Fitness Seller

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat spijt me dan heel erg; ze hadden al wel het e.e.a. uitgezocht. Ik heb nogmaals gevraagd of ze je willen contacten. Mocht je vanavond nog niks hebben gehoord, hoor ik het graag nogmaals van je.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Even algemene update ten aanzien van verzendingen. Jullie hebben onlangs gemerkt en op forum kunnen lezen dat we zijn overgestapt van DPD naar UK Mail/PostNL. En daar waren niet alleen wij, maar ook een aantal van jullie erg blij mee.

Helaas hebben jullie waarschijnlijk ook wel gemerkt dat er de laatste tijd veel wordt gevraagd waar de bestellingen blijven. Dat is helaas sinds de overstap te vaak het geval. We hebben daarom gisteren besloten voorlopig terug te gaan naar DPD. Helaas, maar we willen dat jullie de leveringen snel ontvangen. Excuses voor alle late leveringen. Vanaf vandaag dus weer voorlopig gewoon DPD.

Er is contact met mij opgenomen en inmiddels is mijn pakket binnen. Dank!

• Topic Starter Topic Starter
Ultra fijne Schotse Haver 2.5kg BPB-OATS-0000-2500

het nummer wat onder SKU staat neem ik aan?

Dank maar dat is helaas geen batchnummer maar algemeen productnummer voor de 2.5kg. Heb je anders je bestelnummer? Kunnen we in ieder geval een poging wagen de batch te achterhalen in het aantal kg wat je hebt gekocht; het is een favoriet product dus de batchnummers variëren iedere maand wel een paar keer, maar we doen graag een poging. We hebben deze klacht nog niet eerder gehad. Het klontert wel eens iets in de zak, maar zodra je het er uit schept valt het product weer uit elkaar. De mix zal nooit helemaal glad worden want het product is niet oplosbaar, maar ik lees dat je oats vaker gebruikt, dus dat is je bekend.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Kan ik ergens samples van Elevate kopen? Er zijn zoveel pre-workouts waar ik niet meer op reageer. Perfect Pre-Workout vind ik heel chill, maar wilde deze ook wel eens overwegen. Zeker om dat jullie tenminste wel de formule vrij geven. Hoe zijn de reviews op de Engelse markt? Ik kan er vrij weinig over vinden. Graag wat meer informatie.

Beste Sylve, nee, sorry, er zijn helaas geen samples van de Elevate. Reden hiervoor is dat we onze beste producten niet graag in een (toch wat mindere kwaliteit) sample verpakking willen doen. Je vraag ten aanzien van het product; het product is heel goed ontvangen; klanten zijn zeer tevreden over de smaak, focus en de performance benefits. Het is een mooi product, net zoals alle producten uit de ProSeries. Maar helaas dus niet als sample verkrijgbaar.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Er is contact met mij opgenomen en inmiddels is mijn pakket binnen. Dank!

Goed te horen!

Dank maar dat is helaas geen batchnummer maar algemeen productnummer voor de 2.5kg. Heb je anders je bestelnummer? Kunnen we in ieder geval een poging wagen de batch te achterhalen in het aantal kg wat je hebt gekocht; het is een favoriet product dus de batchnummers variëren iedere maand wel een paar keer, maar we doen graag een poging. We hebben deze klacht nog niet eerder gehad. Het klontert wel eens iets in de zak, maar zodra je het er uit schept valt het product weer uit elkaar. De mix zal nooit helemaal glad worden want het product is niet oplosbaar, maar ik lees dat je oats vaker gebruikt, dus dat is je bekend.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Beste Sylve, nee, sorry, er zijn helaas geen samples van de Elevate. Reden hiervoor is dat we onze beste producten niet graag in een (toch wat mindere kwaliteit) sample verpakking willen doen. Je vraag ten aanzien van het product; het product is heel goed ontvangen; klanten zijn zeer tevreden over de smaak, focus en de performance benefits. Het is een mooi product, net zoals alle producten uit de ProSeries. Maar helaas dus niet als sample verkrijgbaar.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Goed te horen!

Gebruik al heel wat jaren oats maar heb het niet meegemaakt zoals met deze bestelling. Al wil ik niet gelijk zeggen dat het product slecht is, kan ook een minder exemplaar hebben gehad.

Krijg de hele dag al foutmelding als ik op eiwitten klik.

Bestelling ontvangen thanks! Binnenkort volgen reviews
vind alleen jammer dat er Niet een een optie is om paar samples bij je bstelling te krijgen, Altijd leuk een nieuwe smaak te proberen om te kijken of die bevalt (alle andere aanbieders doen dit wel)

Gebruik al heel wat jaren oats maar heb het niet meegemaakt zoals met deze bestelling. Al wil ik niet gelijk zeggen dat het product slecht is, kan ook een minder exemplaar hebben gehad.

Dank voor je bestelnummer. We gaan proberen de batch te achterhalen en het uit te zoeken. Ik kom er nog bij je op terug.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Krijg de hele dag al foutmelding als ik op eiwitten klik.

Dat gaat inderdaad niet goed! Ik krijg het ook, zie ik nu! Sorry voor het ongemak; ga er morgenochtend meteen achteraan. Weet helaas wel hoe het komt; we hebben vandaag een eerste set producten (betreffende eiwitten) terug gezet naar de originele Engelse naam. Onder andere omdat jullie aangaven dat dit toch beter in het gehoor ligt dan de Nederlandse vertaling. Dus de Puur Eiwitten heet vanaf vandaag weer Pure Whey Protein.

Je kunt deze Puur Eiwitten wel vinden als je gaat via 'Shop per categorie->Eiwitten-> Pure Whey Protein; of klik op onderstaande link:

http://www.bulkpowders.nl/shop-per-categorie/eiwitsupplementen/eiwitten/pure-whey-protein.html

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Bestelling ontvangen thanks! Binnenkort volgen reviews
vind alleen jammer dat er Niet een een optie is om paar samples bij je bstelling te krijgen, Altijd leuk een nieuwe smaak te proberen om te kijken of die bevalt (alle andere aanbieders doen dit wel)

Goed te horen dat je bestelling binnen is, dank alvast voor de reviews. Helaas inderdaad geen gratis samples. Heb je opmerking nog wel doorgegeven Casper.

2 vragen over jullie fosfatidylserine tabletten ( www.bulkpowders.nl/fosfatidylserine-tabletten-100-mg.html )

De 100mg per tablet, is dat 100% zuiver? Vraag dat omdat de aangegeven hoeveelheid bij MyProtein maar 20% zuiver is, en dat maakt natuurlijk nogal uit voor de dosering...

Komt hier ook een poeder van? Jullie heten tenslotte BulkPowders en niet BulkTablets :)

2x het t-shirt van bulkpowders aangehad om te trainen en er zit al een gat onder de arm.:o

502 Bad Gateway
nginx/1.8.0

Site plat? 25% kortingscode is tot 24.00 geldig...

Heb hetzelfde probleem! Wordt de actie verlengd zodat we er alsnog gebruik van kunnen maken?

Dit krijg je te zien op de .co.uk site:

We're sorry for the delay, we're busy upgrading the site to bring you more features and a faster experience. Please be patient while we complete the upgrade.

Our offices are open 8am-8pm Monday to Thursday, 8am-6pm Friday and 10am-4pm on Sunday - please give us a call on 01206 222018 during these times or wait a little while longer and try again.

Als de upgrade ook voor de NL site is (lijkt me wel, want het lijkt me geen toeval), dan is die actie idd erg kansloos en wordt er kennelijk slecht gecommuniceerd tussen Uk en NL. Ik wilde wel misschien whey bestellen, ik hoor graag of de actie wordt verlengd zoals Moshi zegt

Toch voelt bij mij het shirt zeer sterk aan! Wel beetje het idee dat het een stof is van 2 keer wassen en je hebt maatje xs, maar dat moet ik nog ondervinden.

502 Bad Gateway
nginx/1.8.0

Site plat? 25% kortingscode is tot 24.00 geldig...
Heb net gechekt
Heb hetzelfde probleem! Wordt de actie verlengd zodat we er alsnog gebruik van kunnen maken?
Dit krijg je te zien op de .co.uk site:

We're sorry for the delay, we're busy upgrading the site to bring you more features and a faster experience. Please be patient while we complete the upgrade.

Our offices are open 8am-8pm Monday to Thursday, 8am-6pm Friday and 10am-4pm on Sunday - please give us a call on 01206 222018 during these times or wait a little while longer and try again.

Als de upgrade ook voor de NL site is (lijkt me wel, want het lijkt me geen toeval), dan is die actie idd erg kansloos en wordt er kennelijk slecht gecommuniceerd tussen Uk en NL. Ik wilde wel misschien whey bestellen, ik hoor graag of de actie wordt verlengd zoals Moshi zegt

We hadden voor vanavond een leuke actie gepland, geen update voor zo ver wij wisten. Ik heb net zelf op de sites gekeken, en moet inderdaad bekennen dat ik het ook krijg helaas. Excuus voor het ongemak! Ik ga hier op terug komen..

Over de actie van gisteren, 25% korting voor slechts 4 uur; de server is helaas bezweken onder het enorme verkeer wat op alle BULK POWDERS websites plaats heeft gevonden. Excuus hiervoor. Als compensatie hebben we de kortingscode van gisteren, 25FLASH, voor vandaag de gehele dag verlengd. Succes met bestellen!

2 vragen over jullie fosfatidylserine tabletten ( www.bulkpowders.nl/fosfatidylserine-tabletten-100-mg.html )

De 100mg per tablet, is dat 100% zuiver? Vraag dat omdat de aangegeven hoeveelheid bij MyProtein maar 20% zuiver is, en dat maakt natuurlijk nogal uit voor de dosering...

Komt hier ook een poeder van? Jullie heten tenslotte BulkPowders en niet BulkTablets :)

Moshi, het product bevat 100mg Phosphatidyl Serine poeder, wat tevens 20% Phosphatidyl Serine is.
De overige 80% is gemaakt van andere phospholipids. 100% Phosphatidyl Serine zou niet stabiel zijn, en heeft een toevoeging nodig als carrier. Zonder dit zou het product in olie vorm zijn en tevens heel snel achteruitgaan en niet meer bruikbaar zijn.

Voorlopig nog geen poeder in de planning helaas, hoewel je gelijk hebt qua naam;)

Wat voor nieuwe producten verwachten jullie binnenkort?

Moshi, het product bevat 100mg Phosphatidyl Serine poeder, wat tevens 20% Phosphatidyl Serine is.

Dat zou wel wat verduidelijking kunnen gebruiken op de site en verpakking, daar staat slechts 100mg Phosphatidylserine.

Veel concurrenten doen hetzelfde, maar het kan wel duidelijk:
eSKtV6K.png

Elk tablet bevat dus slechts 20mg Phosphatidylserine, wat heel weinig is. Elk onderzoek dat ik over Phosphatidylserine heb gelezen adviseert 300/600 mg per dag. Zie o.a.: http://examine.com/supplements/phosphatidylserine/ en http://www.webmd.com/vitamins-suppl...d=992&activeingredientname=phosphatidylserine Waar is jullie advies van 20/40mg effectief per dag op gebaseerd?

Ook jammer dat net dit product bij jullie extreem duur is in vergelijking met de concurrentie, bijna 5 keer zelfs. Het zou me niet verbazen als de prijs is gebaseerd op een vergelijking met andere aanbieders die wel de hoeveelheid zuivere Phosphatidylserine (zie boven) vermelden. Dat zou ook precies de factor 5 verklaren.

Moshi, ik wil niet stoken oid maar misschien dat de concurrentie hierin niet eerlijk en/of open is? Waardoor je denkt dat je zuivere MG's koopt, maar blijkbaar dus niet is en waardoor het toch goedkoper is dan het lijkt? Ik zit wat te brainstormen waardoor het kan komen. Bulkpowders is doorgaans wel goedkoop en kan me niet voorstellen dat ze dit dan weer vrij duur aanbieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven