XXL Nutrition

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet eerlijk zeggen.. ik bestel nooit banaan.. maar na het winnen van jullie isolaat banaan kan ik eerlijk zeggen dat dit de eerste isolaat banaan die ik goed wegkrijg met mijn ontbijt. :) Meestal vind ik banaan te chemisch, zoet en overheersend maar dat is deze totaal niet. Qua smaak niet mijn eerste keuze maar zeker goed te doen. :)

Lost trouwens goed op ook!
 
Bestel tegenwoordig alleen neutraal/smaakloos. Handig om door me shake heen te doen, maak er zelf wel banaan of chocolade van.
 
Beste bulkpowders, het kan aan mijn telefoon liggen maar ik kreeg vanmiddag een sms van Bulkpowders met daarin de kortingscode 30% korting op alles. Ik ben tevreden met Bulkpowders, maar ik word al doodgegooid elke dag met jullie spam via de mail maar via de tel zit ik dus al helemaal niet op te wachten??? jullie worden wel erg brutaal...
 
Beste bulkpowders, het kan aan mijn telefoon liggen maar ik kreeg vanmiddag een sms van Bulkpowders met daarin de kortingscode 30% korting op alles. Ik ben tevreden met Bulkpowders, maar ik word al doodgegooid elke dag met jullie spam via de mail maar via de tel zit ik dus al helemaal niet op te wachten??? jullie worden wel erg brutaal...

Onderaan de mail staat "klik op uitschrijven", mocht je die mailtjes niet meer willen. Wat betreft de benadering via SMS, ik vind het niet heel erg storend, mits deze niet net zo frequent komen als de mails :P
 
Onderaan de mail staat "klik op uitschrijven", mocht je die mailtjes niet meer willen. Wat betreft de benadering via SMS, ik vind het niet heel erg storend, mits deze niet net zo frequent komen als de mails :P
Je kan stop smsen, kost wel geld
 
We hebben nu inderdaad een grootse sale op bulkpowders.nl; om het jaar goed te beginnen geven we 30% korting.op alles (exclusief bundels). Code is 30NYR

Beste bulkpowders, het kan aan mijn telefoon liggen maar ik kreeg vanmiddag een sms van Bulkpowders met daarin de kortingscode 30% korting op alles. Ik ben tevreden met Bulkpowders, maar ik word al doodgegooid elke dag met jullie spam via de mail maar via de tel zit ik dus al helemaal niet op te wachten??? jullie worden wel erg brutaal...

Beste Ilyasse, het spijt me dat je de SMS als storend hebt ervaren. We hebben vandaag omdat we zo'n grootse sale hebben een extra SMS gestuurd omdat we niet willen dat je deze wel heel uitzonderlijke korting zou missen. Nogmaals, excuus als je ons te brutaal vindt. Zoals Shark89 aangeeft, het is mogelijk STOP te SMS-en, houden we direct op met het sturen van SMS-en naar je telefoonnummer.

Ik moet eerlijk zeggen.. ik bestel nooit banaan.. maar na het winnen van jullie isolaat banaan kan ik eerlijk zeggen dat dit de eerste isolaat banaan die ik goed wegkrijg met mijn ontbijt. :) Meestal vind ik banaan te chemisch, zoet en overheersend maar dat is deze totaal niet. Qua smaak niet mijn eerste keuze maar zeker goed te doen. :)

Lost trouwens goed op ook!
Goed te horen! We hebben wat betreft de smaak banaan gekozen voor een zo natuurlijk mogelijke smaak, meeste supplementen hebben inderdaad een meer chemische smaak variant.

030116_30off-NL_M.jpg
 
Beste bulkpowders, het kan aan mijn telefoon liggen maar ik kreeg vanmiddag een sms van Bulkpowders met daarin de kortingscode 30% korting op alles. Ik ben tevreden met Bulkpowders, maar ik word al doodgegooid elke dag met jullie spam via de mail maar via de tel zit ik dus al helemaal niet op te wachten??? jullie worden wel erg brutaal...
Dit! Het is ook nog eens illegaal. Ik heb wel toestemming gegeven voor de nieuwsbrief, maar nooit voor SMS'en. Jullie hebben mijn telefoonnummer via de bezorginformatie, dus dacht dat dit voor de bezorger was. Voor een ander gebruik van mijn telefoonnummer heb ik nooit toestemming gegeven. Op illegaal gebruik van persoonsgegevens staan sinds 1 januari hoge boetes! Graag een bevestiging dat jullie dit niet meer zullen doen zonder toestemming. Ben vaak in het buitenland, dus dan kost het ontvangen van SMS'en ook nog eens geld.
 
Dit! Het is ook nog eens illegaal. Ik heb wel toestemming gegeven voor de nieuwsbrief, maar nooit voor SMS'en. Jullie hebben mijn telefoonnummer via de bezorginformatie, dus dacht dat dit voor de bezorger was. Voor een ander gebruik van mijn telefoonnummer heb ik nooit toestemming gegeven. Op illegaal gebruik van persoonsgegevens staan sinds 1 januari hoge boetes! Graag een bevestiging dat jullie dit niet meer zullen doen zonder toestemming. Ben vaak in het buitenland, dus dan kost het ontvangen van SMS'en ook nog eens geld.

Moshi, Ilyasse en voor iedereen die zich stoort aan het ontvangen van de SMS; het is zeker niet de bedoeling geweest jullie te irriteren dan wel op kosten te jagen. Mochten jullie geen SMS met STOP willen sturen, schroom niet om een PM te sturen met je telefoonnummer. Ook dan zullen we er zorg voor dragen dat jullie telefoonnummers van de lijst afgehaald worden (indien je berichtje stuurt heel graag je naam of e-mail adres vermelden zoals gebruikt in je BULK account en tevens het telefoonnummer wat je van de lijst afgehaald wilt zien). Nogmaals excuus voor het ongemak.
 
Wist niet eens dat sms nog bestond :o
 
Moshi, Ilyasse en voor iedereen die zich stoort aan het ontvangen van de SMS; het is zeker niet de bedoeling geweest jullie te irriteren dan wel op kosten te jagen. Mochten jullie geen SMS met STOP willen sturen, schroom niet om een PM te sturen met je telefoonnummer. Ook dan zullen we er zorg voor dragen dat jullie telefoonnummers van de lijst afgehaald worden (indien je berichtje stuurt heel graag je naam of e-mail adres vermelden zoals gebruikt in je BULK account en tevens het telefoonnummer wat je van de lijst afgehaald wilt zien). Nogmaals excuus voor het ongemak.
Dat kan natuurlijk, maar dat betekend dan dat jullie door willen gaan met dit soort praktijken? Als jullie voortaan legaal reclame maken dan hoef ik helemaal niets te laten weten omdat dat betekend dat jullie niet meer ongevraagd SMS'en gaan sturen. Heb het net nog nagekeken, bij inschrijving voor de nieuwsbrief wordt niets vermeld over SMS'en, en jullie vragen het nummer alleen voor de bezorging. Dat ik me dan moet melden om ervan af te komen is de omgekeerde wereld en dat mag niet!

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/t...t/regels-voor-verzenders-van-e-mailberichten/

1. Voorafgaande toestemming vragen
Voordat u ongevraagde berichten mag versturen moet de ontvanger u vrij of specifiek en geïnformeerd toestemming geven. Vrij betekent bijvoorbeeld dat de ontvanger zelf kenbaar heeft gemaakt toestemming te geven. Een bepaling in de algemene voorwaarden informeert de ontvanger niet over 'waar hij toestemming voor geeft'. Vage beschrijvingen zoals 'u geeft toestemming voor de ontvangst van e-mails van dit bedrijf en (geselecteerde) partners' zijn niet specifiek. Er moet duidelijk zijn waarvoor de ontvanger specifiek toestemming geeft.

U moet altijd kunnen aantonen dat u voorafgaande toestemming van de ontvanger heeft gekregen. Bepaalt u zelf hoe u dit invult.

Gebruikt u adressenbestanden? U kunt deze alleen gebruiken wanneer u vooraf toestemming heeft gekregen om naar deze adressen (of telefoonnummers) elektronische berichten te versturen. Indien u geen bestaande klantrelatie heeft of geen voorafgaande toestemming kunt tonen, kunt u een adresbestand niet gebruiken. U moet u goed laten voorlichten over de risico’s van het gebruik van een adresbestand van een ander. Vaak is dat illegaal.
 
Laatst bewerkt:
maak je druk om een SMS :fuux:

gewoon afmelden als je het niet wil,
ik vond het wel fijn want mijn mail check ik niet vaak en nu hoef ik de actie niet te missen
 
maak je druk om een SMS :fuux:

gewoon afmelden als je het niet wil,
ik vond het wel fijn want mijn mail check ik niet vaak en nu hoef ik de actie niet te missen

Jij vindt het niet zo boeiend, maar anderen wel. Ik wil gewoon niet dat BP mijn nummer voor iets anders gebruikt dan waarvoor ze zeggen dat ze het nummer gebruiken. is gewoon fout. Het gaat niet zozeer om sms ontvangen of kosten o.i.d., maar ik wil niet dat privé gegevens "op straat" komen.
 
dan pm je bulkpowders and be done with it?
ik snap best dat je het niet prettig kunt vinden maar het is zeer makkelijk op te lossen.
en " op straat" ? het bedrijf waar je het zelf aan gaf gebruikte het, best te verwachten.
 
De les is dus dat je niet zomaar je telefoon nummer moet geven.
 
Hoe lang loopt de 30% kortingsactie?
 
Jij vindt het niet zo boeiend, maar anderen wel. Ik wil gewoon niet dat BP mijn nummer voor iets anders gebruikt dan waarvoor ze zeggen dat ze het nummer gebruiken. is gewoon fout. Het gaat niet zozeer om sms ontvangen of kosten o.i.d., maar ik wil niet dat privé gegevens "op straat" komen.

Ilyasse, een SMS komt altijd directer onder je aandacht dan een e-mail, en ik snap goed dat je het als opdringerig ervaart. Om die reden ook gebruiken we SMS berichten heel zelden. We gaan je dus niet vanaf nu voor elke actie naast een e-mail ook nog een SMS sturen. Als ik je telefoonnummer mag hebben zal ik zorgdragen dat je nummer van de lijst gehaald wordt.

Wat betreft persoonlijke gegevens – We delen absoluut geen persoonlijke informatie met andere bedrijven voor marketing doeleinden. Dit geldt tevens voor mobiele nummers. Je nummer ligt dus zeker niet op straat. We maken gebruik van goed beveiligde systemen die gecodeerd zijn waardoor het niet mogelijk is van buitenaf persoonlijke gegevens te achterhalen. En ook alleen interne medewerkers die het moeten kunnen zien voor hun werk mogen deze gegevens inzien; na het tekenen van een geheimhoudingsverklaring. Ik hoop dat dit je wat zekerder maakt ten aanzien van je gegevens. Maar ik snap helemaal je punt. Het staat voor iedereen altijd vrij aan te geven dat je van de gehele mailinglist afgehaald wilt worden, of alleen van de telefoon mailinglijst. Ik geef het graag door, maar ook via help@bulkpowders.nl kun je op iedere moment een verzoek indienen.
 
Wow. 30% korting...

Dat zijn dan 80 eiwitten per kg bij de whey isolate 90 van jullie...

Niet offensive bedoeld naar bulkpowders...maar door de historie van B&F etc vraag ik mij bij dit soort acties af:

of zulke bedrijven dan partijen whey van de hand doen die niet met een voldoende door een labtest zouden komen?
 
Help me aub.

Probeer bij jullie te registreren.

Krijg telkens de melding: straat ''lengte'' moet groter zijn dan of gelijk aan 1 karakters....


Wat te doennn?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven