XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het ook overgegooid, al is de sluiting goed.
Het was een aandachtspuntje voor mensen die het niet overgooien.

De 1 kg zakken.
1800004370
DESPATCHED
26-04-2015 € 43,99

Ik zou het eerder bij een paar smaken houden die echt goed zijn, dan een hoop smaken dat je eigenlijk niet terugproefd. Ik heb bijvoorbeeld de bessen slagroom, de smaak is prima maar als je zegt dat het aardbei is geloof ik het ook.

Ik heb een 2,5 kg zak die goed sluit, en één 5kg zak die niet goed sluit ik doe er dus een knijper op. Zak kwam bij mij ook aan met de sluiting al open gelukkig moet je eerst nog de strip eraf halen anders had ik waarschijnlijk een pakket met whey. Voor de rest prima spul mixt goed en lekker.

Heb eindelijk maar eens besteld. Benieuwd naar de veel gevraagde Apple Crumble smaak!

Als het allemaal is zoals ik verwacht ben ik toch een vaste klant vanaf nu! :)

• Topic Starter Topic Starter
Nog niets ontvangen .... Graag opvolging zoals beloofd. Dag is bijna om. :rolleyes:

Zit nu in je mailbox. ---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Ik heb het ook overgegooid, al is de sluiting goed. Het was een aandachtspuntje voor mensen die het niet overgooien. De 1 kg zakken. 1800004370 DESPATCHED 26-04-2015 € 43,99 Ik zou het eerder bij een paar smaken houden die echt goed zijn, dan een hoop smaken dat je eigenlijk niet terugproefd. Ik heb bijvoorbeeld de bessen slagroom, de smaak is prima maar als je zegt dat het aardbei is geloof ik het ook.

Dank je wel Shark89. Ik geef het door wat de 1 kg zakken betreft en je opmerkering ten aanzien van de bessen slagroom. We horen graag jullie opmerkingen, of wat jullie missen of wat je vindt dat er beter kan. We willen niet alleen graag goede kwaliteit leveren maar ook een heel uitgebreid assortiment. En als velen de stroopwafelsmaak missen (ik noem maar wat) dan weten we wat jullie willen en kunnen we daar wellicht een mooi nieuw product mee maken. ---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Ik heb een 2,5 kg zak die goed sluit, en één 5kg zak die niet goed sluit ik doe er dus een knijper op. Zak kwam bij mij ook aan met de sluiting al open gelukkig moet je eerst nog de strip eraf halen anders had ik waarschijnlijk een pakket met whey. Voor de rest prima spul mixt goed en lekker.

Dank je wel Daanb; dus de 5kg zak sluiting was al open ondanks intacte strip? Zou ik ajb je bestelnummer nog mogen?

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Echt heel veel smaken pff ik weet nog steeds niet welke, en met welke kortingscode is dat 55 euro voor 5kg? want ik heb meerdere codes zien langskomen. Tot nu toe apple crumble het meest voorbij zien komen, deze dan maar eens, hopelijk gaat het verzenden bij mij wel goedkomen dan..

We hebben iedere week verschillende kortingscodes geldig op verschillende producten. Mocht je eerste bestelling willen maken kun je altijd gebruik maken van de 15% die we hebben voor DBB (15NLF). Mocht je je aanmelden op de nieuwsbrief indien je account aanmaakt, krijg je ze allemaal.

Zit nu in je mailbox. ---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Dank je wel Daanb; dus de 5kg zak sluiting was al open ondanks intacte strip? Zou ik ajb je bestelnummer nog mogen?

Klopt, de sluiting was al open bij levering, de strip was nog intact. Na openen van het pakket rook ik al de geur van de chocolade whey(waarschijnlijk was die niet helemaal goed geseald. De whey zat ook tussen de sluiting etc.

Mijn bestel nummer is : 1800004273

Klopt, de sluiting was al open bij levering, de strip was nog intact. Na openen van het pakket rook ik al de geur van de chocolade whey(waarschijnlijk was die niet helemaal goed geseald. De whey zat ook tussen de sluiting etc.

Mijn bestel nummer is : 1800004273

Bij mijn bestelling ook zo. Gelukkig niks gelekt ;)

Goed bezig

DPD site ligt er al een tijdje uit, niet echt handig geen idee wanneer en/of mijn levering vandaag geleverd wordt. Vandaag stond twee dagen geleden wel als leveringsdatum.

@ Bulk Powders: Ik gaf laatst aan dat ik twee dezelfde smaken had gekregen. Ik moest even mailen.

Ik heb inmiddels antwoord gehad van de klantenservice, uit Duitsland. Zij gaven aan dat zij bewust dezelfde smaak hebben gestuurd omdat anders mijn order wordt vertraagd.

Dit vind ik opzich wel interessant. Ik plaatste een order en bovenaan de site stond dat het nog 5 uur duurde voor de nieuwe shipping. Ik kreeg pas 3 dagen later een verzendbericht. M'n order was dus allang vertraagd.

Ik ben normaal niet zo moeilijk, en ik snap de insteek, maar ik vind het niet acceptabel genoeg om er niks over te zeggen.

@ Bulk Powders: Ik gaf laatst aan dat ik twee dezelfde smaken had gekregen. Ik moest even mailen. Ik heb inmiddels antwoord gehad van de klantenservice, uit Duitsland. Zij gaven aan dat zij bewust dezelfde smaak hebben gestuurd omdat anders mijn order wordt vertraagd. Dit vind ik opzich wel interessant. Ik plaatste een order en bovenaan de site stond dat het nog 5 uur duurde voor de nieuwe shipping. Ik kreeg pas 3 dagen later een verzendbericht. M'n order was dus allang vertraagd. Ik ben normaal niet zo moeilijk, en ik snap de insteek, maar ik vind het niet acceptabel genoeg om er niks over te zeggen.

Ik ga je wel een PM sturen, dat hoort niet..sorry Biomek.

Heb je onze nieuwe aanbieding al gezien speciaal voor DBB?

DBB 150415_15-Off.jpg

Wanneer hebben jullie weer smaakloos Melk Eiwit Concentraat? Hebben jullie daar ook een Isolaat versie van?

Wanneer hebben jullie weer smaakloos Melk Eiwit Concentraat? Hebben jullie daar ook een Isolaat versie van?

Melk-eiwitconcentraat zonder smaakstoffen is niet op voorraad. We hebben helaas geen datum wanneer dit product weer voorradig zal zijn. Dit komt door leveringsproblemen. We doen ons best dit echter zo spoedig mogelijk weer op voorraad te hebben.

Melk-eiwit Isolaat is vergelijkbaar met micellaire-caseïne. Daarom zou ik je willen vragen eens te kijken bij micellaire caseïne als je een isolaat wil. Wellicht spreekt dit product je aan? http://www.bulkpowders.nl/micellaire-caseine.html

Melk-eiwitconcentraat zonder smaakstoffen is niet op voorraad. We hebben helaas geen datum wanneer dit product weer voorradig zal zijn. Dit komt door leveringsproblemen. We doen ons best dit echter zo spoedig mogelijk weer op voorraad te hebben.

Melk-eiwit Isolaat is vergelijkbaar met micellaire-caseïne. Daarom zou ik je willen vragen eens te kijken bij micellaire caseïne als je een isolaat wil. Wellicht spreekt dit product je aan? http://www.bulkpowders.nl/micellaire-caseine.html

Nvm

Toen ik bij de aanbiedingen "complete intra workout" keek stond er een korting percentage van 25% bij.
Echter als ik de verpakkingsgrote verander van 100 naar 500gram wordt de korting niet berekend..
Klopt dit en is alleen de 100 gram verpakking in de aanbieding ? of is er iets mis met de site ?

Laatst bewerkt:
Wanneer komen er nou samples voor jullie puur eiwitten? Staan al erg lang niet op voorraad (overdrijf niet als ik zeg langer dan 6 maanden). Ben bijna door mn whey heen, zit nu bij myproteine maar ben benieuwd naar jullie whey. Als er geen samples zijn, dan houdt het helaas wel redelijk op..

Toen ik bij de aanbiedingen "complete intra workout" keek stond er een korting percentage van 25% bij. Echter als ik de verpakkingsgrote verander van 100 naar 500gram wordt de korting niet berekend.. Klopt dit en is alleen de 100 gram verpakking in de aanbieding ? of is er iets mis met de site ?

Heb even navraag voor je gedaan, maar dat is fout gegaan. Je had ook op de 500g korting moeten krijgen. De aanbieding is verlopen inmiddels maar ik zal je een PM sturen zodat we het alsnog voor je kunnen regelen. ---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------
Wanneer komen er nou samples voor jullie puur eiwitten? Staan al erg lang niet op voorraad (overdrijf niet als ik zeg langer dan 6 maanden). Ben bijna door mn whey heen, zit nu bij myproteine maar ben benieuwd naar jullie whey. Als er geen samples zijn, dan houdt het helaas wel redelijk op..

Je hebt helemaal gelijk. Dit is ook de reden geweest dat we in april de aanbieding met de 50% korting op de gewone verpakkingen hebben gedaan. De verwachting is dat over ongeveer 4 weken de eerste samples weer online beschikbaar zijn. Sorry!

De nieuwste aanbieding speciaal voor DBB. Bij besteding vanaf €30 krijg je nu €5 korting met code NLDB5! Geldig vanaf nu t/m 22 mei.

DBB 140515_5-Off-30_NL.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven