XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
donderdag 28e besteld en vandaag binnen, termijn gehaald netjes. En zoals bovenstaand ook al, zolang je genoeg voorraad hebt maak een paar dagen meer of minder ook niks uit.

Maar waarom is het jammer dan?
Als je zonder sups zit, heb je te laat besteld.
En als dat zo zou zijn, verlies je je gains niet na 2 dagen zonder sups.

Voor mij persoonlijk zou een week levertiijd ook niks uitmaken, zeker niet als je dan veel goedkoper uit bent.

Compleet met je eens, en ik denk dat vele anderen daar ook zo over denken. Maar je hebt wel reden tot klagen als BP 3 dagen bezorgtijd claimt en het een week duurt, dat is niet meer dan normaal. heeft helemaal niets met een dubbeltje op de eerste rij etc. te maken. Dan moet BP hun claim maar aanpassen en erbij melden dat het weleens voorkomt dat het wel langer duurt oid. Communicatie=key

Even aan de leden hier, hoe is de smaak in vergelijking met MP ?heb daarvan 5 soorten geproeft en 1 was lekker. 1 ging wel en 3 waren smerig..

Ik bestel bij beide weleens, maar het laatste halfjaar alleen bij Bulkpowders. Qua prijs scheelt het niet veel (en is MP vaak wel goedkoper met een klein verschil), maar producten van BP zijn vaak net wat beter qua voedingswaarden (bijv. micellar caseine) en smaak. Klein nadeel bij BP vind ik een beetje de bezorgkosten (onder 50 euro altijd 4 euro, bij MP 1 euro)

• Topic Starter Topic Starter
Micellar caseine geprobeerd. Omdat ik redelijk wat eiwitten neem voor het slapen gebruik ik ong. 50 gr. op 300 ml melk. Hoewel het caseïne blijft (lees: zanderige, volle structuur) vind ik 'm prima te doen. Eigenlijk is 50 gr. op 300 ml. te veel caseïne, maar meer melk c.q. minder caseïne past even niet handig in mn schema. Prima product, deze zal ik naar verwachting blijven gebruiken (als vervanging voor mijn "normale" meal van kwark en een omelet voor het slapen, soms gewoon geen tijd/zin meer om te maken).

Goed te horen ilyasse!

vandaag binnengehad. 6 dagen heeft het geduurd. Ik zal voortaan toch maar iets vroeger bestellen, want kennelijk lukt het niet (altijd) om 3-4 dagen aan te houden als ik de reacties hierboven zie. Ik zal morgen laten weten hoe de micellar caseine is :D
Zo jammer.. PostNL is vaak de volgende dag binnen
Compleet met je eens, en ik denk dat vele anderen daar ook zo over denken. Maar je hebt wel reden tot klagen als BP 3 dagen bezorgtijd claimt en het een week duurt, dat is niet meer dan normaal. heeft helemaal niets met een dubbeltje op de eerste rij etc. te maken. Dan moet BP hun claim maar aanpassen en erbij melden dat het weleens voorkomt dat het wel langer duurt oid. Communicatie=key

Over de levertijd; ik denk inderdaad dat DHL het er niet sneller op heeft gemaakt. Zeker 1 dag extra kunnen we wel zeggen, hoewel het ook soms toch echt binnen 3 dagen bezorgd is. Waarschijnlijk heeft de langere levertijd te maken dat alles vanaf Engeland eerst naar hun sorteercentrum in Duitsland gaat. We hopen dat jullie hier met de bestelling rekening mee kunnen en willen houden. Als je inderdaad de voorraad hebt om de hoogste korting af te wachten (met tevens inachtneming van de extra verzendtijd), kun je wel heel voordelig inkopen. We doen ons uiterste best om de beste supplementen aan te bieden voor concurrerende prijzen, al zijn ze niet de volgende dag in huis.

Ik bestel bij beide weleens, maar het laatste halfjaar alleen bij Bulkpowders. Qua prijs scheelt het niet veel (en is MP vaak wel goedkoper met een klein verschil), maar producten van BP zijn vaak net wat beter qua voedingswaarden (bijv. micellar caseine) en smaak. Klein nadeel bij BP vind ik een beetje de bezorgkosten (onder 50 euro altijd 4 euro, bij MP 1 euro)

Hmm zal het eens een keer proberen,
Neem op het moment musclepharm( zit toch in de bulk) en dat zijn echt traktaties haha

Over de levertijd; ik denk inderdaad dat DHL het er niet sneller op heeft gemaakt. Zeker 1 dag extra kunnen we wel zeggen, hoewel het ook soms toch echt binnen 3 dagen bezorgd is. Waarschijnlijk heeft de langere levertijd te maken dat alles vanaf Engeland eerst naar hun sorteercentrum in Duitsland gaat. We hopen dat jullie hier met de bestelling rekening mee kunnen en willen houden. Als je inderdaad de voorraad hebt om de hoogste korting af te wachten (met tevens inachtneming van de extra verzendtijd), kun je wel heel voordelig inkopen. We doen ons uiterste best om de beste supplementen aan te bieden voor concurrerende prijzen, al zijn ze niet de volgende dag in huis.

Snelle levering met DPD (2 dagen) en heel wat "negative feedback" met DHL (ook op bulkpowders.fr, Trustpilot). Dus, waarom kiest u vóór DHL? Ik begrijp het niet.

Levertijd maakt me geen reet uit aangezien de prijs gewoon goed is.
Wat wel vervelend is, is dat de tijd van bezorgen zo variabel is. Soms is het 3 werkdagen, soms is het 5 werkdagen. Zelf moet ik altijd rekening houden met wanneer ik thuis met ivm werk.

Snelle levering met DPD (2 dagen) en heel wat "negative feedback" met DHL (ook op bulkpowders.fr, Trustpilot). Dus, waarom kiest u vóór DHL? Ik begrijp het niet.

Alle BULK POWDERS internationale verzendingen zijn overgegaan naar DHL; we hadden dit verspreid over diverse leveranciers. Het is dus een heel praktisch proces geweest. Maar voor Nederland en België heeft het helaas wel zeker een extra dag voor de levering opgeleverd. We realiseren ons dat het niet een vooruitgang in de service is. Ik heb het nu nogmaals aangegeven naar aanleiding van jullie berichten hier dat de overgang naar DHL niet als positief wordt ervaren.

Met inachtneming van de levertijd hebben we vandaag en morgen wel weer een mooie aanbieding trouwens. Vandaag is 3 voor 2. Dus nu bijvoorbeeld 15kg Pure Whey Protein voor €129,98, dus met 33% voordeel..!

15 kg whey.jpg

020216_3for2_NL.jpg

Levertijd maakt me geen reet uit aangezien de prijs gewoon goed is.
Wat wel vervelend is, is dat de tijd van bezorgen zo variabel is. Soms is het 3 werkdagen, soms is het 5 werkdagen. Zelf moet ik altijd rekening houden met wanneer ik thuis met ivm werk.

Ik kan me voorstellen dat dit heel lastig is. Wellicht is het een idee (indien mogelijk) de bestelling op je werk te laten bezorgen? Je kunt een afwijken afleveradres invoeren, alleen levering aan postbus doet de koerier niet (helaas).

Ten aanzien van de levertijd; we hebben het e.e.a. besproken met DHL en deze geven aan 96,4% van de pakketten met 3 dagen proberen af te leveren op het aangegeven adres (totaal 1e bezorgpoging & afgeleverde pakketten), en daadwerkelijk 95,3% af te hebben geleverd met 3 werkdagen. Nu willen we graag aan DHL de voorbeelden aandragen waarbij dit niet het geval is, en dat het ook wel aanzienlijk langer lijkt te duren bij sommigen. En daarvoor vraag ik graag jullie hulp. Hier op het forum wordt al een aantal malen gemeld dat het soms wel behoorlijk langer duurt. Mogen we jullie daarom vragen als jij een bestelling hebt geplaatst en als je deze levering niet met 3 werkdagen hebt ontvangen, ons dit graag te melden in een PM. Om dit te kunnen bespreken vragen we graag de volgende gegevens toe te sturen; bestelnummer, datum van aflevering (en eventueel datum van eventuele eerste afleverpoging indien je niet thuis was). We willen namelijk heel graag deze gevallen met DHL bespreken en kijken wat er mis is gegaan en hoe dit verbeterd kan worden. Dit alles met uiteraard als doel de 3 werkdagen beter te kunnen behalen voor veel meer klanten. Alvast hartelijk dank voor degenen die bereid zijn ons te voorzien van deze informatie!

Hmm zal het eens een keer proberen,
Neem op het moment musclepharm( zit toch in de bulk) en dat zijn echt traktaties haha

Zou het zeker proberen, BP doet qua smaak niet onder voor MusclePharm. Ik vind zelf persoonlijk MusclePharm niet super (best slecht zelfs) i.v.m. toegevoegde amino's aan sommige van hun producten (staat gewoon op hun labels, ik roep het niet zomaar) en niet hele goede macro's. Maar ja, ieder zn ding.

is het toevallig mogelijk op een of andere manier om de kortingscodes nbax (nieuwe klant) en 2x25nl (korting voor 2 x 2,5kg whey) tegelijk te gebruiken?

is het toevallig mogelijk op een of andere manier om de kortingscodes nbax (nieuwe klant) en 2x25nl (korting voor 2 x 2,5kg whey) tegelijk te gebruiken?

Wim1, helaas is het niet mogelijk twee kortingscodes tegelijk te gebruiken. Je zult moeten kiezen of 2x moeten bestellen indien je beide kortingscodes voor andere producten interessant vindt. (NBAX in dat geval als eerste; die is alleen voor nieuwe klanten geldig). Succes!

Als je maar 1 code kunt gebruiken heb ik nog een betere: JMWL1W ;)

Bestelling geplaatst! Ben benieuwd

Net 2.5kg vanille whey besteld. Eerste order. Ben benieuwd over een paar dagen!

ik heb gisteren een bestelling gedaan er stond 2-3 dagen ik hoop dat hij morgen komt want mijn pot haalt de maandag niet :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven