AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is echt lekker en blijft ook lekker vloeibaar itt andere caseine eiwitten die bijna niet weg krijgt!
Mooi om te horen, ik krijg m binnenkort binnen ben erg benieuwd. De micellar caseine vind ik ook erg goede voedingswaarde hebben (90 gr. eiwit/100 gr.), is goedkoper dan concurrentie en als ie ook nog lekker is dan ben ik al helemaal happy. Geldt eigenlijk ook voor hun whey, ik heb bijna alle smaken gehad en die is ook erg goed qua prijs/kwaliteit :D
 
Mochten jullie vandaag nog iets willen bestellen..?

260116_30off-NL.jpg
 
Ik heb met de 25% allday actie 2.5 kg micellar caseine smaak chocola besteld. Het is een beetje een gok, want ik ken jullie micellar caseine niet en 2.5kg is dan best veel maar gezien de erg goede ervaringen met jullie whey durf ik het eigenlijk wel aan. Ik laat wel weten wat ik er van vind.

Dinsdag jl. besteld en helaas nog steeds niet bezorgd... DHL tracksite blijft dezelfde status laten zien. Normaal neem ik altijd een marge van een paar dagen, maar het ziet er naar uit dat het na het weekend wordt. Nu vind ik 3-4 dagen niet erg, maar een week vind ik teveel. Ik wacht nog even af, maar als het inderdaad pas volgende week wordt ben ik helaas niet tevreden over de bezorgtijd..
 
Dinsdag jl. besteld en helaas nog steeds niet bezorgd... DHL tracksite blijft dezelfde status laten zien. Normaal neem ik altijd een marge van een paar dagen, maar het ziet er naar uit dat het na het weekend wordt. Nu vind ik 3-4 dagen niet erg, maar een week vind ik teveel. Ik wacht nog even af, maar als het inderdaad pas volgende week wordt ben ik helaas niet tevreden over de bezorgtijd..

ilyasse, dat kan ik me voorstellen; dat duurt ook wel erg lang. Excuus voor het lange wachten. Hoop dat je je bestelling inmiddels al geleverd hebt gekregen, zo niet is het echt raadzaam de klantenservice te contacten v.v. je bestelnummer/verzendnummer zodat we kunnen proberen te achterhalen waarom het zo lang duurt.
 
Order #1800016020 staat nog steeds op Despatching Order.

Terwijl ik dit al vrijdag heb besteld...

Service wordt steeds slechter en slechter!!
 
Denk zolang er alleen een magazijn in UK is dat de levertijd toch altijd 1 tot 2 weken zal kunnen duren. soms heb je het in 3dagen soms duurt het er 10..
 
ilyasse, dat kan ik me voorstellen; dat duurt ook wel erg lang. Excuus voor het lange wachten. Hoop dat je je bestelling inmiddels al geleverd hebt gekregen, zo niet is het echt raadzaam de klantenservice te contacten v.v. je bestelnummer/verzendnummer zodat we kunnen proberen te achterhalen waarom het zo lang duurt.

vandaag binnengehad. 6 dagen heeft het geduurd. Ik zal voortaan toch maar iets vroeger bestellen, want kennelijk lukt het niet (altijd) om 3-4 dagen aan te houden als ik de reacties hierboven zie. Ik zal morgen laten weten hoe de micellar caseine is :D
 
Order #1800016020 staat nog steeds op Despatching Order.

Terwijl ik dit al vrijdag heb besteld...

Service wordt steeds slechter en slechter!!

Op de website wordt aangeven dat een levering 2 a 3 werkdagen duurt. Aangezien jij het op vrijdag hebt besteld moet je er dus even rekening mee houden dat er dus een weekend tussen zit (wat niet wordt gezien als werkdagen). Niet zo heel raar dus dat er nog despatching order staat aangeven. In principe ben je op maandag dus pas een werkdag verder. Vergeet ook niet dat het wordt verzonden vanuit UK.

Ik weet niet hoe laat je precies besteld hebt, maar wellicht heb je nog iets aan deze extra info:
Onder de voorwaarde dat je bestelling is geplaatst vóór 19:00 uur op maandag t/m donderdag, of vóór 18:00 uur op vrijdag of vóór 16.00 uur op zaterdag, zal de bestelling dezelfde dag nog worden verzonden.

Als je woensdag nog niets gehoord hebt, dan zitten ze over de grens van 2 a 3 werkdagen en dan heb je pas reden tot klagen. Nu niet ;)
 
Laatst bewerkt:
vandaag binnengehad. 6 dagen heeft het geduurd. Ik zal voortaan toch maar iets vroeger bestellen, want kennelijk lukt het niet (altijd) om 3-4 dagen aan te houden als ik de reacties hierboven zie. Ik zal morgen laten weten hoe de micellar caseine is :D

Micellar caseine geprobeerd. Omdat ik redelijk wat eiwitten neem voor het slapen gebruik ik ong. 50 gr. op 300 ml melk. Hoewel het caseïne blijft (lees: zanderige, volle structuur) vind ik 'm prima te doen. Eigenlijk is 50 gr. op 300 ml. te veel caseïne, maar meer melk c.q. minder caseïne past even niet handig in mn schema. Prima product, deze zal ik naar verwachting blijven gebruiken (als vervanging voor mijn "normale" meal van kwark en een omelet voor het slapen, soms gewoon geen tijd/zin meer om te maken).
 
Even aan de leden hier, hoe is de smaak in vergelijking met MP ?heb daarvan 5 soorten geproeft en 1 was lekker. 1 ging wel en 3 waren smerig..
 
Is het makkelijker en sneller om via PostNL te laten bezorgen?
 
Ze leveren alleen via DHL in Nederland.
 
Zo jammer.. PostNL is vaak de volgende dag binnen
Feit dat het leveren langer duurt ligt aan het feit dat ze moeten versturen vanuit UK. Zelfs PostNL kan dat niet binnen een dag leveren.
 
Zo jammer.. PostNL is vaak de volgende dag binnen

Typisch Nederlands.
Voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten, maar dan wel klagen over 1 of 2 dagen langere levertijd.
Wat maakt dat nou uit?
Dan moet je wat meer betalen en heb je het de volgende dag in huis.
 
Even aan de leden hier, hoe is de smaak in vergelijking met MP ?heb daarvan 5 soorten geproeft en 1 was lekker. 1 ging wel en 3 waren smerig..

De smaak van wat?
 
Je hoort me niet klagen hoor. Zeg allen dat t jammer is :)
 
Je hoort me niet klagen hoor. Zeg allen dat t jammer is :)

Maar waarom is het jammer dan?
Als je zonder sups zit, heb je te laat besteld.
En als dat zo zou zijn, verlies je je gains niet na 2 dagen zonder sups.


Voor mij persoonlijk zou een week levertiijd ook niks uitmaken, zeker niet als je dan veel goedkoper uit bent.
 
+1 wat een gejank over levertijd

Ik bestel gewoon als ze weer zo'n dikke 30% korting actie hebben. Heb ondertussen zo veel voorraad staan dat ik in principe het komende half jaar niets hoef te bestellen. 15kg whey op zolder. :)

Even aan de leden hier, hoe is de smaak in vergelijking met MP ?heb daarvan 5 soorten geproeft en 1 was lekker. 1 ging wel en 3 waren smerig..

Neem aan dat het over whey gaat. Heb iig vanille, aardbei en apple crumble geprobeerd en zijn alledrie lekker. Nog nooit bij MP besteld. Ik mix wel altijd met melk en dan is t al snel lekker.
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom is het jammer dan?
Als je zonder sups zit, heb je te laat besteld.
En als dat zo zou zijn, verlies je je gains niet na 2 dagen zonder sups.


Voor mij persoonlijk zou een week levertiijd ook niks uitmaken, zeker niet als je dan veel goedkoper uit bent.
Omdat als mensen iets bestellen het graag zsm binnen willen hebben. Ben het met je eens dat je te laat bent als je zonder zit, had je idd maar eerder moeten bestellen.
Maar wist niet dat ze vanuit Engeland bestelden.
Maakt mij persoonlijk ook geen fuck uit, zit nooit zonder gelukkig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven