XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je creëert zelf verwarring door eerst te zeggen dat je mindere reviews hebt veranderd alvorens je ze online hebt gezet en vervolgens zeg je dat er niets is veranderd. Of je woordenkeuze is ongelukkig of je bedoelt iets heel anders met de zin "Heb er al een paar minder positieve reviews die ik nog kon veranderen online gezet".

Maar wat wijzigt hij dan?? Het manier van verwoorden (dbb taal) of het negatief reviewen van producten?
Ik kan mij indenken als iemand in een review loopt te spuien dat ik het onverantwoord vind om deze review te plaatsen!

Maar zoals ik die quotes leest dan is dat wel verwarrend ja

Wat een kutklanten zijn jullie seg... Bestel op tijd en ween niet over de levertijden, het komt nu eenmaal niet van nederland zelf.

Reviewgezever is trouwens opgelost dus iedereen kan terug slapen deze nacht? Snap zelf niet waarom je reviews nodig hebt bij supplementen, kijk gewoon naar de samenstelling.

Aan die debiel die 2 codes tegelijk wil gebruiken... Onder welke steen kom jij vandaan?

Wat een kutklanten zijn jullie seg... Bestel op tijd en ween niet over de levertijden, het komt nu eenmaal niet van nederland zelf.

Reviewgezever is trouwens opgelost dus iedereen kan terug slapen deze nacht? Snap zelf niet waarom je reviews nodig hebt bij supplementen, kijk gewoon naar de samenstelling.

Aan die debiel die 2 codes tegelijk wil gebruiken... Onder welke steen kom jij vandaan?
Hahaha, wat voor gast ben jij dan? Als jij een Philips Blender koopt ga je ook naar reviews kijken en naar prijs/kwaliteit. Iedereen kijkt naar reviews, zelfs een mond op mond reclame kan al een vorm van review zijn. Ik snap dat je online graag slim wilt doen gast, maar dat is niet altijd nodig. IK kan me best voorstellen dat mensen reviews over producten willen lezen alvorens ze het kopen. Maar koop jij maar lekker een eiwitshake waarvan niemand iets schrijft over de smaak en het slecht blijkt te zijn :D Dan ga je ook online klagen. Alles via het toetsenbord nietwaar?

Ik gok dat je ook nog steeds bij b&f besteld?

• Topic Starter Topic Starter
Helaas is er geen contact met mij opgenomen.

Dat spijt me dan heel erg; ze hadden al wel het e.e.a. uitgezocht. Ik heb nogmaals gevraagd of ze je willen contacten. Mocht je vanavond nog niks hebben gehoord, hoor ik het graag nogmaals van je.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Even algemene update ten aanzien van verzendingen. Jullie hebben onlangs gemerkt en op forum kunnen lezen dat we zijn overgestapt van DPD naar UK Mail/PostNL. En daar waren niet alleen wij, maar ook een aantal van jullie erg blij mee.

Helaas hebben jullie waarschijnlijk ook wel gemerkt dat er de laatste tijd veel wordt gevraagd waar de bestellingen blijven. Dat is helaas sinds de overstap te vaak het geval. We hebben daarom gisteren besloten voorlopig terug te gaan naar DPD. Helaas, maar we willen dat jullie de leveringen snel ontvangen. Excuses voor alle late leveringen. Vanaf vandaag dus weer voorlopig gewoon DPD.

Hahaha, wat voor gast ben jij dan? Als jij een Philips Blender koopt ga je ook naar reviews kijken en naar prijs/kwaliteit. Iedereen kijkt naar reviews, zelfs een mond op mond reclame kan al een vorm van review zijn. Ik snap dat je online graag slim wilt doen gast, maar dat is niet altijd nodig. IK kan me best voorstellen dat mensen reviews over producten willen lezen alvorens ze het kopen. Maar koop jij maar lekker een eiwitshake waarvan niemand iets schrijft over de smaak en het slecht blijkt te zijn :D Dan ga je ook online klagen. Alles via het toetsenbord nietwaar?

Je gaat een verkeerde analogie aan aangezien ik het had over supplementenreviews. Smaak is persoonlijk dus vertel jij mij eens wat je zou kunnen opmaken uit zo'n review? Dat er weer eentje 5kg pure spiermassa heeft gegained in 2 maanden?

Ik kijk gewoon liever naar wetenschappelijke bewijzen in plaats van mensen (die 9/10 niet eens liften) die even gaan vertellen wat hun ervaringen waren.

Ook leuk dat je het klagen/toestenbord gedoe naar mij reflecteert aangezien heel dat topic hier vol met jankende kleuters zit.

Ik gok dat je ook nog steeds bij b&f besteld?

Waarom zou ik ergens bestellen waar ik niet krijg waarvoor ik betaal?

Ik durf ook te wedden dat als ik de reviews zou lezen bij die huismerk whey, dat ik normaal wel overtuigd moet zijn. Maar ik ben niet zo dom om supplementenreviews serieus te nemen.

/out topicvervuiling

Vind het niet plaatsen van negatieve reviews ook niet echt bij BP passen, gezien er veel moeite is gestoken in het aantonen van de ingredienten / transparant over willen komen naar de klant. Is er trouwens een reden waarom de haver zoveel klontjes bevat?

Inderdaad, transparantie is het motto van BULK POWDERS, zo ook in de reviews.

Over de haver; wanneer heeft deze klontjes? Als je de verpakking opent of na bereiding? (en indien na bereiden, mag ik vragen hoe je het bereid?)

Ik was tevree over jullie whey 1e bestelling, 2e bestelling geplaatst :)

Zal reviews plaatsen een deze dagen

Inderdaad, transparantie is het motto van BULK POWDERS, zo ook in de reviews.

Over de haver; wanneer heeft deze klontjes? Als je de verpakking opent of na bereiding? (en indien na bereiden, mag ik vragen hoe je het bereid?)

Zag het al bij het openen van de verpakking.

Voor bereiden zitten ze er dus al in en gaan tijdens bereiden niet weg. Bereidingswijze heb ik al op diverse manieren geprobeerd (met whey, zonder whey, met water, met melk, eerst poeder, eerst water of melk).

De haver overgegooit in een emmer (waar ik altijd de oats in doe), flink geroerd maar er blijven klontjes in zitten.

Paar dagen geleden besteld... mic cas zonder smaak, 5kg oats, 5kg dextro.... 5kg dextro ontbreekt in de verpakking?

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

edit: Is al geregeld.

Kort antwoord: We do apologise for this error. I have reshipped the missing item to you using DPD and should be with you early next week,

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Jij spreekt wijs aan woorden. Deels eens met je.

Laatst bewerkt:
Zag het al bij het openen van de verpakking.

Voor bereiden zitten ze er dus al in en gaan tijdens bereiden niet weg. Bereidingswijze heb ik al op diverse manieren geprobeerd (met whey, zonder whey, met water, met melk, eerst poeder, eerst water of melk).

De haver overgegooit in een emmer (waar ik altijd de oats in doe), flink geroerd maar er blijven klontjes in zitten.

Als het in een emmer zit, heb je waarschijnlijk de zak met batchnummer niet meer gok ik? Indien je die nog wel hebt, mag ik je vragen om het batchnummer door te geven?

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Paar dagen geleden besteld... mic cas zonder smaak, 5kg oats, 5kg dextro.... 5kg dextro ontbreekt in de verpakking?

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

edit: Is al geregeld.

Kort antwoord: We do apologise for this error. I have reshipped the missing item to you using DPD and should be with you early next week,

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Jij spreekt wijs aan woorden. Deels eens met je.

Goed te horen dat het is geregeld. En met DPD gelukkig, wordt het in ieder geval binnen redelijke termijn bezorgd ;)

Nieuwe aanbieding online; krijg 2e 500g Pure Whey Protein (Puur Eiwitten) gratis met code PWP5NL op bulkpowders.nl. Alle smaken inclusief (niet geldig op variant zonder smaakstoffen)

110915_500gpwpfree.jpg

Als het in een emmer zit, heb je waarschijnlijk de zak met batchnummer niet meer gok ik? Indien je die nog wel hebt, mag ik je vragen om het batchnummer door te geven?

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Goed te horen dat het is geregeld. En met DPD gelukkig, wordt het in ieder geval binnen redelijke termijn bezorgd ;)

De zak heb ik inderdaad niet meer...dus ook geen batchnummer :(

Kan ik ergens samples van Elevate kopen? Er zijn zoveel pre-workouts waar ik niet meer op reageer. Perfect Pre-Workout vind ik heel chill, maar wilde deze ook wel eens overwegen. Zeker om dat jullie tenminste wel de formule vrij geven. Hoe zijn de reviews op de Engelse markt? Ik kan er vrij weinig over vinden. Graag wat meer informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven