je niet moet kiezen voor een levering op het allerlaatste moment maar meer zo eentje waarmee je voor een half of heel jaar in 1 keer reserve aanlegt en waar dan geen haast bij is.

Ik zal ook ff laten weten hoe lang het duurt.

Om even terug te komen op de vraag of er een houdbaarheidsdatum staat op de visolie (van bulkpowders) : nee.

Ik moet ook zeggen dat ik geen visboeren laat wat ik bijv wel had bij de visolie van kruidvat.

Ik neem Super EPA van NOW, met 3 caps per dag zit je aan 1,8 EPA/DHA

Zojuist een bestelling van 20 kg whey concentraat geplaatst. Zal hier weer is updaten wanneer ik alles binnen heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven