Fitness Seller

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Zojuist weer een nieuwe bestelling geplaatst uiteraard met 30% korting, fijne actie!

Triglyceriden met middellange ketens en Organische kokosolie van de eerste persing 460g maar eens mee besteld.
Ben benieuwd naar ervaringen van mensen betreft dit spul, je leest er zoveel verschillende beweringen over dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Vorige bestelling bevalt goed, Aftermath doet zijn werk prima en smaak vanille is goed te doen.
Informed BCAA doet zoals elke BCAA zijn werk maar of ik verschil merk door uitgebreider BCAA profiel plus dosering weet ik niet, die sinaasappel smaak mag minder heftig want vind het niet echt te pruimen.
Combinatie Informed Elevate, Informed BCAA en Aftermath gaat in ieder geval goed.

Nu is het wachten op de levering.

Aangezien de Informed BCAA; het klopt dat het een heftige smaak is, de hogere dosis aminozuren in het product (18g) zorgt er voor dat het een sterkere/heftige smaak heeft. Het is heel erg lastig om de natuurlijke smaak van raw amino acids te verhullen zoals Amino Acid Nitrates en Amino Acid Ethyl Esters. Maar, we vinden de actuele smaak goed gelukt, als we niet achter de smaak hadden gestaan, hadden we het niet gelanceerd. Heftig blijft de smaak wel, maar dat zal niet anders worden met een dergelijk product. Het product wordt ook heel erg goed verkocht, en gelukkig met weinig klachten. We hopen dat je de smaak toch wellicht nog kunt gaan waarderen nu je weet dat het niet te verhullen valt door hoge aantal BCAA's?

• #1.122
Opgelost.

Ik heb een nieuw account aangemaakt.
5 kg whey, 270 visolie capsules en multivits voor 62 euro… koopje.

Wel vind ik jullie bereikbaarheid ronduit slecht.
Als je mailt, krijg je binnen 3 dagen een reactie.
Of helemaal niet als je pech hebt.
Ook staat er op de site dat je tot 18.00 u de klantenservice kan bellen, maar na 17.00u krijg je een antwoordapparaat dat er niemand meer is.

Zou ik je ajb mogen vragen mij je telefoonnummer en e-mail adres waarvan je de mail hebt verzonden in een PM toe te sturen? We willen e.e.a. graag voor je uitzoeken. Want dit hoort echt niet. Dank!

Zou ik je ajb mogen vragen mij je telefoonnummer en e-mail adres waarvan je de mail hebt verzonden in een PM toe te sturen? We willen e.e.a. graag voor je uitzoeken. Want dit hoort echt niet. Dank!

Ik ben net vanuit Engeland door een heel aardige mevrouw gebeld om e.e.a door te spreken.
Ze werken eraan om zowel via email als via dit forum/topic sneller te reageren op vragen in de toekomst.
Dat zou wel een verbetering zijn.

Goed opgepakt dus.

supershop

Aangezien de Informed BCAA; het klopt dat het een heftige smaak is, de hogere dosis aminozuren in het product (18g) zorgt er voor dat het een sterkere/heftige smaak heeft. Het is heel erg lastig om de natuurlijke smaak van raw amino acids te verhullen zoals Amino Acid Nitrates en Amino Acid Ethyl Esters. Maar, we vinden de actuele smaak goed gelukt, als we niet achter de smaak hadden gestaan, hadden we het niet gelanceerd. Heftig blijft de smaak wel, maar dat zal niet anders worden met een dergelijk product. Het product wordt ook heel erg goed verkocht, en gelukkig met weinig klachten. We hopen dat je de smaak toch wellicht nog kunt gaan waarderen nu je weet dat het niet te verhullen valt door hoge aantal BCAA's?

Probeer het eens ijskoud te drinken. Smaakt vaak veel beter.

De werking zal uiteraard gewoon goed zijn, ben verder ook tevreden over jullie producten.
De smaak zal ik moeten accepteren, is verder ook geen heel groot probleem ben erger gewend.

Ps. bestelling van dinsdag word vandaag afgeleverd dus levertijd is nu wat gunstiger. :)

Maandagavond besteld, net binnen gekregen.
Geen goodies of samples toegevoegd, al hoeft dat voor mij niet .
De 30% korting vind ik leuker. :)
Dat ik het niet de volgende dag in huis heb maar 3 of 4 dagen moet wachten, interesseert mij helemaal niks.
Er is wel een code toegevoegd met '20% korting bij vervolgaankoop'.

Voor mij blijft het dus zeker niet bij 1 keer.

• #1.130
De werking zal uiteraard gewoon goed zijn, ben verder ook tevreden over jullie producten.
De smaak zal ik moeten accepteren, is verder ook geen heel groot probleem ben erger gewend.

Ps. bestelling van dinsdag word vandaag afgeleverd dus levertijd is nu wat gunstiger. :)

Goed te horen dat de levertijd gunstiger is, hoop dat het pakket ook daadwerkelijk afgeleverd wordt! Alvast succes met je bestelling

• #1.131
Maandagavond besteld, net binnen gekregen.
Geen goodies of samples toegevoegd, al hoeft dat voor mij niet .
De 30% korting vind ik leuker. :)
Dat ik het niet de volgende dag in huis heb maar 3 of 4 dagen moet wachten, interesseert mij helemaal niks.
Er is wel een code toegevoegd met '20% korting bij vervolgaankoop'.

Voor mij blijft het dus zeker niet bij 1 keer.

Er zitten inderdaad geen samples bij, behalve kortingscode. Goed te horen dat er wellicht nog een vervolg bestelling in het verschiet zit! Dank!

• #1.132
Ik ben net vanuit Engeland door een heel aardige mevrouw gebeld om e.e.a door te spreken.
Ze werken eraan om zowel via email als via dit forum/topic sneller te reageren op vragen in de toekomst.
Dat zou wel een verbetering zijn.

Goed opgepakt dus.

Dank, goed te horen!

Waarom kost de levering bij BP €4? Bij MyProtein kost het maar €1 :c

hoelang duurt jullie levering normaal?

ik heb woensdag middag besteld en er staat dat mijn pakketje nog steeds onderweg naar nederland is.

• #1.137
Waarom kost de levering bij BP €4? Bij MyProtein kost het maar €1 :c

Het klopt inderdaad dat onze verzendkosten hoger zijn. Dat realiseren we ons. Wel geven we heel regelmatig hoge kortingen. Zoals vandaag en morgen overigens weer 30%. Als je slim besteld en gebruik maakt van deze kortingen bij BULK POWDERS, met hierbij opgeteld de verzendkosten, ben je toch vaak veel goedkoper uit. Dit compenseert vaak ruimschoots het verschil in verzendkosten.

180416_30offNL.jpg

• #1.138
hoelang duurt jullie levering normaal?

ik heb woensdag middag besteld en er staat dat mijn pakketje nog steeds onderweg naar nederland is.

Verzending van Engeland naar Nederland kan 3-5 werkdagen duren. Het pakket gaat met DHL eerst van Engeland naar distributiecentrum in Duitsland. Als je wel bevestiging van verzending hebt ontvangen zul je het volgende week hoogstwaarschijnlijk ontvangen. Mocht je deze niet hebben ontvangen wil ik je vragen contact op te nemen met help@bulkpowders.nl ovv je bestelnummer. Zij kunnen dan voor je uitzoeken waar je bestelling blijft.

Verzending van Engeland naar Nederland kan 3-5 werkdagen duren. Het pakket gaat met DHL eerst van Engeland naar distributiecentrum in Duitsland. Als je wel bevestiging van verzending hebt ontvangen zul je het volgende week hoogstwaarschijnlijk ontvangen. Mocht je deze niet hebben ontvangen wil ik je vragen contact op te nemen met help@bulkpowders.nl ovv je bestelnummer. Zij kunnen dan voor je uitzoeken waar je bestelling blijft.

Oh oke ik gehoopt op iets korter.

Ja wel een bevestiging gehad dus dat zit verder goed.

Ik blijf de melding krijgen: Coupon code "30APRLP" is not valid. Met meerdere producten geprobeerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven