FREAKJAM, helaas heb je wel een beetje gelijk. De overgang van DPD naar DHL is niet vlekkeloos verlopen, het blijkt nu achteraf dat het tracking systeem voor niemand heeft gewerkt de eerste dagen (sorry! we wisten het niet) want er was één nummer te weinig te zien in ons systeem. DHL had dus een onvolledig nummer en de tracking was daardoor niet te controleren. Dit is inmiddels aangepast, vanaf deze week is er wel het juiste tracking nummer in onze systemen doorgevoerd,
dus heb je besteld na zondag, moet je je verzending wel kunnen inzien en volgen.
Daar komt bij, heb ik vandaag vernomen, dat we vandaag hebben moeten vernemen dat DHL ons was vergeten gisteren. Alle bestellingen van onze mooie actie zijn gisteren avond dus helaas niet opgehaald door DHL (en niemand heeft dus een track and trace code ontvangen gisteren). Vanochtend zijn ze alsnog met vliegende vaart gekomen, maar dit levert natuurlijk wel (nogmaals oprechte excuses!) vertraging op. Mocht je nog informatie willen over je bestelling, ik kan me voorstellen dat je een beetje ongeduldig wordt als het al de 29e of de 30e is besteld, schroom niet navraag te doen bij
help@bulkpowders.nl. Het is wel zo dat door de feestdagen en het lange weekend de eerste verzending dit jaar pas weer op maandag 4 januari is opgehaald. Ik hoop dat al jullie bestellingen spoedig zullen arriveren. Mocht je willen dat we er voor je achter aan gaan; we kunnen DHL zeker voor je contacten en het voor je uitzoeken; schroom niet navraag te doen bij
help@bulkpowders.nl