XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat expres doen, denk daarom ook dat het een foutje is (eigen prijs gebaseerd op 100% PS). Andere aanbieders die 20% als 100% verkopen zijn ook als je daar tekening mee houdt veel goedkoper. E40 voor 100 gram 20% zuiver bij MP bv. Dat staat gelijk aan 1000 pillen van BP.

Zojuist besteld 4x 1 kg puur eiwitten met 25% korting. Alle 4 verschillende (voor mij nieuwe) smaken, ben benieuwd :). Qua prijs niet optimaal om 4 x 1 kg te bestellen, maar 5 kg in 1 smaak (of 2.5kg in 1 smaak) vind ik te veel zeker voor nieuwe smaken.

Ik heb framboos, banaan, apple crumble custard en chocolate cookies. Iemand ervaringen met 1 van deze smaken?

Zojuist besteld 4x 1 kg puur eiwitten met 25% korting. Alle 4 verschillende (voor mij nieuwe) smaken, ben benieuwd :). Qua prijs niet optimaal om 4 x 1 kg te bestellen, maar 5 kg in 1 smaak (of 2.5kg in 1 smaak) vind ik te veel zeker voor nieuwe smaken.

Ik heb framboos, banaan, apple crumble custard en chocolate cookies. Iemand ervaringen met 1 van deze smaken?

Ik heb toevallig hetzelfde gedaan, alleen dan 3x 1 kg. Chocolate cookies, witte chocolade en banana fudge. Een tijdje terug chocolade en aardbeien besteld en daar was ik erg tevreden over.

witte chocolade ga je spijt van krijgen, ranzige meuk.

Dank voor je bestelnummer. We gaan proberen de batch te achterhalen en het uit te zoeken. Ik kom er nog bij je op terug.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

++ voor de service van BP. Netjes een teged gekregen t.w.v. het product waar ik niet tevreden over was

Verwachten jullie binnenkort nog niuewe smaken van de Complete protein blend en jullie Pure whey?

Donderdag 12:51 een bestelling geplaatst en vandaag om 12:15 geleverd. Binnen 48 uur geleverd dus vanuit UK! Top!

Jup! Kreeg ook netjes een mail van ze deze ochtend:
U heeft een bestelling geplaatst bij Sports Supplements Ltd. Uw bestelling wordt vandaag door DPD Pakketservice bezorgd tussen 12:00 en 13:00*.

5kg iso90 banaan besteld voor de vooraad, nog geen 60eu voor 5kg is geen geld.

Probeer net een nieuwe bestelling te plaatsen met de 24% kortingscode, zit aan totaal €53 en toch heb ik verzendkosten? Boven €50 was het toch gratis?

EDIT: Nog wat toegevoegd zodat ik boven €55 zit en dan werkt het wel :)

Laatst bewerkt:
Vandaag een bestelling geplaatst, ben erg benieuwd? Komt er op korte termijn misschien ook nog een koffie smaak bij de pure whey?
Deze kan toch niet ontbreken ;)

Contact opgenomen met helpdesk ivm kapot t-shirt. Krijg volledig aankoopbedrag terug in BP points, netjes afgehandeld dus!

Alleen word alles door google translate gehaald bij het beantwoorden van vragen, geen Nederlandse helpdesk?

• Topic Starter Topic Starter
Contact opgenomen met helpdesk ivm kapot t-shirt. Krijg volledig aankoopbedrag terug in BP points, netjes afgehandeld dus!

Alleen word alles door google translate gehaald bij het beantwoorden van vragen, geen Nederlandse helpdesk?

Goed te horen, helaas hebben we geen Nederlandstalige klantenservice. Maar mocht iemand echt geen Engels kunnen of er misverstanden ontstaan door de soms wat bijzondere vertalingen van Google Translate zullen we altijd ons best doen om alsnog in 'echt' Nederlands te antwoorden.

Vandaag een bestelling geplaatst, ben erg benieuwd? Komt er op korte termijn misschien ook nog een koffie smaak bij de pure whey?
Deze kan toch niet ontbreken ;)

komen er nog nieuwe smaken whey bij? of complete eiwit protein

We zijn altijd bezig met ontwikkeling van nieuwe smaken, maar we willen niet simpelweg alleen maar veel smaken, we willen als we iets lanceren dat het ook echt een smakelijk product is. Dat kost tijd; er zitten nieuwe smaken aan te komen, er wordt nu gewerkt aan tasting- en goedkeuringsproces voordat deze gelanceerd kunnen worden. Dit duurt bij ons langer dan bij de meeste andere merken, omdat we zeker willen zijn dat het echt in de smaak zal vallen! Koffie smaak is besproken en zeker interessant, maar op zeer korte termijn zit deze er helaas niet bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven