Fitness Seller

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Zonet een bestelling bij jullie geplaatst.
Liquid egg whites, eitwit reepjes en puur eiwitten apple/crumble :)

Die vloeibare Egg whites zijn wel bijna dubbel zo duur dan Cocovite!!!:eek:
 
Heb eens iets willen bestellen maar bij de betaling wordt er gevraagd naar de CVC code/ issue number. Deze heb ik niet, waardoor ik niet kon betalen met mijn bankkaart.

Heb ik iets verkeerd gedaan of kan je gewoon niet betalen met een bankkaart/maestro zonder cvc nummer op?
 
Heb eens iets willen bestellen maar bij de betaling wordt er gevraagd naar de CVC code/ issue number. Deze heb ik niet, waardoor ik niet kon betalen met mijn bankkaart.

Heb ik iets verkeerd gedaan of kan je gewoon niet betalen met een bankkaart/maestro zonder cvc nummer op?

CVC nummer is toch een nummer wat op de achterkant van je Creditcard staat?
 
Heb eens iets willen bestellen maar bij de betaling wordt er gevraagd naar de CVC code/ issue number. Deze heb ik niet, waardoor ik niet kon betalen met mijn bankkaart.

Heb ik iets verkeerd gedaan of kan je gewoon niet betalen met een bankkaart/maestro zonder cvc nummer op?

cvc staat op creditcards
 
Die vloeibare Egg whites zijn wel bijna dubbel zo duur dan Cocovite!!!:eek:
Vraag me af hoe je daarbij komt...



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bestel je voor 50,- is de levering ook nog eens gratis en krijg je 100 bulk reward points. Dan kost het ei-eiwit nog ongeveer 22,-.

Voor de Cocovite komt er nog eens 8 euro verzendkosten bij voor België. Die komt dan op 32,- of 10 euro meer.


PS: En niet vergeten dat de BP flessen gewoon op kamertemperatuur (dus niet in vriesvak) kunnen bewaard worden voor 5 maanden. Ook steeds direct gebruiksklaar dus.

En de BP bevat 112 gram eiwit per kg, de coco 105 gram.

Schermafbeelding 2015-03-31 om 14.03.10.png


Schermafbeelding 2015-03-31 om 14.03.36.png
 
Het is trouwens niet de bedoeling om de ene shop boven de andere aan te prijzen, je koopt het best waar je al andere producten gaat bestellen. Zonder korting ligt de prijs ongeveer gelijk.
 
Goede post. Altijd goed voor de kritische consument. :thumbs:
 
Vraag me af hoe je daarbij komt... Bestel je voor 50,- is de levering ook nog eens gratis en krijg je 100 bulk reward points. Dan kost het ei-eiwit nog ongeveer 22,-. Voor de Cocovite komt er nog eens 8 euro verzendkosten bij voor België. Die komt dan op 32,- of 10 euro meer. PS: En niet vergeten dat de BP flessen gewoon op kamertemperatuur (dus niet in vriesvak) kunnen bewaard worden voor 5 maanden. Ook steeds direct gebruiksklaar dus. En de BP bevat 112 gram eiwit per kg, de coco 105 gram.

Het is inderdaad niet terecht dat er wordt gezegd dat Bulk powder dubbel zo duur is, maar je berekening vind ik te eenzijdig Big T. Mijn conclusie hieronder is dat je bij beide goed af bent. Het maakt ook verder niet uit denk ik wat wij denken, laat dat de klant beslissen of laat Bulk Powders er zelf op reageren zou ik zeggen. Een simpel antwoord van hun kant dat er naar de bulk versie gekeken moet worden volstond al...

Bij 1 pak:
Muscle Meat: 4.euro/kg(liter)
Bulk Powders: 6/kg(liter)

Als je 1 pak bij de rest van je bestelling wilt proberen is het duidelijk. Wil je in bulk gaan bestellen dan komt het vrijwel op hetzelfde neer:

Bij bulk:
Muscle Meat: 4euro/kg(liter)
Bulk Powders: 4.58/kg(liter)

Voor Belgie in bulk:
Muscle meat: 6pakken * 4 = 24euro + 8euro verzendkosten = 32euro
Bulk Powders: 6pakken * 4.58/kg = 27.48euro + DPD Classic € 4,75 = 32,23euro

Voor zes pakken is het dus (vrijwel) even duur.

Bij 11 pakken heb je bij BP gratis verzendkosten.

Muscle meat: 11pakken * 4euro/kg = 24euro + 8euro verzendkosten = 52euro
Bulk Powders: 11pakken * 4.58euro/kg = 27.48euro + gratis verzending = 50.38euro

Nu bieden wij ook gratis verzending aan bij bepaalde pakketten, dan ben je bij 11 pakken goedkoper uit bij muscle meat, namelijk 6.38euro.

Ga je boven de 11 pakken, wat niet bepaald ongebruikelijk is bij ons, 20-30 pakken is zeer gebruikelijk dan zul je weer beter af zijn bij ons:

Muscle meat: 20pakken * 4 = 24euro + 8euro verzendkosten = 88euro
Bulk Powders: 20pakken * 4.58/kg = 27.48euro + gratis verzending = 91.60euro

Direct bruikbaar is idd handig, maar is het een reden om over te stappen? Een nacht van te voren in de koelkast en het is ontdooit voor gebruik in de ochtend. En als het je het pak in water legt is het binnen 1 uur ontdooit

De eiwit waarde scheelt 7gr per 1 liter. Dat is verwaarloosbaar, want elke keer als je 1liter laat testen in het lab komt er iets anders uit. Geen ei of biefstuk of 200gr kipfilet heeft dezelfde eiwitwaarde. Dat is iets wat ik morgen avond in ons topic ga posten. Volgens de lab test van onze leverancier heeft ons low fat gehakt 20gr eiwit per 100gr product. We hebben dit zelf deze maand ook laten testen bij een lab, om dat eens na te gaan (b&f verhaal alom). En er blijkt 5% meer eiwit in te zitten dan de leverancier toonde. Anders gezegd, de 20gr eiwit van de leverancier klopt, want laten we het nog een keer testen dan zal het best een keer 5% er onder zitten.
 
Laatst bewerkt:
Gerommel in de marge :o
 
Goed samengevat Scoobz0r :thumbup:
 
@Wim92; Het testen op verboden stoffen en het Informed Sport programma biedt extra zekerheid dat de producten vrij zijn van verboden stoffen. Onze andere producten worden geproduceerd in dezelfde in-house productie-eenheid, en ondanks dat de producten niet door een extern laboratorium worden getest, gaan ze door dezelfde interne kwaliteitscontrole. We hebben een hechte relatie met onze eiwit leverancier, die is Informed Sport geaccrediteerd. En een andere belangrijke leverancier is tevens Informed Sport geaccrediteerd.

@Mascotte; gewoon concentraat heet op bulkpowders.nl "Puur Eiwitten" en is te verkrijgen in meer dan 15 smaken. Omdat velen gewend zijn aan de Engelse namen, staat bij elk product tevens de naam in het Engels. Je kunt trouwens ook op de Engelse namen zoeken. Voor dit product is de Engelse naam "Pure Whey Protein".

@Covi: CVC betreft de laatste 3 cijfers die vermeld staan op de achterzijde van je bankpas. Dit is een extra controle om fraude tegen te gaan. De CVC wordt nooit opgeslagen en moet dus bij iedere opdracht opnieuw ingevoerd worden. Dit verhoogt de veiligheid voor betalingen met een creditcard.
 
@Covi: CVC betreft de laatste 3 cijfers die vermeld staan op de achterzijde van je bankpas. Dit is een extra controle om fraude tegen te gaan. De CVC wordt nooit opgeslagen en moet dus bij iedere opdracht opnieuw ingevoerd worden. Dit verhoogt de veiligheid voor betalingen met een creditcard.

Bij mij staan er geen 3 cijfers vermeld op de achterzijde (en voorzijde) van mijn bankkaart.
Misschien omdat dit een Belgische bankkaart is?

Bij andere webshops heb ik nog nooit die cijfers moeten geven...
 
Bij mij staan er geen 3 cijfers vermeld op de achterzijde (en voorzijde) van mijn bankkaart. Misschien omdat dit een Belgische bankkaart is? Bij andere webshops heb ik nog nooit die cijfers moeten geven...

Dit is het geval bij creditcards zoals bijvoorbeeld VISA. Voor andere betaalpassen zijn andere betaalmethodes zoals bijvoorbeeld iDEAL & Mister Cash.

Ik denk dat het handigst is dat je contact opneemt met je bank en vraagt welke betaalmethode mogelijk is met jouw bankpas. De verschillende mogelijkheden van betalen bij BULK POWDERS vind je onder aan onze homepage.

Succes!
 
Wanneer zijn jullie eiwitshake samples weer verkrijgbaar?
 
Iemand al ervaring met de smaken? Romig, klontert niet/wel, zoet, ...
 
Ik zie geen mogelijkheid om mister cash toe te passen voor BE? Heb m'n gegevens aangepast en krijg enkel wat NL banken te zien in dropmenu?

Het lijkt er mij op dat jullie site niet automatisch aanpast naar de keuze om naar BE te verzenden (of dat er gewoon opties missen in het menu). Maar iDeal zijn zo goed als allemaal NL banken, adres en instellingen nog eens nagekeken maar daar ligt het niet aan.

Screenshot:

xcu2hy.png

jtbghw.png
 
Laatst bewerkt:
Ik zie geen mogelijkheid om mister cash toe te passen voor BE? Heb m'n gegevens aangepast en krijg enkel wat NL banken te zien in dropmenu? Het lijkt er mij op dat jullie site niet automatisch aanpast naar de keuze om naar BE te verzenden (of dat er gewoon opties missen in het menu). Maar iDeal zijn zo goed als allemaal NL banken, adres en instellingen nog eens nagekeken maar daar ligt het niet aan.

Dit had ik ook enkele weken geleden. Ik heb niet kunnen betalen en heb toen mijn producten ergens anders gekocht...
 
Dit had ik ook enkele weken geleden. Ik heb niet kunnen betalen en heb toen mijn producten ergens anders gekocht...

Nja het product dat ik 'nodig' heb verkopen ze niet op veel plaatsen (toch niet voor deze prijs) dus ik wacht nog wel even. Is best raar want op de site staat dat mister cash een betaalmogelijheid is.
 
Reactietijd is wel positief :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven