- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar waarom is het jammer dan?
Als je zonder sups zit, heb je te laat besteld.
En als dat zo zou zijn, verlies je je gains niet na 2 dagen zonder sups.
Voor mij persoonlijk zou een week levertiijd ook niks uitmaken, zeker niet als je dan veel goedkoper uit bent.
Even aan de leden hier, hoe is de smaak in vergelijking met MP ?heb daarvan 5 soorten geproeft en 1 was lekker. 1 ging wel en 3 waren smerig..
Micellar caseine geprobeerd. Omdat ik redelijk wat eiwitten neem voor het slapen gebruik ik ong. 50 gr. op 300 ml melk. Hoewel het caseïne blijft (lees: zanderige, volle structuur) vind ik 'm prima te doen. Eigenlijk is 50 gr. op 300 ml. te veel caseïne, maar meer melk c.q. minder caseïne past even niet handig in mn schema. Prima product, deze zal ik naar verwachting blijven gebruiken (als vervanging voor mijn "normale" meal van kwark en een omelet voor het slapen, soms gewoon geen tijd/zin meer om te maken).
vandaag binnengehad. 6 dagen heeft het geduurd. Ik zal voortaan toch maar iets vroeger bestellen, want kennelijk lukt het niet (altijd) om 3-4 dagen aan te houden als ik de reacties hierboven zie. Ik zal morgen laten weten hoe de micellar caseine is![]()
Compleet met je eens, en ik denk dat vele anderen daar ook zo over denken. Maar je hebt wel reden tot klagen als BP 3 dagen bezorgtijd claimt en het een week duurt, dat is niet meer dan normaal. heeft helemaal niets met een dubbeltje op de eerste rij etc. te maken. Dan moet BP hun claim maar aanpassen en erbij melden dat het weleens voorkomt dat het wel langer duurt oid. Communicatie=key
Ik bestel bij beide weleens, maar het laatste halfjaar alleen bij Bulkpowders. Qua prijs scheelt het niet veel (en is MP vaak wel goedkoper met een klein verschil), maar producten van BP zijn vaak net wat beter qua voedingswaarden (bijv. micellar caseine) en smaak. Klein nadeel bij BP vind ik een beetje de bezorgkosten (onder 50 euro altijd 4 euro, bij MP 1 euro)
Over de levertijd; ik denk inderdaad dat DHL het er niet sneller op heeft gemaakt. Zeker 1 dag extra kunnen we wel zeggen, hoewel het ook soms toch echt binnen 3 dagen bezorgd is. Waarschijnlijk heeft de langere levertijd te maken dat alles vanaf Engeland eerst naar hun sorteercentrum in Duitsland gaat. We hopen dat jullie hier met de bestelling rekening mee kunnen en willen houden. Als je inderdaad de voorraad hebt om de hoogste korting af te wachten (met tevens inachtneming van de extra verzendtijd), kun je wel heel voordelig inkopen. We doen ons uiterste best om de beste supplementen aan te bieden voor concurrerende prijzen, al zijn ze niet de volgende dag in huis.
Snelle levering met DPD (2 dagen) en heel wat "negative feedback" met DHL (ook op bulkpowders.fr, Trustpilot). Dus, waarom kiest u vóór DHL? Ik begrijp het niet.
Levertijd maakt me geen reet uit aangezien de prijs gewoon goed is.
Wat wel vervelend is, is dat de tijd van bezorgen zo variabel is. Soms is het 3 werkdagen, soms is het 5 werkdagen. Zelf moet ik altijd rekening houden met wanneer ik thuis met ivm werk.
Hmm zal het eens een keer proberen,
Neem op het moment musclepharm( zit toch in de bulk) en dat zijn echt traktaties haha
is het toevallig mogelijk op een of andere manier om de kortingscodes nbax (nieuwe klant) en 2x25nl (korting voor 2 x 2,5kg whey) tegelijk te gebruiken?
is het toevallig mogelijk op een of andere manier om de kortingscodes nbax (nieuwe klant) en 2x25nl (korting voor 2 x 2,5kg whey) tegelijk te gebruiken?