AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maandag besteld.. Hoop dat t vandaag komt.
Maar heb nog wel een vooraadje whey :p

Ja dus :D

image.jpeg

die track en trace van DHL heb je ook geen fl**ker aan..

Niet binnen gekomen :(
RIP Gainz :p
:fuux:

• Topic Starter Topic Starter
Ik maandag besteld.. Hoop dat t vandaag komt.
Maar heb nog wel een vooraadje whey :p
Niet binnen gekomen :(
RIP Gainz :p

Goed te horen dat DHL op tijd heeft bezorgd. Veel succes met jullie bestelde artikelen. We hopen dat het jullie zal bevallen en ontvangen graag een beoordeling van de producten, op Trustpilot, bij het product zelf op de website, of hier op het forum;)

Goed te horen, ik hoop dat de bestelling spoedig bezorgd zal worden.

Ach ik vind het niet zo spannend of het maandag of woensdag komt.

Wat ik alleen vreemd vjnd en das meer voor jullie intressant. mp verzend ook via DHL en die is er vaak binnen 2/3 dagen.. maakt voor mij niet uiy maar zie veel klanten erover vallen hier.

Complimenten voor de white chocolate smaak.. Echt heerlijk romig!

Ach ik vind het niet zo spannend of het maandag of woensdag komt.

Wat ik alleen vreemd vjnd en das meer voor jullie intressant. mp verzend ook via DHL en die is er vaak binnen 2/3 dagen.. maakt voor mij niet uiy maar zie veel klanten erover vallen hier.

De verzendingen van BULK POWDERS via DHL behoren ook met 2/3 werkdagen in huis te zijn. Het merendeel is dit (gelukkig) ook, maar we willen graag kijken naar waar de problemen zitten met gevallen met langere levertijden. Er zijn overigens op mijn vraag of jullie ajb voorbeelden in een persoonlijk bericht zouden kunnen aandragen ten aanzien van langere levertijden helaas geen berichten verstuurd. Jammer, anders hadden we die kunnen onderzoeken. Vooralsnog lijkt het nu overigens wel beter te gaan, het kan ook zijn dat door de overstap van DPD naar DHL alles eerst op zijn plaats moest komen. Maar, nogmaals, ervaar je anders; we horen het alsnog graag zodat we het kunnen onderzoeken. Graag in PM je bestelnummer, aantal werkdagen (tot eerste afleverpoging) en dan gaan we er zeker voor je achteraan. Dank!

DHL is niet op komen dagen na 3 dagen nu maar hopen dat ze morgen wel komen :(
dat wordt meer kip eten om de shakes goed te maken.

Bulk :

Toevallig was ik wat vergeten donderdag bij jullie dus had het ivm verzendkosten even bij MP besteld vrijdag morgen en nu komt het.

Heb dus zelfde dag besteld en MP pakket staat hier wel op de trap maar jullie pakket niet.

Voor mij geen probleem maar das wel erg vreemd natuurlijk.

Ik heb onlangs drie soorten visolie besteld: reguliere visolie, krillolie en levertraan, allen softgels. De krillolie softgels hebben als enige een zeer sterke (rotte) vislucht. Naar mijn weten duid dit er bij visolie op dat het product ranzig is. Hebben jullie hier ervaring mee? Kan ik de verpakking inruilen?

Bulk :

Toevallig was ik wat vergeten donderdag bij jullie dus had het ivm verzendkosten even bij MP besteld vrijdag morgen en nu komt het.

Heb dus zelfde dag besteld en MP pakket staat hier wel op de trap maar jullie pakket niet.

Die kans is toch ook aanwezig als je bij 2 verschillende bedrijven in Nederland bestelt? Niet elk bedrijf distribueert op dezelfde wijze. Daarnaast levert MP via DPD en Bulkpowders via DHL.

Die kans is toch ook aanwezig als je bij 2 verschillende bedrijven in Nederland bestelt? Niet elk bedrijf distribueert op dezelfde wijze. Daarnaast levert MP via DPD en Bulkpowders via DHL.

Pakket was er vandaag.

Wat ik al zei. Het maakt mij niet zoveel uit.
Tis meer voor hun, neem aan dat hun dst graag zien verbeteren.

Ze hebben al eerder DPD geprobeerd als koerierdienst, maar blijkbaar was dat niet goed bevallen.

DPD was 100% beter, onlangs nog bij myprotein besteld en was weer eens sneller dan bulkpowders. @Bulkpowders: de laatste tijd bestel ik niet anders dan bij jullie, maar jullie creapure is helaas fors duurder dan die van myproteine. Op de website staat dat BP creapure de goedkoopste in Europa is, maar dat is niet waar, myprotein is goedkoper kijk zelf maar. ik heb het eerder al aangekaart hier toen zei je dat je ernaar zou gaan kijken maar nog steeds hetzelfde, vandaar mijn "overstap" voor creatine naar de concurrent. Iets anders: ik mis een iets lager gedoseerde vit. d3 van bulkpowders. 5000 IU is imo veel te hoog, ik gebruik liefst rond de 2000 IU per dag, concurrentie (MP) biedt wel beide soorten (2500 en 5000 IU). Tot slot en dan hou ik op: MP heeft bij bestellingen <50 euro geen hoge verzendkosten van 4 euro (maar 1 euro), waardoor ik voor kleine bestellingen sneller bij hun bestel. Zijn maar tips, eerlijk gezegd maakt het me voor vit. d3/creapure en andere soorten producten niet zoveel uit waar ik het koop, behalve mijn whey, visolie en multivit.

Bulk :

Zou ik ajb toch om je bestelnummer mogen vragen? Het is toch wel de moeite waard er naar te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven