Fitness Seller

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
-30%, maar DHL (DPD is veel beter) en niet verzonden (Besteling 4 januari om 10h). Great

Order #1800014142
Datum van de Bestelling: 3 januari 2016

Vind het wel heel raar dat ik het nog niet in huis heb en nog meer raar dat het niet eens te tracken valt.
De zending .......... is op dit moment niet bij ons bekend.

BP, please explain yourself.

Mijn tracking code bij DHL werkt ook niet helaas

Order #1800014142
Datum van de Bestelling: 3 januari 2016

Vind het wel heel raar dat ik het nog niet in huis heb en nog meer raar dat het niet eens te tracken valt.
De zending .......... is op dit moment niet bij ons bekend.

BP, please explain yourself.
Besteld op zondag en woensdagochtend nog niet in huis is niet zo gek hoor. BP verstuurt vanuit .uk en duurt meestal drie a vier werkdagen voordat je het binnen hebt.

Op deze manier al getraced?

https://forum.bodybuilding.nl/index.php?posts/9364578

2 werkdagen en tracking code op de dag van verzending (dus avonds normally). Met DPD UK.

Nu, eerste keer met DHL

[Link niet meer beschikbaar]

geen informatie beschikbar (bestelling 4 januari, geen trackcode, geen "despatched" op BP)

Besteld op zondag en woensdagochtend nog niet in huis is niet zo gek hoor. BP verstuurt vanuit .uk en duurt meestal drie a vier werkdagen voordat je het binnen hebt.

Op deze manier al getraced?

https://forum.bodybuilding.nl/index.php?posts/9364578

Die tracking link is dezelfde die je bij de e-mail ontvangt, werkt helaas niet. BP levert erg snel, heb het vaak binnen 2-3 dagen (met DPD toen), ben benieuwd of dit ook zo zal zijn met DHL.

Tsja, er rekening mee houdende dat ze 30% korting hadden en zijn overgestapt op DHL zou ik er sowieso rekening mee houden dat het wat langer duurt (ze zullen vast veel extra orders hebben nu). En tracen via de dhl site [Link niet meer beschikbaar] zoals geadviseerd door BP?

???

DHL Weltpaket en ik woon in Belgie

Vreemd, ik woon ook in België en heb ook DHL voor mijn bestelling.

Tsja, er rekening mee houdende dat ze 30% korting hadden en zijn overgestapt op DHL zou ik er sowieso rekening mee houden dat het wat langer duurt (ze zullen vast veel extra orders hebben nu). En tracen via de dhl site [Link niet meer beschikbaar] zoals geadviseerd door BP?

Traceren via de DHL site werkt ook niet zoals ik al zei

"Despatched" om 11h26 na twee dagen, not sure if serious

Maandag bestelling gedaan, vandaag pas mail dat het is verzonden.

Ik heb het idee dat jullie BP nu een beetje te veel vergelijken met XXL. XXL verstuurt natuurlijk vaak dezelfde dag, maar dan moet je ook niet verwachten dat BP dat ook doet. Hou er ook nog rekening mee dat ze die fikse actie hebben gehad. Dat het 2 dagen later verstuurd is, is dan nog best netjes toch?

Zie hier het proces:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/bulkpowders-nl.382962/page-39#post-9357605

Ik heb het idee dat jullie BP nu een beetje te veel vergelijken met XXL. XXL verstuurt natuurlijk vaak dezelfde dag, maar dan moet je ook niet verwachten dat BP dat ook doet

Onder de voorwaarde dat je bestelling is geplaatst vóór 19:00 uur op maandag t/m donderdag, of vóór 18:00 uur op vrijdag of vóór 16.00 uur op zaterdag, zal de bestelling dezelfde dag nog worden verzonden

en

Verzendingen naar België & Luxemburg worden uitgevoerd door DPD.

Verzending na 2 dagen met DHL, seems legit. De eerste keer vor mij, BP was altijd top notch (dezelfde dag met DPD en ~ 20 orders).

Laten we het er op houden dat het nog niet zo gesmeerd loopt met DHL denk ik dan. Met DPD heb ik eigenlijk ook nooit problemen gehad.

Ilyasse, een SMS komt altijd directer onder je aandacht dan een e-mail, en ik snap goed dat je het als opdringerig ervaart. Om die reden ook gebruiken we SMS berichten heel zelden. We gaan je dus niet vanaf nu voor elke actie naast een e-mail ook nog een SMS sturen. Als ik je telefoonnummer mag hebben zal ik zorgdragen dat je nummer van de lijst gehaald wordt.

Wat betreft persoonlijke gegevens – We delen absoluut geen persoonlijke informatie met andere bedrijven voor marketing doeleinden. Dit geldt tevens voor mobiele nummers. Je nummer ligt dus zeker niet op straat. We maken gebruik van goed beveiligde systemen die gecodeerd zijn waardoor het niet mogelijk is van buitenaf persoonlijke gegevens te achterhalen. En ook alleen interne medewerkers die het moeten kunnen zien voor hun werk mogen deze gegevens inzien; na het tekenen van een geheimhoudingsverklaring. Ik hoop dat dit je wat zekerder maakt ten aanzien van je gegevens. Maar ik snap helemaal je punt. Het staat voor iedereen altijd vrij aan te geven dat je van de gehele mailinglist afgehaald wilt worden, of alleen van de telefoon mailinglijst. Ik geef het graag door, maar ook via help@bulkpowders.nl kun je op iedere moment een verzoek indienen.

Dat komt er dus gewoon op neer dat jullie vinden dat jullie zelf wel kunnen bepalen wat mag en wat niet. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de wet in Nederland (en de EU) bepaalt dat je expliciete TOESTEMMING moet hebben om iemand marketing SMS'en te sturen? Of begrijpen jullie dat wel en interesseert het jullie niet wat wel en niet mag? Als jullie maling hebben aan deze regels, hoe kan ik er dan op vertrouwen dat jullie je wel aan andere regels voor wat betreft privacy houden?

Moshi, wat vervelend dat de tracking niet werkt; behoort het wel te doen. Andere optie om je tracking te achterhalen is te klikken op de 'klik hier' optie bij informatie op onze site over Leveringen:

http://help.bulkpowders.com/hc/nl/a...-mogelijkheden-voor-levering-en-wat-kost-het-

Dan ga je rechtstreeks naar de DHL site waar je je tracking nummer in kunt vullen. Hoop dat dit wel werkt voor je. Succes!

Op die manier werkt het ook niet helaas. Besteld op 29 december en ook nog geen pakketje gezien :(

TRACKING INFORMATIE
VERSTURING #1800011812
: 44446000716

Sorry, there is no tracking available for this order.

Zijn er al onafhankelijke labtesten geweest voor bulkpowders?

• Topic Starter Topic Starter
Laten we het er op houden dat het nog niet zo gesmeerd loopt met DHL denk ik dan. Met DPD heb ik eigenlijk ook nooit problemen gehad.

FREAKJAM, helaas heb je wel een beetje gelijk. De overgang van DPD naar DHL is niet vlekkeloos verlopen, het blijkt nu achteraf dat het tracking systeem voor niemand heeft gewerkt de eerste dagen (sorry! we wisten het niet) want er was één nummer te weinig te zien in ons systeem. DHL had dus een onvolledig nummer en de tracking was daardoor niet te controleren. Dit is inmiddels aangepast, vanaf deze week is er wel het juiste tracking nummer in onze systemen doorgevoerd, dus heb je besteld na zondag, moet je je verzending wel kunnen inzien en volgen.

Daar komt bij, heb ik vandaag vernomen, dat we vandaag hebben moeten vernemen dat DHL ons was vergeten gisteren. Alle bestellingen van onze mooie actie zijn gisteren avond dus helaas niet opgehaald door DHL (en niemand heeft dus een track and trace code ontvangen gisteren). Vanochtend zijn ze alsnog met vliegende vaart gekomen, maar dit levert natuurlijk wel (nogmaals oprechte excuses!) vertraging op. Mocht je nog informatie willen over je bestelling, ik kan me voorstellen dat je een beetje ongeduldig wordt als het al de 29e of de 30e is besteld, schroom niet navraag te doen bij help@bulkpowders.nl. Het is wel zo dat door de feestdagen en het lange weekend de eerste verzending dit jaar pas weer op maandag 4 januari is opgehaald. Ik hoop dat al jullie bestellingen spoedig zullen arriveren. Mocht je willen dat we er voor je achter aan gaan; we kunnen DHL zeker voor je contacten en het voor je uitzoeken; schroom niet navraag te doen bij help@bulkpowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven