BULK POWDERS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
Ik wil nog een bestelling plaatsen samen met de korting maar er word mij toch gevraagd om een verzendwijze te selecteren die €4.75 of €11.99 kost ... Bestelling is €51. Ik heb er een printscreen van genomen ter info indien nodig mail ik je ze. Hoe lossen we dit op? Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Korting loopt natuurlijk ten einde 27/5![]()
Digio, dank. Dat hoort niet te gebeuren. Ik heb je zojuist een PM gestuurd.
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------
Bij gebrek aan eiwitsamples op jullie website (al ruim 6 maanden, al eerder iets over gezegd) toch maar een bestelling geplaatst voor 2 x 500 gr. puur eiwitten. ben benieuwd
. verzendkosten ad 3,95 zijn op zich normaal, maar als je kijkt naar de concurrentie ligt de "drempel" veel lager (20 euro ipv 50 euro). Jullie grootste concurrent myprotein rekent overigens 0,99 verzendkosten, boven de 50 euro gratis. Klink enorm gierig, maar als je op de centen moet letten, dan let je ook daar op
![]()
Goed te horen dat je ondanks de ontbrekende samples toch hebt besteld Ilyasse. Ik hoop dat je bestelling je zal bevallen.
---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------
Wist niet dat jullie hier een topic hadden.. Ben erg tevreden over de geleverde producten (casein 90%, glutamine, maltodextrine). De casein vult goed en is ideaal voor tijdens het cutten! Zie ook dat jullie taurine verkopen in bulkverpakking, die bestel ik volgende keer ook mee![]()
Dank, goed te horen, en ja, we hebben ook l-taurine. Hoop dat dat je ook zal bevallen

, al eerder iets over gezegd) toch maar een bestelling geplaatst voor 2 x 500 gr. puur eiwitten. ben benieuwd
. verzendkosten ad 3,95 zijn op zich normaal, maar als je kijkt naar de concurrentie ligt de "drempel" veel lager (20 euro ipv 50 euro). Jullie grootste concurrent myprotein rekent overigens 0,99 verzendkosten, boven de 50 euro gratis. Klink enorm gierig, maar als je op de centen moet letten, dan let je ook daar op
of versta ik dit nu verkeerd?